AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Del Skrevet 22. september 2023 Skal prøve å lage det litt lunere i hjemmet vurderer teppe under spisebordet, men er det egentlig litt upraktisk? har ikke små barn lengre, så blir litt mindre rot. Hvilket har du og er du fornøyd? Anonymkode: 66755...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Del Skrevet 22. september 2023 har et arvet persisk teppe. Elsker persiske tepper i et moderne interiør. Før vi fikk det, pleide vi å ha sisalteppe fra Ikea, men de måtte vi stadig skifte ut for de ble fort litt slitne og flekkete. Har ikke det problemet med det persiske teppet. Anonymkode: 74512...af4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): har et arvet persisk teppe. Elsker persiske tepper i et moderne interiør. Før vi fikk det, pleide vi å ha sisalteppe fra Ikea, men de måtte vi stadig skifte ut for de ble fort litt slitne og flekkete. Har ikke det problemet med det persiske teppet. Anonymkode: 74512...af4 Det er sikkert fint. Hvilke farger kan du ha i stua da? Er teppet plommerødt? Anonymkode: 66755...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er sikkert fint. Hvilke farger kan du ha i stua da? Er teppet plommerødt? Anonymkode: 66755...073 vi har spisebordet på kjøkkenet. Der er det lys grønne vegger og mørk grønn kjøkkeninnredning. Teppet er i hovedsak mørkerødt, mindre plommerødt enn mange persiske tepper egentlig. Vi har persisk teppe i stua og. Der er veggene malt i Jotun Devine. Bred, lys eikeparkett over alt. Anonymkode: 74512...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. september 2023 #5 Del Skrevet 22. september 2023 Har et teppe fra Slettvoll under spisebordet (som og er fra Slettvoll). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #6 Del Skrevet 22. september 2023 Nei, har ikke teppe under kjøkkenbordet. Det blir søl, og gir mer støv i huset. Syns gulvet er fint nok Anonymkode: 8c92d...277 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #7 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, har ikke teppe under kjøkkenbordet. Det blir søl, og gir mer støv i huset. Syns gulvet er fint nok Anonymkode: 8c92d...277 tepper gir ikke støv. De binder støv. Uansett snakker vi om en liten fille under et bord, det er ikke vegg-til.vegg-tepper a la 70-tallet vi snakker om. Anonymkode: 74512...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 23. september 2023 #8 Del Skrevet 23. september 2023 Har et teppe under spisebordet. Kjøpt på IKEA. Lune farger. Lett å holde rent, det er sånt teppe man kan ha ute også. Under spisebordet kan det bli noe søl. Uhell skjer. Er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 23. september 2023 #9 Del Skrevet 23. september 2023 Se for deg sånn «plast»teppe som man bruker ute på terrassen. Lett å vaske og støvsuge. Men uten mønster, bare lune farger. Om noen søler melk eller smuler, kjempelett å holde rent. Under stuebordet har jeg ullteppe, men der spiser jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
°Rozárka° Skrevet 24. september 2023 #10 Del Skrevet 24. september 2023 Har et teppe i ull under spisebordet. Er fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #11 Del Skrevet 24. september 2023 Har et fra IKEA, det er så gammelt, har ikke navnet. Men veldig fintt og det gjør så mye lunere og koseligere. Det er ull og har okergul i seg, rødt, beige osv..Det plukker litt opp noen farger i et bilde like ved. Har alltid hatt teppe under spisebordet i stua. Nitrist med bare gulv og ingen tepper der man sitter. Anonymkode: a8f98...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #12 Del Skrevet 24. september 2023 Bør alle teppa i stua ha samme stil? Anonymkode: 66755...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 24. september 2023 #13 Del Skrevet 24. september 2023 Har to barnehagebarn i hus så ingen gulvteppe under spisebordet nå for tiden, men kommer definitivt til å ha det når barna blir større synes det gir skikkelig koselig cafefølelse🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 24. september 2023 #14 Del Skrevet 24. september 2023 Har teppe under spisestuebordet, et teppe under stuebordet, et teppe ved inngangsdøren, et teppe på gjesterommet og et teppe på kontoret. Skal også ha et teppe på kjøkkenet etterhvert. Jeg synes tepper gjør det lunere. I tillegg så har vi hund, så det blir lettere for å han å bevege seg rundt i leiligheten med tepper på gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #15 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (På 22.9.2023 den 17.17): tepper gir ikke støv. De binder støv. Uansett snakker vi om en liten fille under et bord, det er ikke vegg-til.vegg-tepper a la 70-tallet vi snakker om. Anonymkode: 74512...af4 Jeg svarte hva jeg syns. Jeg har også katt, som gjør at støv samles mye raskere. Har merket stor forskjell på luftkvaliteten uten noen tepper, så det er hva jeg foretrekker. Tror du et nytt teppe er helt uten støv? Anonymkode: 8c92d...277 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #16 Del Skrevet 24. september 2023 Teppe under spisebordet er helt utenkelig i vårt hus😅 Anonymkode: 85edc...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #17 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg svarte hva jeg syns. Jeg har også katt, som gjør at støv samles mye raskere. Har merket stor forskjell på luftkvaliteten uten noen tepper, så det er hva jeg foretrekker. Tror du et nytt teppe er helt uten støv? Anonymkode: 8c92d...277 Hva du synes er jo ekstremt uinteressant. Her er en test som viser at du tar feil: https://www.ifi.no/stovtest-gir-tepper-fordel Anonymkode: 74512...af4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #18 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva du synes er jo ekstremt uinteressant. Her er en test som viser at du tar feil: https://www.ifi.no/stovtest-gir-tepper-fordel Anonymkode: 74512...af4 Sånne bemerkninger er unødvendige. Forumet ville være helt dødt om alle var av samme oppfatning. Jeg har ikke teppe under spisebordet, og det er en stor fordel. Har ofte venner og familie (noen av dem med unger) innom på en matbit, og når folk prater og spiser skjer det rett som det er at noe kan havne på gulvet. Jeg ser dette godt når jeg skal rydde opp etterpå. Dette hadde da havnet i teppet, og av erfaring vet jeg at noe lett blir sittende igjen selv hvor mye man gnur og vasker. Det er uhygienisk. Anonymkode: 6cda8...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #19 Del Skrevet 24. september 2023 Har et marokkansk teppe under spisebordet. Mye mønster, så eventuelle flekker vil synes dårlig. Er i tillegg i ren ull, som er naturlig snussavvisende, samt at det kan vaskes. Anonymkode: 06c73...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #20 Del Skrevet 25. september 2023 Peanut skrev (På 22.9.2023 den 15.13): Har et teppe fra Slettvoll under spisebordet (som og er fra Slettvoll). hvilken farge? Anonymkode: 66755...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå