Gjest Elooon Skrevet 22. september 2023 #21 Del Skrevet 22. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): 1 Bensinbil med V8 1.arbeidsbil med dieselmotor Elbil er overhode ikke aktuelt. SKjønner meg ikke på alle som kjører rundt i Tesla. Grusomt desgin og det er så sinnsykt mye av dem. Anonymkode: 35563...374 Grusomt design? Flotteste bilene i mine øyner. Model 3 har jo fått en ansiktsløftning, den har var flott fra før og enda flottere nå. Oppdateringen kommer til Model Y også for de skal jo ligne på hverandre. Ikke mye grusomt nei. Bare lekkert❤️ Derfor skal jeg ha en slik. https://www.elbil24.no/nyheter/lanserte-ny-model-3-i-norge/80133408 Tesla bilene er også gode og enkle biler å kjøre. Endret 22. september 2023 av Elooon Rettet skrivefeil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 22. september 2023 #22 Del Skrevet 22. september 2023 Vi har 2 biler, bil nr. 1 ble byttet i elbil i 2011 og bil nr. 2 i 2013. Så nå har det gått mer enn 10 år siden sist jeg fylte bensin eller diesel på en bil. Pr. nå har vi en 2017 Tesla X75D og en 2019 Tesla Model 3 SR+. Har ingen planer om å bytte noen av de før om tidligst 5-6 år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 22. september 2023 #23 Del Skrevet 22. september 2023 2x Elbil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #24 Del Skrevet 22. september 2023 De har fjerna begge spakene på sidene så du må bruke venstre rull på rattet for å blinke og sikkert sette den i gir nå @Elooon hvis det ikke er via skjermen. Ikke noen stor fan av den "oppgraderinga" for å si det mildt. Resten av faceliften er vel ganske så bra, selv om jeg usikker på de front lyktene. Ser ikke like tøff med de, men minner heller om litt om model S. Har selv en '21 Model 3 SR+ og er ganske så fornøyd med den. Anonymkode: 0be2c...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 22. september 2023 #25 Del Skrevet 22. september 2023 Tesla Y og en Volkswagen E up. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 22. september 2023 #26 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er GANSKE sikker på at de fleste som kjører Tesla ikke kjøpte den fordi den var pen og alle andre hadde den…. Anonymkode: 48532...8c4 Jeg kjøper ikke en bil fordi den er pen. Men jeg lar være å kjøpe en bil som jeg syns er stygg. Så utseendet er ikke helt likegyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #27 Del Skrevet 22. september 2023 Elooon skrev (3 timer siden): Spent på hva folk her har mest av så lager en spørreundersøkelse. Gjerne skriv hvilken modell du har eller har bestilt i kommentarfeltet og om du er fornøyd. Jeg har elbil. Selvfølgelig Tesla. Nåværende en modell 3 og har bestilt den nye Tesla modell 3 Highland som jeg gleder meg til å få. Jeg er fornøyd. Alltid fornøyd. Dere som har bensin eller dieselbil. Vurderer dere å kjøpe en el? Hvorfor/hvorfor ikke? 2023 Q4 50 etron quattro. Svært fornøyd. Anonymkode: a05bf...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 22. september 2023 #28 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De har fjerna begge spakene på sidene så du må bruke venstre rull på rattet for å blinke og sikkert sette den i gir nå @Elooon hvis det ikke er via skjermen. Ikke noen stor fan av den "oppgraderinga" for å si det mildt. Resten av faceliften er vel ganske så bra, selv om jeg usikker på de front lyktene. Ser ikke like tøff med de, men minner heller om litt om model S. Har selv en '21 Model 3 SR+ og er ganske så fornøyd med den. Anonymkode: 0be2c...51e Blinke må man på venstre rull på rattet ja, slik som Model S men det blir en vane Nye ting er alltid litt uvant i starten. Tror det er via skjermen man setter den i gir om jeg ikke tar feil. Ja Tesla bilene flotte og gode elbiler uansett om det er nye eller gamle modeller. Gode biler som varer i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #29 Del Skrevet 22. september 2023 Diesel Anonymkode: 724e4...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 22. september 2023 #30 Del Skrevet 22. september 2023 Har en bensinbil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #31 Del Skrevet 22. september 2023 Har en privatbil og en firmabil som begge er diesel, men skal bytte begge i elbil nå før jul. Har ikke hatt råd før, så har hatt bilskam lenge. Anonymkode: aafc1...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #32 Del Skrevet 22. september 2023 Vi har to elbiler. Bor i by, så skal vi lengre strekninger tar vi tog/fly. Anonymkode: b6599...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 22. september 2023 #33 Del Skrevet 22. september 2023 Tesla X og Nissan Leaf. 🫢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #34 Del Skrevet 22. september 2023 Det er det vel ingen som har noe med, hva jeg har🤔 Anonymkode: b00fc...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #35 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er det vel ingen som har noe med, hva jeg har🤔 Anonymkode: b00fc...9ef Da er det vel bare å la være å svare? Anonymkode: a46bb...b3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #36 Del Skrevet 22. september 2023 Jeg har en dieselbil (vw golf tdi). Jeg har ikke vurdert å kjøpe elbil ettersom jeg ikke har mulighet til å lade hjemme og det ganske dyrt å kjøpe seg en. Hvem vet, kanskje i fremtiden med en bedre økonomi så kan jeg vurdere å kjøpe en elbil🙂 Anonymkode: a46bb...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 22. september 2023 #37 Del Skrevet 22. september 2023 Vi kjøpte nylig elbil, kjøpte for et par uker siden. Vi elsker den! Vi kjøpte en Audi e-tron 55 quattro. Vi hadde nok ikke kjøpt bil i det hele tatt om vi ikke hadde hatt pengene slik at vi kunne kjøpe den kontant. Det var liksom denne eller ingenting. For oss passer den alle våre behov: plass til to barneseter (stor og romslig), stort og romslig bagasjerom som vil ha plass til barnevogn, samt bagasje osv, stillegående, slipper lukten som fossilbiler har, enkelt å lade med ladeboks hjemme, går ekstremt raskt å lade med hurtiglader på langtur, lang rekkevidde og ekstremt god komfort. Samboeren min kan bli litt trøtt på lange kjøreturer, og siden jeg ikke har førerkort, var det viktig med god komfort når man skal sove i bilen. Vi prøvde dette en gang for ikke lenge siden, og vi sov altså så vanvittig godt. Vi sovna begge to og sov i 4 timer, uten å våkne med stive nakker og vondt i kroppen. Vi er helt frelst ihvertfall, etter å ha lånt diverse biler en stund er dette den beste bilen vi noen gang har hatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 22. september 2023 #38 Del Skrevet 22. september 2023 2018 bensin, liker bilen, men sørvisen kom på 10 000 nå. Blir El neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #39 Del Skrevet 22. september 2023 Ladbar hybrid. Passer oss fint, kjører all småkjøringen elektrisk Anonymkode: 3deec...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly70 Skrevet 23. september 2023 #40 Del Skrevet 23. september 2023 (endret) 2 biler Bensin En privatbil og en arbeidsbil. Veldig fornøyd, men om jeg må bytte så strekker jeg meg kun til Hybrid. Endret 23. september 2023 av Molly70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå