AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Long story short. Skal fokusere på meg og mitt. Det betyr at forhold er uaktuelt. Har derimot lyster, og har lyst på en kvinne å daske på. Men hvor finner jeg en slik kvinne, uten å bruke Tinder, uten å gå på Pub? Kan jeg legge ut annonse på lokale kjøpesentre, at jeg, søker en deilig & intelligent kvinne, og så legger jeg mange sånne små lapper helt nederst med telefonnummeret mitt på ? 🤔 (Veldig nysgjerrig på hvilke kvinner som hadde svart på noe slik da, om noen hadde svart i det hele tatt). Jeg har jo selvfølgelig alt en kvinne ser etter, der og da, og får meg napp om jeg gidder å "gå ut på byen"... blir aldri one night stands med meg. De vil alltid ha mer. Mye godt å ta i, er nok det som er greia. Men så er jeg kresen også. I tillegg gidder jeg faen ikke dele. Har kjønnssykdom angst. I tillegg ønsker jeg jo at den utkårede i bunn og grunn skal være head over heels forelsket i meg, siden jeg er en sårbar sjel som trenger bekreftelse på at jeg er en slags Gud for henne. Det skjer automatisk, så er i grunn ikke noe å stresse med... Har narcissistiske trekk som du skjønner, men langt ifra nok til å være en. Bare akkurat nok trekk til å tiltrekke meg litt for mange sjeler på denne jord. Kondom er uaktuelt. Alt peker jo på at jeg bør være i forhold. Men tiden er ikke moden for det. "Du kan få hvem du vil" har jeg hørt mange ganger i løpet av mitt liv. De hinter selvfølgelig til mine hender, at jeg har faen så draget på min høyrehånd, og til tider min venstre. Av og til begge. Men hendene mine sier at jeg bør bruke dem på et vakkert kvinnemenneske heller. Mine hender er kloke. Har mye kunnskap, og visdom. Til tross for at jeg tiltrekker meg mye rart, er jeg svært beskjeden. Så når jeg er edru, tar jeg ikke et hint om at noen liker meg før de drar ned buksa og setter seg på fjeset mitt. Har noen som har "vært ute etter meg" i noen år, men som jeg av åpenbare grunner har holdt ekstremt lav profil til, da både de og jeg har vært i forhold. Nå som singel, kan jeg, om jeg hadde vært dust, hatt sex med dem. Da vet jeg jo meget godt hvilken type kvinner de er. Men jeg vet også hvilken mann jeg er. Og jeg er ikke typen til det. Realistisk sett, ser jeg bare for meg Tinder og "ut på byen" som alternativ. Har jo lest om stakkars sjeler som ikke får jobb, og lager et helvetes leven ut av det på Fjesbok. Der kommer selvfølgelig bare deres side frem, og ingen av grunnene til hvorfor de faktisk ikke har fungert i jobb, mtp.de skavanker de har. Likevel, får de napp. En og annen arbeidsgiver ser på dem med gråtkvalte øyne og tar dem inn som sine egne. Så. Kanskje det er er tips ? Vil tro mamma hadde vært stolt av meg da. Vel. Kanskje tiden leger alle sår, og min kåthet forsvinner. Eller det ender riktig så galt, med en eller annen kvinne på et toalett på et utested. Den desidert mest sexy plassen å gjøre det på. Dirty er bra, ikke sant ? ... med måte. Noen i tilsvarende situasjon, eller i motsatt ende, med tips ? Anonymkode: b45ce...ce3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 Du er ute etter fuck buddy, ikke elsker (da hadde du allerede vært i ett forhold, og skulle hatt noen på si) Legg ut en annonse på tinder/happn Med dine forbehold. Du får deg garantert noen napp om du er så damemagnet som du påstår i innlegget ditt her. Anonymkode: 50355...7d2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Du er ute etter fuck buddy, ikke elsker (da hadde du allerede vært i ett forhold, og skulle hatt noen på si) Legg ut en annonse på tinder/happn Med dine forbehold. Du får deg garantert noen napp om du er så damemagnet som du påstår i innlegget ditt her. Anonymkode: 50355...7d2 Sånn utenom tinder/byen, så tviler jeg på at du finner det. Med mindre du har en vennekrets du kan begynne å leite i. Anonymkode: 50355...7d2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er ute etter fuck buddy, ikke elsker (da hadde du allerede vært i ett forhold, og skulle hatt noen på si) Legg ut en annonse på tinder/happn Med dine forbehold. Du får deg garantert noen napp om du er så damemagnet som du påstår i innlegget ditt her. Anonymkode: 50355...7d2 Er helst det jeg vil unngå, men jeg ser jo at det er det mest logiske. Er det forskjell på elsker og fuckbuddy ? Fuckbuddy høres forresten for jævlig ut. "Buddy", som i "kompis" 😱. Anonymkode: b45ce...ce3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #5 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sånn utenom tinder/byen, så tviler jeg på at du finner det. Med mindre du har en vennekrets du kan begynne å leite i. Anonymkode: 50355...7d2 Takk. Er det jeg har resonnert meg frem til. Jeg ønsker ikke å kontakte noen av mine nåværende "vennskap" på Snapchat av forskjellige grunner. Sånn egentlig tror jeg at mine hender får forbli mine beste venner, frem til tiden er moden. Er bare redd jeg går på en smell en vakker dag. Men det ville jo ikke vært verdens undergang det heller da. Kanskje jeg hadde hatt flaks. Er jo selektiv og kresen så. Anonymkode: b45ce...ce3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #6 Skrevet 22. september 2023 Kan du beskrive mer hva du ønsker i en kvinne? Vanskelig å vite når du poengterer at du er kresen. Om du skulle valgt en skuespiller for eksempel, hvem hadde det vært. Anonymkode: fb8b6...1e0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #7 Skrevet 22. september 2023 Hvor gammel er du? Og hvor bor du? Anonymkode: 37463...6e0 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #8 Skrevet 22. september 2023 Du får bli sugardaddy Anonymkode: fb8b6...1e0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #9 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor gammel er du? Og hvor bor du? Anonymkode: 37463...6e0 Jeg er visstnok en mann i sin beste alder ? Det kan du kanskje resonnere deg frem til selv. Jeg bor for det meste under en stein. Anonymkode: b45ce...ce3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #10 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du får bli sugardaddy Anonymkode: fb8b6...1e0 Ikke faen. Er likestilling som gjelder nå til dags vet du. Det blir en maktbalanse som er "out of whack". Anonymkode: b45ce...ce3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #11 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor gammel er du? Og hvor bor du? Anonymkode: 37463...6e0 Siden han synes det er morsomt å skrive «Fjesboka» er han nok godt over sin første ungdom 😂 Anonymkode: c1d81...3ce 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #12 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan du beskrive mer hva du ønsker i en kvinne? Vanskelig å vite når du poengterer at du er kresen. Om du skulle valgt en skuespiller for eksempel, hvem hadde det vært. Anonymkode: fb8b6...1e0 En kvinne som er over snittet intelligent. Det av den enkle grunn at jeg aldri hadde respektert en kvinne, om hun var mindre intelligent, og snakket "et annet språk enn meg". Spiller ingen verdens rolle hvor pen hun hadde vært. Det fungerer bare ikke. Så hva ønsker jeg i en kvinne ? En som er intelligent. Det er det desidert viktigste. Hun må ta vare på seg selv. Trenger ikke se ut som en skuespiller, men hennes livsstil må reflekteres i hvordan hun ser ut. Om jeg skal utdype mer om det, så faller jeg ikke for rusbrus jenter/kvinner som lar seg forfalle med alderen. Jeg er langt over snittet trent, men HUN trenger ikke være det. Glimt i øyet, en ok kropp... det høres fælt ut når jeg skriver "ok kropp", for har en glimt i øyet så blir det meste på kvinnen dopamin for meg. Så kropp er litt viktig, men ikke såååå viktig. Håper det var greit nok forklart. Er nok hodet som er det viktigste... Anonymkode: b45ce...ce3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #13 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Siden han synes det er morsomt å skrive «Fjesboka» er han nok godt over sin første ungdom 😂 Anonymkode: c1d81...3ce Pluss poeng til deg. Er visst ikke ungdom lenger. Er ikke så glad i sosiale medier. Anonymkode: b45ce...ce3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #14 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er visstnok en mann i sin beste alder ? Det kan du kanskje resonnere deg frem til selv. Jeg bor for det meste under en stein. Anonymkode: b45ce...ce3 Ikke enkelt å komme med bidrag når du er såpass hemmelighetsfull.. Anonymkode: 37463...6e0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #15 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke enkelt å komme med bidrag når du er såpass hemmelighetsfull.. Anonymkode: 37463...6e0 Dette høres ut som en mann jeg ikke unner noen kvinner å støte på. Anonymkode: c1d81...3ce 1 5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #16 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke enkelt å komme med bidrag når du er såpass hemmelighetsfull.. Anonymkode: 37463...6e0 Det handler jo hovedsakelig om at en ønsker å være anonym, og ikke vil gi for mye informasjon. Anonymkode: b45ce...ce3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #17 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette høres ut som en mann jeg ikke unner noen kvinner å støte på. Anonymkode: c1d81...3ce Hello, hello, turn the radio on. Is there anybody out there? Help me sing my song. Du synger ikke min sang. Kanskje ingen bør 🙃 Anonymkode: b45ce...ce3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #18 Skrevet 22. september 2023 Du vil ha en over gjennomsnittlig smart kvinne, som er head over heels forelska i deg, ikke bruke kondom, men du vil absolutt ikke ha noe forhold, men hun må være trofast, Hva har du å tilby denne kvinnen annet en sex? Prøv å snu situasjonen, slike kvinner du søker, hvor lever de? hva jobber de med ? hvor tilbringer de fritiden sin? Ville slike kvinner vært interessert i å bruke sin tid og energi på et ensidig forhold de ikke får noe kontakt, og fortsatt ville vært trofaste? Altså det er mange mennesker i verden, så jeg sier ikke at denne personen ikke finnes, men jeg har null peiling på hvor du skal begynne for å starte det her, virker som en litt dårlig salgspitch i mine ører. Anonymkode: 5b3b2...0bb 5 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #19 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det handler jo hovedsakelig om at en ønsker å være anonym, og ikke vil gi for mye informasjon. Anonymkode: b45ce...ce3 Vet det er deg Søren Klyper Hansefant Anonymkode: 937d7...eff 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #20 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du vil ha en over gjennomsnittlig smart kvinne, som er head over heels forelska i deg, ikke bruke kondom, men du vil absolutt ikke ha noe forhold, men hun må være trofast, Hva har du å tilby denne kvinnen annet en sex? Prøv å snu situasjonen, slike kvinner du søker, hvor lever de? hva jobber de med ? hvor tilbringer de fritiden sin? Ville slike kvinner vært interessert i å bruke sin tid og energi på et ensidig forhold de ikke får noe kontakt, og fortsatt ville vært trofaste? Altså det er mange mennesker i verden, så jeg sier ikke at denne personen ikke finnes, men jeg har null peiling på hvor du skal begynne for å starte det her, virker som en litt dårlig salgspitch i mine ører. Anonymkode: 5b3b2...0bb Takk for realitetsorienteringen. Og du har helt korrekt. Det med "head over heels forelsket i meg" var litt ment som en spøk. Ligger noe i det, men skal ikke utbrodere. Jeg vet vel innerst inne at det jeg søker, egentlig ikke eksisterer. Vel, kanskje "hun" eksisterer, men det vil etter hvert utvikle seg til noe mer, mtp. de kriterier jeg ser etter. Oddsen for å finne noen i tilsvarende situasjon som meg er lav. Og på sikt, vil jeg påstå, at det er umulig. Altså, uten at det skal bli til noe mer. Men det er jeg egentlig åpen for. Så skal jeg være salgsmann, må jeg endre litt på hva jeg faktisk søker etter. Anonymkode: b45ce...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå