AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Del Skrevet 22. september 2023 Tidligere i sommer fikk jeg opp reklame "overalt" på internett over en ting som var lagd for å ta vare på sykehusbånd. Dere vet det båndet som babyen får rundt armen sin ved fødsel? Husker jo ikke hva dèt egentlig heter en gang Det var egentlig et litt sånn cheezy produkt (helt unødvendig egentlig), men det var nå en gang et produkt som jeg nå ikke klarer å finne igjen! Husker ikke helt om det var en plakett, eller en rund greie eller hva. Men det var i alle fall noe der det båndet passet å sette inn, med noen fine ord rundt og sånt. Noen som forstår hva jeg mener og kan linke produktet til meg igjen? Anonymkode: c720a...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #2 Del Skrevet 23. september 2023 Vet ikke hvilket produkt du mener, men det båndet babyen får på seg heter navnebånd, alternativt ID-armbånd. Anonymkode: e012d...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #3 Del Skrevet 23. september 2023 Eventuelt ganske vanlig å lime det inn i babyalbum eller lage en minneboks😊 Anonymkode: a1462...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #4 Del Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eventuelt ganske vanlig å lime det inn i babyalbum eller lage en minneboks😊 Anonymkode: a1462...80b Ja det vet jeg, og har gjort selv med mine. Men nå tenker jeg på et spesifikt produkt som finnes på markedet som er ment kun for å "putte inn/på" akkurat dette navnebåndet. Anonymkode: c720a...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå