AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Har en baby på 2 mnd som jeg frem til for ca. 2 uker siden kunne amme i søvn også på dagtid. Så satt mye i sofaen på dagtid. Hun har nektet vogn fra dag 1 og finner enda ikke roen i den. Nå er det også helt umulig å amme søvn på dagen, det er kun bæresele som er tingen😅. Det er greit nok det, godt å ha armene fri osv, men det er tungt å gå hele dagen. Kjenner det godt i beina og ryggen på kvelden. Må fort gå 30 min bare for å få henne til å sovne, så er det gjerne å sove noen timer. Hun våkner om jeg setter meg ned. Så er på bena hele dagen, eneste pausen jeg får er når jeg ammer, men det er blitt veldig effektivt i det siste😆 Det som er at hun sover godt i dobbeltsenga på natten, men har ikke turt å legge henns der på dagen. Er så redd for at det skal forvirre henne, at hun tror det er natt. Har ENDELIG begynt å sove 3-5 timer sammenhengde på natten, så er redd for at om hun blir lagt der på dagtid så forsvinner den gode rytmen på natt🙈 Noen gode tips? Hadde dere prøvd å legge i senga også på dagen?😅 Anonymkode: 29be1...136
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 Min hat sovet nesten alle innendørs dupper i senga siden tremåneders alder. Har gått helt fint😊 Anonymkode: 0333a...bd1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 Det går fint å legge i senga, bare ikke ha det mørkt, og sørg for at babyen får nok dagslys ellers Anonymkode: 3664c...d2a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Skrevet 22. september 2023 Tusen takk for svar, da skal jeg prøve i dag om hun vil sove i senga😄 Anonymkode: 29be1...136
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #5 Skrevet 22. september 2023 Vi la babyen i sprinkelsenga på dagen. Hadde på lys og luftet godt på rommet før vi la henne der. På natten var det litt andre rutiner med kveldsbad, pysj , amming, mørkt rom osv. Anonymkode: ec661...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå