AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Har kjøpt en del ull brukt, og fellesnevneren for plaggene er at de lukter så rent og godt. Min ullvask lukter ikke slik. Hva bruker dere andre når dere vasker babyklær av ull? Jeg bruker ullvask ala billigmerker fra dagligvare. Men ønsker nå å teste noe nytt., Anonymkode: f9503...d91
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har kjøpt en del ull brukt, og fellesnevneren for plaggene er at de lukter så rent og godt. Min ullvask lukter ikke slik. Hva bruker dere andre når dere vasker babyklær av ull? Jeg bruker ullvask ala billigmerker fra dagligvare. Men ønsker nå å teste noe nytt., Anonymkode: f9503...d91 Sitronsåpe «på stell» for håndvask, eller tøyvask ull & Silke fra Rema 1000 sitt eget merke Anonymkode: 6b2d4...d74
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 Bruker utelukkende parfymefri produkter. Enten Milo sin ullvask eller Nøstebarn sin ullsåpe. Anonymkode: 2f154...0ba
Kvinne87Rogaland Skrevet 22. september 2023 #4 Skrevet 22. september 2023 Bruker denne: https://paastell.no/produkt/ullvask/
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #5 Skrevet 22. september 2023 Hva legger du i det at det lukter godt? Rent tøy bør helst ikke lukte noe som helst, da parfyme ikke er bra for baby. Jeg bruker milo til all ullvask, blenda sensitive uten parfyme til alt annet. Og ALDRI skyllemiddel, selvsagt. Anonymkode: 8f0c8...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #6 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hva legger du i det at det lukter godt? Rent tøy bør helst ikke lukte noe som helst, da parfyme ikke er bra for baby. Jeg bruker milo til all ullvask, blenda sensitive uten parfyme til alt annet. Og ALDRI skyllemiddel, selvsagt. Anonymkode: 8f0c8...f6c Samme her. Og klærne lukter ingenting egentlig. Våt ull lukter jo sau, men tørt lukter det lite. Anonymkode: ecc2f...8c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå