Gå til innhold

Jeg vil oppfordre folk til å donere penger til Ukraina

hraff

Anbefalte innlegg

Jeg vil oppfordre folk til å donere penger til Ukraina. Det finnes mange forskjellige humanitære organisajoner som samler inn penger til hjelp, eller man kan gi til ukrainske myndigheters offisielle innsamling eller noen av de mange småinnsamlingene rundt omkring. Etterhvert som tiden går havner krigen lenge i nyhetene, noe som gjør at folk gir mindre, men krigen er like ille og behovet for hjelp stort.

Jeg donerer selv penger med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nattens rytter skrev (18 timer siden):

Polakkane har i alle høve fått nok. Denne TikTok-videoen er særs populær i Polen nett no:

6000 likes på en tweet som hevder at "Polen har fått nok", i tillegg fra en kjent taper som sprer Russisk propaganda og har følgende beskrivelse på profilen " Anti Woke, Anti hypocrisy, Anti fake news!"

Ironien er selvfølgelig at han nesten utelukkende sprer falske nyheter og suger Putin pikk.  Bare kritikk og bullshit om Ukraina, men Russland er det bare gode ord.  Som der han kritiserer Ukraina for å poste filmer av at de dreper Russiske soldater med droner og kaller det en krigsforbrytelse, for så å selv poste filmer av Ukrainske soldater som blir drept mens de prøver forsvare sitt eget land

Men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke forventer stort mer av Rødt velgere enn at de er lav-iq nok til å følge slike brukere.🤡

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattens rytter skrev (På 22.9.2023 den 17.44):

Polakkane har i alle høve fått nok. Denne TikTok-videoen er særs populær i Polen nett no:

Nei, Polen har slett ikke fått nok. Prøv igjen.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...