Gå til innhold

Med hjertet som innsats..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga har jeg spilt bort hjertet mitt og tapt..

Har alle dere jenter det veldig lett for å bli betatt og forelsket og deretter såret?

Menn er også velkomne til å svare på dette spørsmålet.. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Hadde det slik før. Men nå har jeg blitt ganske kald følelsesmessig på det området, desverre.

Skrevet

Gikk inn på forumet her for å spørre dere gutter om det samme.

Du er i godt selskap.

Jeg tapte i går, etter å ha brukt 5 måneder på å innlede et forhold ble vi sammen. Vi var sammen i tre uker (så han nesten aldri) så satte jeg han til veggs i går og spurte om jeg hadde rett i at han ikke brydde seg siden han aldri kom til meg og fikk svar på sms at jeg hadde rett. Så mye verdt var den ærligheten som han snakte så mye om... det var vel helst min han tekte på da.... vet ikke om jeg gråter fordi jeg er sint eller lei meg.

:grine::frustrert::grine::grine::grine::sur::grine:

Skrevet

Jeg kan lett bli betatt - men har noen slags forsvarsmekanismer innbygd som gjør at jeg ikke gir meg helt over før jeg er sikker på at han er en veldig bra fyr. Så jeg skiller hardt mellom å bli betatt og å bli forelsket.

Følgelig har jeg også lett for å komme over en jeg har vært betatt i - og vondt for å komme over en skikkelig forelskelse.

Skrevet

Jeg kan fort bli betatt, men det er noe helt annet enn forelskelse for meg. Om jeg er betatt av en type vil det si at jeg bare føler meg tiltrukket av ham, ikke noe annet.

Jeg forelsker meg sjelden, og da må typene ofte jobbe hardt for å få det til. Jeg kan ikke si at jeg har følt så mye hjertesorg i livet, det har jeg vel bare en gang. Det er nok en forsvarsmekanisme det også. Orker ikke å bli såret, derfor forelsker jeg meg ikke.

Skrevet

jeg går meg på smell etter smell... Har alltid gjort det, men lurer faktisk på om jeg har fått noen forsvarsmekanismer nå i det siste... Må jo gjøre noe for å beskytte seg selv, men det kan jo også bikke over i feil retning, slik at man ikke tør å slippe NOEN innpå seg. Og det er nesten enda skumlere...

Skrevet

Har alle dere jenter det veldig lett for å bli betatt og forelsket og deretter såret?

Stakar :klem:

Gjest StoreSky
Skrevet
Jeg kan lett bli betatt - men har noen slags forsvarsmekanismer innbygd som gjør at jeg ikke gir meg helt over før jeg er sikker på at han er en veldig bra fyr. Så jeg skiller hardt mellom å bli betatt og å bli forelsket.

Følgelig har jeg også lett for å komme over en jeg har vært betatt i - og vondt for å komme over en skikkelig forelskelse.

Sånn er det for meg også! Bra det er flere, begynte å lure på om jeg er usedvanlig ufølsom eventuelt ute av stand til å forelske meg...

(forøvrig er jeg aldri blitt dumpa -min interesse faller først...)

Skrevet

Det er nesten så jeg blir misunnelig. Du føler iallefall noe! Jeg blir sjelden/aldri betatt, men en gang i jubelåret møter jeg en jeg beundrer så mye at jeg blir ordentlig glad i ham (som om jeg har vært venn med ham hele livet).

Men nå er det over to år siden jeg sist har sett en mann som har interessert meg. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...