Gjest Elooon Skrevet 22. september 2023 #1 Del Skrevet 22. september 2023 (endret) Spent på hva folk her har mest av så lager en spørreundersøkelse. Gjerne skriv hvilken modell du har eller har bestilt i kommentarfeltet og om du er fornøyd. Jeg har elbil. Selvfølgelig Tesla. Nåværende en modell 3 og har bestilt den nye Tesla modell 3 Highland som jeg gleder meg til å få. Jeg er fornøyd. Alltid fornøyd. Dere som har bensin eller dieselbil. Vurderer dere å kjøpe en el? Hvorfor/hvorfor ikke? Endret 22. september 2023 av Elooon La til flere valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Del Skrevet 22. september 2023 Har ikke bil, bor sentralt. Anonymkode: b5a9c...522 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 22. september 2023 #3 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke bil, bor sentralt. Anonymkode: b5a9c...522 Glemte å legge til «har ikke bil» som ett alternativ, men er lagt til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Del Skrevet 22. september 2023 Har to elbiler. En Tesla S og en Tesla X Anonymkode: 077c5...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #5 Del Skrevet 22. september 2023 Elooon skrev (7 minutter siden): Spent på hva folk her har mest av så lager en spørreundersøkelse. Gjerne skriv hvilken modell du har eller har bestilt i kommentarfeltet og om du er fornøyd. Jeg har elbil. Selvfølgelig Tesla. Nåværende en modell 3 og har bestilt den nye Tesla modell 3 Highland som jeg gleder meg til å få. Jeg er fornøyd. Alltid fornøyd. Dere som har bensin eller dieselbil. Vurderer dere å kjøpe en el? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg har en dieselbil. En Honda CR-V 2007 med 295 000 km. Går som en klokke og fungerer utmerket til mitt behov. Har jeg vurdert elbil, ja. Drivstoff og bompenge er det dyreste på min bil. Problemet er at jeg er student, og har ikke råd til en elbil som dekker mitt behov (bakkeklaring firhjulstrekk og god rekkevidde). For det andre har jeg ikke mulighet for noe hjemmelading, og da blir ikke det å lade elbilen så mye billigere enn å fylle på drivstoff. Samtidig fungerer bilen min veldig bra, lite feil og lite verdifall. Alle småting fikser jeg selv, noe som gjør reprasjoner og vedlikhold veldig billig. Men igjen drivstoff og bompenger er ikke billig ( Jeg kjører mye) Pendler til Oslo for å studere, og reiser mye på jakt og hytta. Anonymkode: 80724...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 22. september 2023 #6 Del Skrevet 22. september 2023 Kjører motorsykkel, selvsagt bensin. Ingen planer om å noensinne bytte til El. Delvis fordi jeg liker lyden og følelsen av motor, delvis fordi som en sikkerhetsmessig greie så ville jeg at folk hører meg da jeg er vanskelig nok å se som det er, så om jeg blir helt stille i tillegg så blir det ganske risky. Hører folk meg, så vet de i alle fall at det er en motorsykkel i nærheten og at de skal se etter en motorsykkel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #7 Del Skrevet 22. september 2023 Hybrid (Toyota Prius). Kommer ikke til å kjøre noe annet så lenge det er gode hybrider å oppdrive. Anonymkode: ec0f9...1f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. september 2023 #8 Del Skrevet 22. september 2023 Vi deler på samboer sin 2008 Mitsubishi Lancer 😊 Veldig fornøyd med bilen. Går som en klokke og er aldri noe tull med den. Noen elbil kommer det nok neppe her. Har ikke 500 000,- å bruke på elbil og har heller ikke lademuligheter hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #9 Del Skrevet 22. september 2023 Jeg har en Subaru XV bensinbil, og den er jeg veldig fornøyd med. Hadde Tesla modell 3, men jeg liker ikke Tesla overhodet og det var en lettelse å kvitte seg med den bilen. Anonymkode: 72cc3...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #10 Del Skrevet 22. september 2023 Har en Kona. Har en bobil i tillegg, den går på diesel. Tok ikke med den da jeg ikke viste om bobil bør gå under vanlig bil. Anonymkode: 9bfdd...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #11 Del Skrevet 22. september 2023 To elektriske. E-up og Mustang. Den ene har lang rekkevidde og trekk på alle fire, den andre er liten og superpraktisk, vi bruker den mest. Anonymkode: c8968...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. september 2023 #12 Del Skrevet 22. september 2023 Tesla Y kjøpt i våres. Ekstremt godt fornøyd med bilen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #13 Del Skrevet 22. september 2023 Har ikke bil per nå. Men nå begynner behovet å melde seg, så ser på hybrid. Jeg har ikke mulighet til å lade hjemme, kun jobb/ladestasjon ved vei. Kjører minimalt i hverdagen, blir til/fra jobb. De gangene jeg faktisk har behov for bil, kjører jeg ett stykke. (over 100 km) Anonymkode: 4b235...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 22. september 2023 #14 Del Skrevet 22. september 2023 Har ikke bil. Bor sentralt. Skulle jeg flytta ut av byen, hadde jeg kjøpt elektrisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #15 Del Skrevet 22. september 2023 1 Bensinbil med V8 1.arbeidsbil med dieselmotor Elbil er overhode ikke aktuelt. SKjønner meg ikke på alle som kjører rundt i Tesla. Grusomt desgin og det er så sinnsykt mye av dem. Anonymkode: 35563...374 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #16 Del Skrevet 22. september 2023 Vi har 2 diesel biler. Vi har heller ikke penger til el biler. Anonymkode: df295...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #17 Del Skrevet 22. september 2023 Gamel honda suv + tesla 3. Begge er best på hvert sitt punkt. 1 er bruksbil, den andre er pk-bilen. Anonymkode: 563e1...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #18 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 1 Bensinbil med V8 1.arbeidsbil med dieselmotor Elbil er overhode ikke aktuelt. SKjønner meg ikke på alle som kjører rundt i Tesla. Grusomt desgin og det er så sinnsykt mye av dem. Anonymkode: 35563...374 Jeg er GANSKE sikker på at de fleste som kjører Tesla ikke kjøpte den fordi den var pen og alle andre hadde den…. Anonymkode: 48532...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #19 Del Skrevet 22. september 2023 Tesla X og Mg 5 Anonymkode: 3a604...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #20 Del Skrevet 22. september 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: 1 Bensinbil med V8 1.arbeidsbil med dieselmotor Elbil er overhode ikke aktuelt. SKjønner meg ikke på alle som kjører rundt i Tesla. Grusomt desgin og det er så sinnsykt mye av dem. Anonymkode: 35563...374 At det er mange av de viser vel at de treffer mange da Anonymkode: 3a604...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå