AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Hei! De siste 8 årene har jeg jobbet i uniform, nå har jeg fått jobb hvor jeg må bruke ordentlige klær. Gjerne litt finere. Jeg har null outfits. Vil gjerne ha noe komfortabelt, profesjonelt men ikke snobbete. Har dere noe å anbefale for ei som er litt større i størrelsen, med litt ekstra rundt magen? Finns det en nettside hvor man kan kjøpe hele outfits? Anonymkode: 37238...816
Daisy-love Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 Sånn generelt så kan en på mange nettbutikker trykke på noe liker, også får en under opp plagg som passer til, eller plaggene den er styler til. Zalando har vel også «shop stilen» eller hva de kaller det. A-line-skjørt som er høye i livet gir ofte litt rom for magen. Kan ha bluse, skjorte, tynn genser/polo nedi, og evt en blazer eller cardigan åpen over. Jeg har litt mage selv, rundt/nedenfor magen, men er tynn i livet, og skjørt i riktig fasong, og ihvertfall ikke pencilskjørt for meg, funker veldig bra. Jeg er ingen moteløve, eller fashiondesigner, men med å svare litt bumper jeg opp posten din, om tipsene mine ikke var helt for deg. Gratulerer med ny jobb! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå