AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #21 Del Skrevet 22. september 2023 87modell her. 158cm høy og hater å shoppe. Spesielt med litt ekstra kg på kroppen. stilen min er bukse med en topp til, eller bukse og genser😂 Anonymkode: c0062...87e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #22 Del Skrevet 22. september 2023 Object, Freequent, Selected Femme og Y.A.S synes jeg har en del fint i hverdagskjoler og overdeler til lave priser. I jeans har jeg fallt pladask for Replay og Tommy Hilfiger. Anonymkode: d3035...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 22. september 2023 #23 Del Skrevet 22. september 2023 (endret) 84 modell, petit i størrelse. Bukser leveres til syerske/blir lagt opp med en gang. Noe annet alternativ er det ikke å gjøre med det. Ang stil så har jeg kanskje en litt annerledes stil enn gjevnaldrende, ikke fordi jeg har noe problem med å bli eldre, tvert derimot, men sånn typisk klassisk dame er så langt ifra meg som det er mulig å bli. Jeg trives ikke med det (selv om jeg kan synes det er fint på andre). Jeg liker litt farger, litt quirky plagg. Kjøper noe basic i de vanlige butikkene og sper på med plagg som er litt mer.... meg Hva som er kjærring, hva som er ut og hva som er inn og hva som er krampaktig og hva som er hot or not, og hva som er stygt og hva andre synes er akkurat passe og innenfor på millimeteren går meg hus forbi og jeg bryr meg ikke stort om det. Men jeg får komplimenter både for stilen min i sin helhet og for enkeltplagg så helt på trynet går jeg ut ifra at det ikke er. Modcloth Unique vintage Etsy Succubus ONJENU Infinity EMP British retro Syvende himmel (har ikke nettbutikk, butikken ligger i Stavanger men jeg følger de på Instagram og de sender ting på henvendelser) Zalando Gina Tricot Vero Moda Boobleroom Og så leiter jeg litt etter plagg jeg ønsker. Så f.eks en genser på pinterest ifjor og nøstet meg frem til en butikk som solgte den og kjøpte to ull gensere derifra. Den butikken het Kiel james patrick. Samme med et skjørt jeg så, butikken het Undead magpie Så jeg leiter og googler litt viss det er noe jeg ser som jeg liker ekstra godt. Butikker som fører merket "hell bunny", har ofte flere plagg jeg liker... Kjøpte en fin og varm ull genser hos H&M ifjor som jeg har brukt mye som passer godt til mye nå om høsten så h&m, lindex, Cubus svinger jeg innom, innimellom har de noe snadder, innimellom ikke. Samme med Monki og Bik Bok. Innimellom har de noe jeg liker, innimellom ikke.. Endret 22. september 2023 av skreppamedleppa 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #24 Del Skrevet 22. september 2023 Miss sixty bukser og buffalo sko ❤️ Anonymkode: baf5e...98d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #25 Del Skrevet 22. september 2023 Monki! Dårlig stil denne sesongen, men generelt sett mye fresht. Anonymkode: 097eb...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #26 Del Skrevet 22. september 2023 Jeg har slittm3d det samme. Fasongen min har forandret seg mye. Og måtte finne nye fasonger i tilegg. Jeg sliter med en mage som blåser seg opp med mat. I tillegg har jeg lagt på meg endel. Jeg har forøvrig lange tynne ben. Så jeg jukser litt med ovesised overdel som minst går ned til hoften. Da ser jeg litt tynnere ut, og trenger ikke bekymre meg for hvor stor magen blir ila dagen. Vi snakker høygravid str på enkelte dager Så enten litt vid overdel ala slik som på bilde eller tskjorter eller tynne gensere under en litt kul cardigan. Det finnes mange som er litt uvanlig form, og da blir det ikke kjedelig Anonymkode: ce638...97f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #27 Del Skrevet 22. september 2023 Carlings er eneste stede jeg finner bukser. Noen ganger bikbok. Hilsen 86 modell som sliter med det samme og trives best i olabukser og collegegenser Anonymkode: 5e0d5...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #28 Del Skrevet 22. september 2023 Jeg er født på midten av 80-tallet. Kjøper klær i naturlige materialer som jeg føler at jeg kler. Jeg vet f.eks. at jeg er fin i lange kjoler, løse bukser, buksedresser, kåper, blazere o.l., så det går mye i det. Liker også olabukser i mom-fasong, da det er det kroppen min er fin i. Prøver å ikke handle så mye fast fashion, men hvis jeg gjør det liker jeg best Zara, & other stories og noen ganger H&M og Monki - og da ser jeg etter gode plagg i bomull, ull, lin eller silke. Handler en del på tise. Son de Flor har mange fine linklær, så har noen plagg derfra, også liker jeg ByTimo og Ulla Jonhson. Har ikke handlet der selv, men ser at mange av de jeg følger på instagram også handler på Cos, Arket og Massimo Dutti - de har mye fint 😊 Råder deg til å prøve deg fram. Prøv masse forskjellig og finn ut hva du liker, både i stil og passform. Ta bilder! Instagram er supert for inspirasjon, jeg følger bl.a. Lydia Jane Tomlinson, Sophia Rosemary, Candice M. Tay og Amalie & Cecilie Moosgaard (pluss mange fler!) - synes de har fin stil. Er ikke alt de bruker som kler meg, men jeg har lært meg å plukke ut de tingene som jeg føler meg bra i. Lagrer bilder av antrekk jeg liker så jeg har noe å se når jeg er uinspirert. Husk også at et enkelt plagg ikke er «ungt» eller «kjerring». Alt avhenger av hvordan det sitter på akkurat DIN kropp. Du kan se tantete ut i noe som er fantasisk på andre, og omvendt. Noen er flotte i blomstrete bluser, andre er flotte i enkle t-skjorter. Anonymkode: 5aad0...ea7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #29 Del Skrevet 22. september 2023 Jeg er født i 85. Handler basic t-skjorter og gensere fra Bikbok og Gina Tricot. De som er sånn «soft» stoff. Og kjøper som oftest lululemon bukser. Det kjennes ut som myke joggebukser men er fin nok til å brukes på jobb osv. Anonymkode: c292c...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #30 Del Skrevet 22. september 2023 Ikke kjøp fast fashion i polyester som blir slitt og utdatert etter 1 år. Denne tråden er inspirerende. Gå for klassiske plagg i naturstoffer som varer lenge og er behagelige å ha på. Anonymkode: e79da...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 22. september 2023 #31 Del Skrevet 22. september 2023 Jeg sliter. Alt av klær som skal være for min alder inneholder blomster. Jeg er 54 år, og hater blomster på klær. Jeg er ikke blomsterpiken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #32 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke kjøp fast fashion i polyester som blir slitt og utdatert etter 1 år. Denne tråden er inspirerende. Gå for klassiske plagg i naturstoffer som varer lenge og er behagelige å ha på. Anonymkode: e79da...6f9 Ikke alle ønsker å betale 14 000 for en lang cardigan Anonymkode: b4c15...687 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #33 Del Skrevet 22. september 2023 Helene skrev (1 minutt siden): Jeg sliter. Alt av klær som skal være for min alder inneholder blomster. Jeg er 54 år, og hater blomster på klær. Jeg er ikke blomsterpiken. Det er bare tull. Du er på internett nå, så antar at du kan bruke det. Utallige nettbutikker som skyr blomstermønster. Og kjører en mer nedtonen, monokram eller stripet look. COS, Melene Birger, Arket, Fillippa K, Match, Dagmar, Stylein, Totême (dyrt, men fantastisk fint), Ganni...Egentlig alt av skandinavisk mote er fri fra blomster. Aner ikke hvor du ser disse blomstrene dine. Anonymkode: e79da...6f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #34 Del Skrevet 22. september 2023 85 modell.. Kjøper ikke klær🥴sliter mest med at jeg ikke liker stilene som er nå. Henger vel igjen på 00-tallet. Kan ikke å kle meg lengere. Blir som regel sorte trange jeans og tynne gensere med litt lengde på. Håpløst. Anonymkode: 12dec...