Gå til innhold

Er det galt å ikke mosjonere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde skrekkelig lyst tidligere i dag :sjenert::ler:

Skrevet
Måtte bare.  :ler:

Jeg er mer overrasket over at ikke tittelen "yrker og oppkjørsel" er kommet ennå.

Skrevet
Jeg er mer overrasket over at ikke tittelen "yrker og oppkjørsel" er kommet ennå.

Nå har jeg tatt ansvaret for denne, så får du ta neste. Vær så god! :ler:

Gjest christineemily
Skrevet
Jeg hadde skrekkelig lyst tidligere i dag :sjenert:  :ler:

Jeg hadde skrekkelig lite lyst tidligere i dag. Men slet meg gjennom det alikevel...

Var veldig stolt av meg selv etterpå :) . Og svett og ekkel :ler:

Skrevet

Og nå angrer jeg på at det ikke ble "Er det greit å ikke moderere". Søren og.

Hvem vil ta den?

:ler:

Gjest christineemily
Skrevet
Og nå angrer jeg på at det ikke ble "Er det greit å ikke moderere". Søren og.

Hvem vil ta den?

:ler:

Vi spør Hege!

Skrevet
Vi spør Hege!

Nei ikke gjør det, da blir bare denne slettet. Hun har sikkert på seg den strenge hatten i dag. :sjarmor:

Gjest christineemily
Skrevet
Nei ikke gjør det, da blir bare denne slettet. Hun har sikkert på seg den strenge hatten i dag. :sjarmor:

Det var da no' dritt at medister'n stakk halen mellom beina og stakk! :forvirret:

Skrevet
Det var da no' dritt  at medister'n stakk halen mellom beina og stakk!  :forvirret:

Jepp! Det var det det var. Noe dritt. Men jeg er sikker på han lurer i buskene her i blant. Ikke så lett å bare legge fra seg KG... ;)

Skrevet
Jeg hadde skrekkelig lite lyst tidligere i dag. Men slet meg gjennom det alikevel...

Var veldig stolt av meg selv etterpå  :) . Og svett og ekkel  :ler:

Selv om jeg vet at det er veldig galt å ikke mosjonere, var det å lage denne tråden jeg hadde skrekkelig lyst til, ikke selve mosjoneringen :ler:

Gjest christineemily
Skrevet
Selv om jeg vet at det er veldig galt å ikke mosjonere, var det å lage denne tråden jeg hadde skrekkelig lyst til, ikke selve mosjoneringen :ler:

:) I know, I know, jeg prøver bare å gi deg et tupp i r... så du får på deg leggvarmerne og drar på SATS :hoppe:

Skrevet

Oh, ja, det må da alle skjønne! Ikke-mosjonister burde settes i fengsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...