Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 Måtte bare. ← Jeg er mer overrasket over at ikke tittelen "yrker og oppkjørsel" er kommet ennå.
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 Jeg er mer overrasket over at ikke tittelen "yrker og oppkjørsel" er kommet ennå. ← Nå har jeg tatt ansvaret for denne, så får du ta neste. Vær så god!
Gjest christineemily Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 Jeg hadde skrekkelig lyst tidligere i dag ← Jeg hadde skrekkelig lite lyst tidligere i dag. Men slet meg gjennom det alikevel... Var veldig stolt av meg selv etterpå . Og svett og ekkel
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 Og nå angrer jeg på at det ikke ble "Er det greit å ikke moderere". Søren og. Hvem vil ta den?
Gjest christineemily Skrevet 22. januar 2006 #7 Skrevet 22. januar 2006 Og nå angrer jeg på at det ikke ble "Er det greit å ikke moderere". Søren og. Hvem vil ta den? ← Vi spør Hege!
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 Vi spør Hege! ← Nei ikke gjør det, da blir bare denne slettet. Hun har sikkert på seg den strenge hatten i dag.
Gjest christineemily Skrevet 22. januar 2006 #9 Skrevet 22. januar 2006 Nei ikke gjør det, da blir bare denne slettet. Hun har sikkert på seg den strenge hatten i dag. ← Det var da no' dritt at medister'n stakk halen mellom beina og stakk!
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #10 Skrevet 22. januar 2006 Det var da no' dritt at medister'n stakk halen mellom beina og stakk! ← Jepp! Det var det det var. Noe dritt. Men jeg er sikker på han lurer i buskene her i blant. Ikke så lett å bare legge fra seg KG...
Leo Skrevet 23. januar 2006 #11 Skrevet 23. januar 2006 Jeg hadde skrekkelig lite lyst tidligere i dag. Men slet meg gjennom det alikevel... Var veldig stolt av meg selv etterpå . Og svett og ekkel ← Selv om jeg vet at det er veldig galt å ikke mosjonere, var det å lage denne tråden jeg hadde skrekkelig lyst til, ikke selve mosjoneringen
Gjest christineemily Skrevet 23. januar 2006 #12 Skrevet 23. januar 2006 Selv om jeg vet at det er veldig galt å ikke mosjonere, var det å lage denne tråden jeg hadde skrekkelig lyst til, ikke selve mosjoneringen ← I know, I know, jeg prøver bare å gi deg et tupp i r... så du får på deg leggvarmerne og drar på SATS
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #14 Skrevet 24. januar 2006 Oh, ja, det må da alle skjønne! Ikke-mosjonister burde settes i fengsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå