Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 Ja hva er det som gjør den så bra egentlig? Er det ikke bare en oppskrytt køntrilåt eller? Hører til stadighet folk som skryter av hvor bra den er osv. Er det bare meg eller? I så fall må jeg i det minste få en forklaring...
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 Hvorfor det? Kan du ikke bare akseptere at du har annen smak enn andre? Smak kan da ikke forklares.
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 Nei for all del, synes bare det er så pussig at en typisk køntrisang er blitt så populær. Og det blant folk som til vanlig ikke hører på køntri.
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 Alle liker vi da forskjellig musikk, hvorfor er det så farlig at mange synes den sangen er fin selv om du ikke synes det?
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 Alle liker vi da forskjellig musikk, hvorfor er det så farlig at mange synes den sangen er fin selv om du ikke synes det? ← Neida, det er da aldeles ikke farlig, bare litt pussig. Som jeg skrev i innlegget rett før ditt.
Gjest Emera Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Men herlighet da, her gikk man rett i skyttergropa... Det skjer ganske ofte at artister eller enkeltlåter blir hauset opp til noe veldig stort, og "alle" liker dem. Kanskje stort sett fordi de er blitt godt markedsført, og mange ikke tar seg tid til å høre godt etter om de faktisk liker sangen. Altså det man kaller "oppskrytt." Jeg har heller ikke sans for den sangen. Synes den er gørr kjedelig. Og oppskrytt... Endret 22. januar 2006 av Emera
Gjest Leya Skrevet 22. januar 2006 #7 Skrevet 22. januar 2006 grunnen til at jeg liker sangen er at den fenger og at det er to veldig dyktige vokalister.
Gjest 2324 Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 Skjønner heller ikke hva som skal være så flott med den låta. Synes den er tragisk.
Gjest LoisLane Skrevet 22. januar 2006 #9 Skrevet 22. januar 2006 Synes den er fin, jeg. Men det aner meg at jeg kan komme til å gå lei - det er jo ikke mulig å skru på en radio uten at den tyter ut.
nostalgia Skrevet 23. januar 2006 #10 Skrevet 23. januar 2006 (endret) Jeg synes den er utrolig fin. At det er to flotte vokalister som synger er jo et ekstra pluss! Nå har jeg ikke noe i mot countrymusikk... Så denne sangen passer fint til min smak, men, jeg synes ikke den er så veldig "country" egentlig heller... Så, dere om det... Endret 23. januar 2006 av nostalgia
tommeline Skrevet 23. januar 2006 #11 Skrevet 23. januar 2006 Jeg har litt inntrykk av at country er litt in for tiden (reklameres jo stadig for best of med div countryartister). Og denne sangen er jo litt mer pop-country og passer vel dermed for fleres ører. Og at både Madrugada og Ane Brun er i skuddet for tiden, hver for seg, hjelper nok stort!
Trampe Skrevet 23. januar 2006 #12 Skrevet 23. januar 2006 Jeg liker den heller ikke. Madrugada har mye bra musikk, og vokalisten er fantastisk, men jeg synes Ane Brun ødelegger. Stemmen hennes er skjærende og direkte stygg enkelte steder i sangen... Pluss at selve sangen er kjedelig i mine ører. Jaja, smaken er som baken
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #14 Skrevet 23. januar 2006 Hvorfor skal du ha en forklaring på det ? Synes sangen er nydelig - og stemmene til de to vokalistene er nydelige sammen.
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2006 #15 Skrevet 23. januar 2006 Synes sangen er nydelig - og stemmene til de to vokalistene er nydelige sammen. ← Sier meg enig i denne jeg..
Angelheart Skrevet 23. januar 2006 #16 Skrevet 23. januar 2006 Hurra! Endelig er det flere enn meg som ikke er overvettes begeistret for denne låta. Har inntrykk at det liksom er litt "trendy" å like denne og dersom du ikke dåner hver gang du hører den på radio, så er det deg det er noe i veien med. Jeg synes også dette er en helt vanlig country-låt, noe a'la det Dolly Parton og Kenny Rogers kunne kommet opp med i sine glansdager. Sagngen er helt grei, den, men den glir greit inn i mengden av alle andre greie sanger (P4-låter )
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #18 Skrevet 23. januar 2006 Jeg liker den heller ikke. Madrugada har mye bra musikk, og vokalisten er fantastisk, men jeg synes Ane Brun ødelegger. Stemmen hennes er skjærende og direkte stygg enkelte steder i sangen... Pluss at selve sangen er kjedelig i mine ører. ← Helt enig!
Malou Skrevet 23. januar 2006 #19 Skrevet 23. januar 2006 Ja hva er det egentlig med den sangen? Nå har jeg ikke hørt noe annet av Ane Brun, men jeg kan ikke si at det frister så veldig heller.
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #20 Skrevet 23. januar 2006 Jeg klarer fortsatt ikke skjønne hva som er problemet med at vi liker forskjellige ting. Musikksmak er subjektivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå