AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #61 Del Skrevet 17. oktober 2023 Ha diesel bil. Skoda karoq. Venter på at Skoda skal komme med suv elbil. Anonymkode: 86df9...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 17. oktober 2023 #62 Del Skrevet 17. oktober 2023 (endret) Har en Ford for øyeblikket, har veldig lyst til å kjøpe elbil, men siden det burde installeres hjemmelader er jeg usikker. Mest sannsynlig skal eiendommen selges om et par år, og jeg kommer nok til å flytte om 1-2 år og det virker så kjipt å installere dyr lader, når det er mye usikkerhet rundt bolig Endret 17. oktober 2023 av Thjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 17. oktober 2023 #63 Del Skrevet 17. oktober 2023 Thjelp skrev (3 timer siden): Har en Ford for øyeblikket, har veldig lyst til å kjøpe elbil, men siden det burde installeres hjemmelader er jeg usikker. Mest sannsynlig skal eiendommen selges om et par år, og jeg kommer nok til å flytte om 1-2 år og det virker så kjipt å installere dyr lader, når det er mye usikkerhet rundt bolig Slike ting som elbillader, solcellepaneler, varmepumpe osv. øker uansett verdien på eiendommen så det ville jeg ikke bekymret meg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #64 Del Skrevet 17. oktober 2023 Har en Porsche taycan 2023 modell. Fornøyd men litt kort rekkevidde. Har akkuratt bestilt den nye tesla 3 som vi skal bruke som pendler bil. Har hatt tesla før og vært veldig fornøyd. Anonymkode: 3e900...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #65 Del Skrevet 18. oktober 2023 -jk- skrev (11 timer siden): Slike ting som elbillader, solcellepaneler, varmepumpe osv. øker uansett verdien på eiendommen så det ville jeg ikke bekymret meg for. Hvis det har verdi for kjøper ja. Jeg ville ikke kjøpt en eiendom med elbillader, jeg kommer aldri til å kjøre elbil. Anonymkode: ec0f9...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #66 Del Skrevet 18. oktober 2023 Mardina skrev (På 22.9.2023 den 14.02): Vi deler på samboer sin 2008 Mitsubishi Lancer 😊 Veldig fornøyd med bilen. Går som en klokke og er aldri noe tull med den. Noen elbil kommer det nok neppe her. Har ikke 500 000,- å bruke på elbil og har heller ikke lademuligheter hjemme. Vi kjøpte ny elbil til 300.000. Og brukt for 150.000. Leaf begge to. Anonymkode: 5c22e...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 18. oktober 2023 #67 Del Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis det har verdi for kjøper ja. Jeg ville ikke kjøpt en eiendom med elbillader, jeg kommer aldri til å kjøre elbil. Anonymkode: ec0f9...1f4 Du er i så fall i et ekstremt lite mindretall, marginale avvikstilfeller er det sjelden noe vits i å ta hensyn til. Men vi kan jo snakkes igjen om en 15-20 år og se om du fortsatt står på ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #68 Del Skrevet 18. oktober 2023 16 minutter siden, -jk- said: Du er i så fall i et ekstremt lite mindretall, marginale avvikstilfeller er det sjelden noe vits i å ta hensyn til. Men vi kan jo snakkes igjen om en 15-20 år og se om du fortsatt står på ditt Kjøpte easse elbillader som tydeligvis er "farlig" og kanskje firmaet går konkurs. Det betyr at den må kastes da app ikke lenger kommer til å funke. Grattis til alle som kjøpte den til 16.000,- Drivstoff for 1 år der. Anonymkode: 563e1...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #69 Del Skrevet 18. oktober 2023 Har 1 EL og 1 Bensin (konebil) Har ikke kjørt bensinbilen etter jeg kjøpte EL. Blir nok solgt og byttet med en liten EL snart. Ingen av oss vil kjøre den etter vi kjøpte ny EL 😂 Anonymkode: a05bf...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #70 Del Skrevet 18. oktober 2023 El. Min tredje elbil. Taycan Turbo S Sport Turismo Anonymkode: 41bff...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #71 Del Skrevet 18. oktober 2023 Gjest Elooon skrev (På 22.9.2023 den 12.57): Spent på hva folk her har mest av så lager en spørreundersøkelse. Gjerne skriv hvilken modell du har eller har bestilt i kommentarfeltet og om du er fornøyd. Jeg har elbil. Selvfølgelig Tesla. Nåværende en modell 3 og har bestilt den nye Tesla modell 3 Highland som jeg gleder meg til å få. Jeg er fornøyd. Alltid fornøyd. Dere som har bensin eller dieselbil. Vurderer dere å kjøpe en el? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg kjører diesel og har ingen ønsker om noe annet. Har prøvd el et par måneder for "moro skyld", hatet hvert sekund. Og hater å "fylle" strøm, mye bedre å fylle en tank annenhver uke og det er det. Anonymkode: 762eb...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. oktober 2023 #72 Del Skrevet 18. oktober 2023 100%elbil, superfornøyd😍 Nissan Leaf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18. oktober 2023 #73 Del Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi kjøpte ny elbil til 300.000. Og brukt for 150.000. Leaf begge to. Anonymkode: 5c22e...5c9 Fortsatt ikke aktuelt med elbil her. 150 000,- er fortsatt mye penger for en som lever på minstesats uføretrygd 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 18. oktober 2023 #74 Del Skrevet 18. oktober 2023 Tesla Model 3 😍 Har hatt 2 stk Renault Zoe tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 18. oktober 2023 #75 Del Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjøpte easse elbillader som tydeligvis er "farlig" og kanskje firmaet går konkurs. Det betyr at den må kastes da app ikke lenger kommer til å funke. Grattis til alle som kjøpte den til 16.000,- Drivstoff for 1 år der. Anonymkode: 563e1...13e Easee kommer med lokalt api snart, og om de konker kommer noen garantert til å kjøpe de opp og fortsette å støtte eksisterende ladere da kundemassen har stor verdi. Så akkurat det bekymrer jeg meg ikke for, selv om jeg har 2 stk. selv. Med lokalt api kan alle lage app til Easee, eller man kan styre de via Home Assistant og lignende systemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #76 Del Skrevet 19. oktober 2023 Har 3 dieselbiler Anonymkode: 85c40...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå