AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Hei, er i et nytt forhold og sliter med å gå på do når vi er sammen. Vært på to ferier på ca 10 dager sammen hvor jeg ble forstoppet begge ganger. Den ene turen tok slutt for en uke siden og jeg tror jeg har hatt forstoppelsediare siden. Er enda ikke kommet tilbake i normal rytme. Har mye smerter i magen, vært ofte på do og kjenner rare bevegelser i tarmen. Hvor lenge kan dette henge i? Har hatt avføring veldig mange ganger de siste dagene. Er vel tømt nå? Bør jeg ta avføringsmiddel for å være helt sikker på å ha tømt meg skikkelig? Hva skal jeg gjøre med at jeg rett og slett ikke må på do når vi er på turer? Hadde tenkt å gå på do som normalt denne gangen klok av skade fra sist gang. Men jeg må bare ikke..... Anonymkode: 15a2c...820
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 Ikke bruk avføringsmidler nå, det vil bare forstyrre magen enda mer. Du bør spise noe avførende som svisker (i store mengder) på ferie. Anonymkode: c35bf...0fd
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 Idoform travel kan forsøkes på ferie og/eller laktulose. Uvant mat og omgivelser kan stoppe magen. Tarmene vil rense seg selv. Anonymkode: 0f6b5...bfd
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Skrevet 22. september 2023 Hvorfor i alle dager sliter du med å gå på do når du er på ferie med kjæresten? Det er jo DET problemet du må fikse! Om du ikke klarer å bruke toalettet på hotellrommet, så finnes det vel andre muligheter i løpet av dagen? Anonymkode: 8cadf...497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå