Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en del ull brukt, og fellesnevneren for plaggene er at de lukter så rent og godt. Min ullvask lukter ikke slik. Hva bruker dere andre når dere vasker babyklær av ull? Jeg bruker ullvask ala billigmerker fra dagligvare. Men ønsker nå å teste noe nytt.,

Anonymkode: f9503...d91

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har kjøpt en del ull brukt, og fellesnevneren for plaggene er at de lukter så rent og godt. Min ullvask lukter ikke slik. Hva bruker dere andre når dere vasker babyklær av ull? Jeg bruker ullvask ala billigmerker fra dagligvare. Men ønsker nå å teste noe nytt.,

Anonymkode: f9503...d91

Sitronsåpe «på stell» for håndvask, eller tøyvask ull & Silke fra Rema 1000 sitt eget merke 

Anonymkode: 6b2d4...d74

Skrevet

Bruker utelukkende parfymefri produkter. Enten Milo sin ullvask eller Nøstebarn sin ullsåpe. 

Anonymkode: 2f154...0ba

Skrevet

Hva legger du i det at det lukter godt? Rent tøy bør helst ikke lukte noe som helst, da parfyme ikke er bra for baby. Jeg bruker milo til all ullvask, blenda sensitive uten parfyme til alt annet. Og ALDRI skyllemiddel, selvsagt. 

Anonymkode: 8f0c8...f6c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hva legger du i det at det lukter godt? Rent tøy bør helst ikke lukte noe som helst, da parfyme ikke er bra for baby. Jeg bruker milo til all ullvask, blenda sensitive uten parfyme til alt annet. Og ALDRI skyllemiddel, selvsagt. 

Anonymkode: 8f0c8...f6c

Samme her. Og klærne lukter ingenting egentlig. Våt ull lukter jo sau, men tørt lukter det lite.

Anonymkode: ecc2f...8c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...