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 22. september 2023 #35 Del Skrevet 22. september 2023 88 mod. Jeg finner ingenting. Liker mango, men foretrekker helst å handle i utlandet på f.eks Bershka og the Gap 🤩 Lindex,Cubus og KappAhl er traust, men er lite annet som passer fasongen min etter den utvidet seg til en str 42/44 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #36 Del Skrevet 22. september 2023 En kul ting jeg oppdaget når jeg sendte forslag til merker for en her. Sjekk ut modellene til Fillipa K! De er født lenge før 1986. Man trenger ikke ta kvelden for stilinteresse selv om man er nesten 40! Klart du kan velge å slutte å kjøpe klær, sy egne klær og bare handle brukt, men litt stilinspo er aldri feil uansett alder: https://www.filippa-k.com/no/en/?gad=1&gclid=Cj0KCQjw9rSoBhCiARIsAFOipllvmR7jfZzHrAjbfzhQF9w3SwmYmDgUPOxti-Nrz2alXu-59OpzPvQaAjK_EALw_wcB Anonymkode: e79da...6f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #37 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (På 22.9.2023 den 0.44): Uansett hva jeg kler meg i om dagen føler jeg meg som en kjerring. Har lempet bort en del gamle topper/bluser fra klesskapet i det siste, snakk om 5+ år gamle plass. Har endret litt fasong på kroppen. Kjøpt litt nytt, men føler alt blir feil 😏 bukser er et eget kapittel for ei på 1,60 😏😏 jeg er 37 år og føler meg som ca 57+. Før handlet jeg litt på Floyd, men det ser ut til å heve snittalderen min. Noe fra Vero Moda/only er Ok, men mye jeg ikke liker/passer der. Liker ikke så godt cubus, lindex og kappahl. Såå, hvor handler mine moteriktige medsøstre fra 1986-ish? Anonymkode: ffa3e...2cc Er 36 og har samme kropp som for 14 år og tre barn siden. Handler på hm, tatler, cos, &other stories, Zara, Høyer, 4women. Og en god del nettshopping av mer casual stil som sportstøy. Aldri følt meg kjerring Anonymkode: 5a7c5...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #38 Del Skrevet 22. september 2023 85-modell her. Handler stort sett på Bik Bok og HM. Noe Gina. Anonymkode: 1f9e0...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 23. september 2023 #39 Del Skrevet 23. september 2023 Jeg er veldig sensitiv på stofftype, sømmer og at det ikke må stramme noe sted. Har en slank og veltrent kropp og føler jeg kan se bra ut i mye forskjellig. Til hverdags liker jeg litt finere joggebukser feks fra heart of lule, tøffe hettegensere, feks elsker jeg projekt rock- serien fra under armour. Skal jeg kle meg litt finere, så blir det typisk en myk skinnyjeans eller et smalt skjørt. Har mange av merket Liu jo, de sitter veldig fint, er behagelige på og formen holder seg utrolig godt. Hatt disse buksene i årevis og de blir aldri slitt. Så en pen skjorte eller bluse eller topp til. Phillippa og Amanda er butikker jeg har mye klær fra. Men det er sånne klassiske og tidløse plagg som ikke går av moten. Og jeg bruker ikke disse klærne så ofte at det blir noe slitasje på de. Blazere, skjorter, bluser, kjoler og topper. Så den "pent kledd- garderoben min trenger jeg sjeldent å fornye. Er jobb- klær og treningsklær jeg kjøper mer jevnlig, og da fra litt billigere butikker. Handler mest på nettbutikker når det er sånne forbruksklær. Er det dyrere basisplagg går jeg gjerne til en fysisk butikk for å få hjelp og prøve. Bryr meg ikke så mye om moter, men mer om at plaggene er behagelige, sitter pent og at jeg føler meg fin. Hadde nok blitt slaktet av motepoliti, men det bryr jeg meg ikke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #40 Del Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke alle ønsker å betale 14 000 for en lang cardigan Anonymkode: b4c15...687 For det finnes jo ingen mellomting mellom billigkjedene og en cardigan til 14 000kr… 🙄 Mye fint i tråden det ble linket til. Vi MÅ prøve å kutte ned på fast fashion. Anonymkode: 5aad0...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå