AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #1 Del Skrevet 21. september 2023 Ser serien for ørtende gang, så burde egentlig ikke være mer å lure på. Men hvordan kunne Bran se Hodor som ung som skriker hold the door? Anonymkode: 2e1aa...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #2 Del Skrevet 21. september 2023 Hsn er magisk. Anonymkode: 5e49b...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Del Skrevet 22. september 2023 Nei, jeg tenker ikke på Bran, men Hodor. Hvordan kunne noe som skjedde i nåtid, skje samtidig i fortid? Anonymkode: 2e1aa...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Del Skrevet 22. september 2023 Bran kunne vel gå tilbake til fortiden, og se Hodor i fortiden. Men når de trenge Hodor i deres egen nåtid så klarte Bran å ta kontroll over Hodor fra fortiden og dette påvirket vel Hodor fra nåtiden. Anonymkode: 0ec0a...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #5 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg tenker ikke på Bran, men Hodor. Hvordan kunne noe som skjedde i nåtid, skje samtidig i fortid? Anonymkode: 2e1aa...4fb HODOR= HOld the DOoR. Anonymkode: 5e49b...e46 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #6 Del Skrevet 22. september 2023 Dette er slik jeg alltid har tenkt på dette, uten at jeg skal si at det stemmer 😅 Bran gikk tilbake i tid som the three eyed raven. Han kunne høre Meera i nåtiden rope om at han måtte warg inni Hodor. Når Bran gjør dette mens han enda er i fortiden, så skaper han en slags forbindelse mellom Hodor i fortiden og i nåtiden. Det denne ekstremt traumatiske hendelsen, Meera som roper «hold the door», får et såpass stort fotfeste i han, at det blir «den eneste meningen med livet». Hold the door ender opp som et eneste ord i ham «Hodor». Anonymkode: 9af4f...c0a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #7 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ser serien for ørtende gang, så burde egentlig ikke være mer å lure på. Men hvordan kunne Bran se Hodor som ung som skriker hold the door? Anonymkode: 2e1aa...4fb Seriøst? Fordi Bran blir til The three-eyed raven og kan se alle mennesker sin fortid og fremtid, samt alt som har skjedd i verden (synsk om du vil). Fortiden kan ikke endres og Hordor fikk anfallet sitt fordi Bran, i fremtiden, kontakter han via fortiden. Anonymkode: 3b231...748 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #8 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er slik jeg alltid har tenkt på dette, uten at jeg skal si at det stemmer 😅 Bran gikk tilbake i tid som the three eyed raven. Han kunne høre Meera i nåtiden rope om at han måtte warg inni Hodor. Når Bran gjør dette mens han enda er i fortiden, så skaper han en slags forbindelse mellom Hodor i fortiden og i nåtiden. Det denne ekstremt traumatiske hendelsen, Meera som roper «hold the door», får et såpass stort fotfeste i han, at det blir «den eneste meningen med livet». Hold the door ender opp som et eneste ord i ham «Hodor». Anonymkode: 9af4f...c0a Tenker det samme som deg, men ikke fordi det blir traumatisk for Hordor. Det er heller en forstyrrelse i tid og rom som forplanter seg i Hordor. Anonymkode: 3b231...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #9 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker det samme som deg, men ikke fordi det blir traumatisk for Hordor. Det er heller en forstyrrelse i tid og rom som forplanter seg i Hordor. Anonymkode: 3b231...748 Uenig. Den du siteter har rett. Anonymkode: 5e49b...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #10 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): HODOR= HOld the DOoR. Anonymkode: 5e49b...e46 Ja, det tror jeg alle som har sett serien har fått med seg, du. Anonymkode: 2e1aa...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #11 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er slik jeg alltid har tenkt på dette, uten at jeg skal si at det stemmer 😅 Bran gikk tilbake i tid som the three eyed raven. Han kunne høre Meera i nåtiden rope om at han måtte warg inni Hodor. Når Bran gjør dette mens han enda er i fortiden, så skaper han en slags forbindelse mellom Hodor i fortiden og i nåtiden. Det denne ekstremt traumatiske hendelsen, Meera som roper «hold the door», får et såpass stort fotfeste i han, at det blir «den eneste meningen med livet». Hold the door ender opp som et eneste ord i ham «Hodor». Anonymkode: 9af4f...c0a Takk! Anonymkode: 2e1aa...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå