AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Jeg er 30 år og har aldri hatt noen STDs. Jeg har ikke vært mye seksuelt aktiv tidligere, men hadde fast partner i et års tid. Vi hadde regelmessig sex uten kondom (brukte riktignok kondom de første gangene), og jeg går på prevensjon. Dette tok slutt for et halvt år siden. Jeg møtte en fra Tinder forrige helg. Vi hadde sex fire ganger på under et døgn, og ingen av oss tenkte på kondom "in the heat of the moment". Rookie mistake og litt pinlig i en alder av 30, men jeg går i alle fall på prevensjon. Men det hjelper jo selvfølgelig ikke mot STDs, som f.eks. klamydia. Og på onsdag begynte jeg å klø i skjeden og har økt utflod (den er gulaktig). Torsdag klødde jeg enda mer, og ble litt "hoven" på de indre kjønnsleppene (som nå også er litt rødere enn vanlig). Nå klør jeg også litt ved klitoris. Jeg har bestilt legetime, men fikk ingen før på mandag. Så til dere som har mer erfaring med klamydia enn meg, kan det være det, eller noe annet som jeg ikke har tenkt på? Anonymkode: 9b5c5...564
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 https://www.fhi.no/ss/seksuelt-overforbare-infeksjoner/diag/om-klamydia/#symptomer-og-forlp Tiden fra smitte til symptomer (inkubasjonstid) er 5-14 dager. Mange av de som smittes av klamydia har lite eller ingen symptomer. Kvinner kan få symptomer i form av utflod fra skjeden og småblødninger mellom menstruasjonene. Menn kan få utflod fra urinrøret, hyppig vannlating og betennelse i bitestikkelen. I 60-80 prosent av tilfellene vil imidlertid ikke infeksjon i kjønnsorganene gi klare symptomer. Anonymkode: 2c5dc...e6b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 Du har ikke bare fått sopp da? Symptomene du beskriver er slik jeg hadde det når jeg var plaget med sopp i ungdommen. Anonymkode: 2c5dc...e6b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Skrevet 22. september 2023 Jeg tenker også at det kan være soppinfeksjon. Anonymkode: dd677...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå