Gå til innhold

Dere menn, hvilken trusetype er mest sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... string, bestemortruse, hipster, cheeky etc? 

Som nysingel etter åtte år i et forhold har jeg lyst å oppdatere undertøysskuffen og kjenner jeg har lyst å prøve noe nytt! 

Anonymkode: cd022...2c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig bryr jeg meg ikke noe. Undertøy har aldri vært noe jeg forbinder med sex. Den skal bare av med en gang, uansett.

Anonymkode: 70756...8ad

• Liker 2
Skrevet

Alt. Forskjellige damer kler alt innafor spektetet

Anonymkode: dd826...421

• Nyttig 1
Skrevet

Tren rumpa di og da vil alle typer truser være mest sexy. 

Anonymkode: 64d99...c51

• Hjerte 1
Skrevet

Definitivt string, finnes ikke noe mer sexy undertøy på damer enn det spør du meg! 

Anonymkode: 826ab...c87

• Nyttig 1
Skrevet

Det generelle rådet er trangt, tettsittende og smått. Mine favoritter her er de to siste, tror jeg har mange menn med meg der. Alle de seks siste kan utløse begeistring, men jeg holder en knapp på de to siste, i minimale størrelser.

Panty-cyclopedia-An-Insight-Study-Of-Pan

Anonymkode: 6ec59...6d2

• Liker 1
Skrevet

For å være helt ærlig så ville jeg valgt bikini på topp, hipster på andreplass og thong på tredjeplass.

Anonymkode: 2cd35...c98

Skrevet

Så lenge hun syntes det er behagelig og god passform, så er det greit for min del. 

Skrevet

Kyskhetsbelte, gjerne i rustfritt stål. 

Fra spøk til revolver, alt som er tålelig fresht. Har det gått gjennom vasken noen hundre ganger er det kanskje ikke first date materials. 

Skrevet

Jo mer dekkende jo mer sexy! Da er det rom for fantasi og forventning. String viser alt på en gang da er det ikke noenspenning lenger. 

Anonymkode: ed2c9...f18

• Liker 1
Skrevet

String.

Anonymkode: eb548...1ad

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Det generelle rådet er trangt, tettsittende og smått. Mine favoritter her er de to siste, tror jeg har mange menn med meg der. Alle de seks siste kan utløse begeistring, men jeg holder en knapp på de to siste, i minimale størrelser.

Panty-cyclopedia-An-Insight-Study-Of-Pan

Bare de tre nederste er innenfor dersom man er normalvektig og søker romantisk eller seksuelle forhold. 

Anonymkode: 5c322...9a1

• Liker 1
Skrevet
bundaberg skrev (6 timer siden):

Så lenge hun syntes det er behagelig og god passform, så er det greit for min del. 

Haha, det er viktigst for meg også. Ingen ting er mer sexy enn god passform😁. At trusa er så lita og trang at kun det nødvendigste er tildekt, ikke en cm mer. Da får en lyst på mer, lyst til å se, ta på.

Skrevet

String. Men synes body kan være sexy også. Eller at hun bruker strømpebuksa som truse. 

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 93989...a36

AnonymBruker
Skrevet

Hipster

Anonymkode: e2e49...104

AnonymBruker
Skrevet

Stringtruse uten tvil. Gjerne en som er lett synlig gjennom en tights eller lett sommerkjole..

Anonymkode: e7734...ed8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...