AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Jeg har den på 2.året nå, men den har liksom bare etpar grener, den ser liksom pistrete/spinkel ut. Jeg lurer på om den kan klippes ned, og at det da vil vokse flere grener og at den blir fyldigere? Jeg har ikke så mye peiling, men vil jo gjerne få det til🙈😅 Anonymkode: 40432...c31
Muskath Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 (endret) Du kan klippe bort det som er stygt til våren. Du trenger ikke klippe den helt ned. Endret 22. september 2023 av Muskath
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 Jeg klipte mine 4 i vår, de var også 2 år gamle. Lange og tynne grener, så tenkte det var best med en stuss. Resultatet ble null blomster i år🙈 Så mulig det var helt feil det jeg gjorde. Anonymkode: c4413...520
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #4 Skrevet 23. september 2023 Du skal ikke klippe den, bare ta med fingrene bort det sol er tørt, resten lar du være. Jeg gjorde feilen og klippet den en høst og på Myrvold hagesenter fikk jeg beskjed om å ikke klippe den. Anonymkode: 19f56...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå