AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Del Skrevet 22. september 2023 Ja som overskriften sier...... jeg er ganske deppa nå. Kjøpte lampe til 1000 kr til en verdi av 18000 bare at den var på tilbud. En uplight Stålampe. Jeg klarte å knuse glasskuppelen under siden jeg må gjøre alt alene og bor alene. Og hele dritten hang sammen siden lwsnondem går gjennom fra hodet til foten av lampa. Derfor er det umulig å ikke dulte til gulvet med hodet mens man skrur sammen resten. Hadde jeg vært litt smart hadde jeg lagt ett liggeunderlag eller en trenings matte eller overmadrass på gulvet...... Skal jeg ringe å spørre om det går an å bytte glasskuppel eller hele hodet. Eller skal jeg ta en spansk en å si at den var knust allerede og bruke reklamasjon? Hva ville dere gjort? Det er fristende å være litt uærlig nå. Jeg liker ikke å juge men jeg blir så trist av å ha en knust ny lampe. Og jeg tror desverre ikke det kan byttes en del på den siden ledningen går gjennom fra hodet og hele lampa. Da må ledningen klippes av Anonymkode: 7233e...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Del Skrevet 22. september 2023 Du spør om det er mulig å kjøpe ny kuppel, ikke synk så lavt at du svindler butikken fordi du er klønete. Anonymkode: b5a19...e91 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. september 2023 #3 Del Skrevet 22. september 2023 Du spør om du kan kjøpe en ny kuppel. Du lyger ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du spør om det er mulig å kjøpe ny kuppel, ikke synk så lavt at du svindler butikken fordi du er klønete. Anonymkode: b5a19...e91 Men hva om de sier at det ikke går? Anonymkode: 7233e...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 22. september 2023 #5 Del Skrevet 22. september 2023 Å lyve om dette hadde vært relativt tafatt av deg. Blir feil å svindle butikken pga du ikke tenkte på å legge under noe mykt... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 22. september 2023 #6 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva om de sier at det ikke går? Anonymkode: 7233e...51a Da går det ikke da. Katta vår knuste en lignende lampe og jeg dro til butikken for å høre om jeg kunne kjøpe en tilsvarende kuppel til lyset, men de hadde ikke dette separat, så da ble det bare slik da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. september 2023 #7 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hva om de sier at det ikke går? Anonymkode: 7233e...51a Så er det en kjip og dyrekjøpt lærdom og erfaring å ta med seg videre. Slik er livet, det er ikke alle tabber man får gjort noe med og det ansvaret må man ta selv. Butikken skal ikke bære kostnaden for at du var klønete. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #8 Del Skrevet 22. september 2023 Da hadde jeg kjøpt en ny og lagt ut den ødelagte ut på finn.no. Skrevet noe sånt som "Selges billig da kuppel er ødelagt. Ny pris 18000,- selges for 1000,- til en nevenyttig som vil fikse den." Anonymkode: c76ad...e3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #9 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hva om de sier at det ikke går? Anonymkode: 7233e...51a Uansett ikke en god grunn til bli kriminell ved å svindle, hvis ikke butikken kan skaffe ny kuppel så tar du kontakt med produsenten. Lampen kan sikkert demonteres og repareres men det krev et snev av teknisk innsikt og kanskje en loddebolt. Anonymkode: b5a19...e91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #10 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da hadde jeg kjøpt en ny og lagt ut den ødelagte ut på finn.no. Skrevet noe sånt som "Selges billig da kuppel er ødelagt. Ny pris 18000,- selges for 1000,- til en nevenyttig som vil fikse den." Anonymkode: c76ad...e3c Det var en god ide. Jeg googlet litt nå og man får hvertfall kjøpt gladd til liknende lamper for 300 kr. Jeg skal ringe skeidar å høre. Ts Anonymkode: 7233e...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #11 Del Skrevet 22. september 2023 Daria skrev (5 minutter siden): Så er det en kjip og dyrekjøpt lærdom og erfaring å ta med seg videre. Slik er livet, det er ikke alle tabber man får gjort noe med og det ansvaret må man ta selv. Butikken skal ikke bære kostnaden for at du var klønete. Neida det er sant det. Men da trenger dem ikke å si at det er så enkelt å montere ting. Da kan de heller si at "dere burde være to for å montere denne så om du er alene burde du dpørr om hjelp til å monrere sånn at en kan jomde mens den andre skeir så ikke noe blir ødelagt." Han som leverte den fikk det til å høres veldig lettvint ut. Jeg er litt oppforr over at ikke de heller bare kan si at ting kan være litt knotete og det kan være fort gjort å ødelegge noe hvis man gjør alt alene. Noen ganger kan det være greit å si det som det er og. Men men Anonymkode: 7233e...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #12 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var en god ide. Jeg googlet litt nå og man får hvertfall kjøpt gladd til liknende lamper for 300 kr. Jeg skal ringe skeidar å høre. Ts Anonymkode: 7233e...51a Ble litt nysgjerrig på lampe til 18000 så tittet inne på Skeidar......sikker på at du ikke mente førpris 1800 i hovedinnlegget? Anonymkode: c76ad...e3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #13 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neida det er sant det. Men da trenger dem ikke å si at det er så enkelt å montere ting. Da kan de heller si at "dere burde være to for å montere denne så om du er alene burde du dpørr om hjelp til å monrere sånn at en kan jomde mens den andre skeir så ikke noe blir ødelagt." Han som leverte den fikk det til å høres veldig lettvint ut. Jeg er litt oppforr over at ikke de heller bare kan si at ting kan være litt knotete og det kan være fort gjort å ødelegge noe hvis man gjør alt alene. Noen ganger kan det være greit å si det som det er og. Men men Anonymkode: 7233e...51a Sånn at en kan holde nens den Andre Skrur* Anonymkode: 7233e...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #14 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Neida det er sant det. Men da trenger dem ikke å si at det er så enkelt å montere ting. Da kan de heller si at "dere burde være to for å montere denne så om du er alene burde du dpørr om hjelp til å monrere sånn at en kan jomde mens den andre skeir så ikke noe blir ødelagt." Han som leverte den fikk det til å høres veldig lettvint ut. Jeg er litt oppforr over at ikke de heller bare kan si at ting kan være litt knotete og det kan være fort gjort å ødelegge noe hvis man gjør alt alene. Noen ganger kan det være greit å si det som det er og. Men men Anonymkode: 7233e...51a Sånne lamper er jo kjempeenkle å montere jo, men selvfølgelig har man noe mykt under. Jeg har montert flere sånne alene uten noen problemer. Anonymkode: c6f75...663 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 22. september 2023 #15 Del Skrevet 22. september 2023 Hvem har 95% salg på en vare? Før 18'000, nå 1000? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #16 Del Skrevet 22. september 2023 30 minutter siden, AnonymBruker said: Neida det er sant det. Men da trenger dem ikke å si at det er så enkelt å montere ting. Da kan de heller si at "dere burde være to for å montere denne så om du er alene burde du dpørr om hjelp til å monrere sånn at en kan jomde mens den andre skeir så ikke noe blir ødelagt." Han som leverte den fikk det til å høres veldig lettvint ut. Jeg er litt oppforr over at ikke de heller bare kan si at ting kan være litt knotete og det kan være fort gjort å ødelegge noe hvis man gjør alt alene. Noen ganger kan det være greit å si det som det er og. Men men Anonymkode: 7233e...51a Det er en idé å være edru før man skal skru på knuselige ting Anonymkode: a3c30...40e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #17 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble litt nysgjerrig på lampe til 18000 så tittet inne på Skeidar......sikker på at du ikke mente førpris 1800 i hovedinnlegget? Anonymkode: c76ad...e3c Man har i såfall aldri kjøpt en lampe noensted som har tilbud på 17000kr. Og man kan ikke skylde på at man er alene fordi man ikke får noe til. Hadde ikke vært handy hvis jeg ikle hadde vært singel i mange år. Anonymkode: 6b7cd...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #18 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neida det er sant det. Men da trenger dem ikke å si at det er så enkelt å montere ting. Da kan de heller si at "dere burde være to for å montere denne så om du er alene burde du dpørr om hjelp til å monrere sånn at en kan jomde mens den andre skeir så ikke noe blir ødelagt." Jeg mener dette på aller beste måte, men jeg jobber som tekstforfatter for en nettside OG har sittet mange år på en reklamasjonsavdeling, jeg lover deg at uansett hva man skriver/sier så finner kunder veldig mange spesielle løsninger på både montering og bruk, og det går liksom ikke an å helgardere seg. Anonymkode: e5a57...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 22. september 2023 #19 Del Skrevet 22. september 2023 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker said: Man har i såfall aldri kjøpt en lampe noensted som har tilbud på 17000kr. Og man kan ikke skylde på at man er alene fordi man ikke får noe til. Hadde ikke vært handy hvis jeg ikle hadde vært singel i mange år. Anonymkode: 6b7cd...4a7 Joda. Akkurat nå kan du spare over 20'000 på Louis Poulsen sin Kongle. Men det er ikke 95% rabatt nei Så at man sparer enda mer på modellen i krom og glass. Den er satt ned med nesten 36'000 Endret 22. september 2023 av newman01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #20 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg mener dette på aller beste måte, men jeg jobber som tekstforfatter for en nettside OG har sittet mange år på en reklamasjonsavdeling, jeg lover deg at uansett hva man skriver/sier så finner kunder veldig mange spesielle løsninger på både montering og bruk, og det går liksom ikke an å helgardere seg. Anonymkode: e5a57...d41 Skjønner at ikke du mente det frekt. Jeg er selv enig med deg. Jeg har hvertfall fått ordna det nå. De fant en kuppel på en gammel lampe på lageret i butikken som passer min som jeg kunne hente og få hrsrod virket det som. Så jeg skal hente etterpå. Jeg klarte å demontere selv og få ut den knuste. Ts Anonymkode: 7233e...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå