Gå til innhold

Hvordan kysse og stryke han andre steder enn munn og penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stryker med håndflatene og fingrene og neglene på brystet og ryggen hans, men hva slags andre måter han jeg berøre og kåte han opp på før og under sex? Føler meg så awkward om jeg prøver å ta han på brystvortene eller kysse han på brystet og halsen. 

Noen tips til hva menn liker? 

Anonymkode: ccce5...a09

• Nyttig 1
Skrevet

Du kan jo prøve deg litt frem. Og spørre ham hva han liker. Gå litt på oppdagelsesferd. Det er jo individuelt. Noen liker f.eks. ikke å bli tatt på brystvortene, mens andre elsker det. 

Det er gjort en undersøkelse der over 300 menn ble bedt om rangere 41 forskjellige kroppsdeler ut fra hvor mye nytelse de kunne gi. Pålen skårer absolutt høyest. Deretter kommer leppene/munnen, pungen og innsiden av lårene. (Les mer her.)

Du kan jo prøve å la fingertuppene danse lett og tilfeldig over pungen hans mens du kysser ham. Eller stryke innsiden av lårene og/eller baken hans med en fast og ivrig hånd. 

Skrevet
Fioljenta skrev (7 timer siden):

Du kan jo prøve å la fingertuppene danse lett og tilfeldig over pungen hans mens du kysser ham. Eller stryke innsiden av lårene og/eller baken hans med en fast og ivrig hånd. 

Dette. Og leke med brystvortene er heller ikke feil. Neste steg for meg er at hun suger på ballene og slikker seg bakover mot anus. Slikking av rumpa er fantastisk godt, men krever at dere er trygge på det. Prøv deg på kiling over hele kroppen. Erogene soner kan være der du minst venter det. 

Anonymkode: 21b24...3aa

Skrevet

Har du bare fingre å munn du kan berøre med? 

Lær deg og om hvordan du med enkel dobbel berøring kan duplisere effekten.

Eksempel, å kysse, slikke siden av brystet mens du berører brystvorten. Innsidene av lår mens berører magen. 

Brystene dine lett på en del mens du kysser eventuelt nakken.

Osv.

.

Anonymkode: 5e6c7...242

Skrevet

Hva med spørre ham? Eller prøve deg frem?
Slikke ballene hans er et tips.

Anonymkode: cdee4...050

Skrevet

Hva din partner liker er det bare han som kan si noe om. Jeg anbefaler deg å snakke med ham. Spør ham hva han liker og tennes av. Det kan du gjøre etter sex eller som en del av forspillet og underveis i akten. 

Hvis jeg skal nevne noe av det min mann liker så er det at jeg kysser ham i nakken og på halsen, biter lett i øret hans, kysser meg nedover magen og kysser rundt penis, beføle og slikke/suge på ballene, ta tak i rumpeballene hans, massere og stryke «skrukken», kysse på innsiden av lårene, stryke brystene mine over kroppen hans og alt innen analstimuli. 

Skrevet

Du kan enten spørre han, eller bare prøve deg fram og høre på pusten og lydene hans, følge med på kroppen, så får du en pekepinn på hva han liker og hva du ikke trenger å notere ned til neste gang, for å si det på den måten. 😆

Jeg pleier å kysse han på munnen, så litt rundt om i fjeset, nakken og halsen. Bite litt, slikke. Legger han på rygg og setter meg oppå han. Kysser med nedover, gnir kroppen min på han samtidig. Slikker litt på brystvortene, blåser litt. Slikker magen og midjen hans, han er sexy-kilen. Bruker håret mitt også, stryker det over kroppen. Videre nedover, men hopper over penis. Slikker på innsiden av lårene, blåser kanskje varm luft på penis, setter neglene litt i rumpeballene hans eller klorer lett oppover brystkassa. Gnir puppene rundt penis. 

Hvis du tar en lignende runde på han, tror jeg du vil sitte igjen med både mer informasjon og selvtillit. ❤️ 

Anonymkode: 34118...897

Skrevet

Hvorfor føler du deg teit når du kysser bryst og hals? Det er jo koselig og godt. Spesielt å kysse på halsen, bak i nakken, opp mot ørene. Sukk.

Jeg savner kjøresten min. 

Anonymkode: 9b0a1...415

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg stryker med håndflatene og fingrene og neglene på brystet og ryggen hans, men hva slags andre måter han jeg berøre og kåte han opp på før og under sex? Føler meg så awkward om jeg prøver å ta han på brystvortene eller kysse han på brystet og halsen. 

Ååh ja, jeg er fullpakket av ideer🤭 Det du gjør er jo kjempedeilig..

Ikke vær redd for å skrape meg til blods på ryggen når hun kommer, det gjør ingenting om hun lager kyssemerker, spreller eller puster og stønner høyt. Orgasmer er aller best i "frislipp"😉 Dette er bare et ønske jeg sier.. Føl deg fri for å gjøre det du liker.

Twist, klem, slikk, suge eller kysse rundt brystvortene, sirkuler med neglene og spiss tungen i rundt. Ikke direkte på, men vær tålmodig og erotisk. Samtidig kan du legge låret over pikken hans, og la låret "ronke" han lett.. Ta små pauser av det du gjør og kyss hverandre på munnen, helst oppnå øyekontakt og lytt etter godlyder. Det er så opphissende å ha ei slik tålmodig pirrende kvinne.. og det er akkurat slik hun vil bli behandlet selv.

Kyss på halsen, nakken, under øret, suge eller bite med leppene på øreflippenne, er jo absolutt tennende. Hvisker hun lett i øret får jeg iallefall gåsehud.. nei forresten, jeg blir helt gærn😅

Mens du holder på kan du jo fukte fingrene dine i vaginaen, så lar du han få smake deg. Du kan også legge langfingeren under forhuden, og stimulere strengen hans mens du holder på.

Du har 2 hender og to føtter, bruk alle kroppsdelene du har for å treffe så mange erogene soner som mulig. Det blir sjelden overkill, for stimuleringen av erogener er superdeilig. Ikke la ei hånd eller føtter være arbeidsløs, det føles ikke bra ut... så tenk litt hvordan du selv vil oppleve ting.

Gjør du ikke slike ting, du selv vil bli behandlet da TS?  da kan han jo bare kopiere dine handlinger🤔 Tenk litt at erogene soner er veldig likt, mellom kvinner og menn. Brystvortene er absolutt et lite brukt område av kvinner, det burde ikke være kleint for noen. Men det positive er jo at man kan be om stimulering da, det blir iallefall møtt med stor nysgjerrighet🥰 Likeså stimulering av klitthodet, strengen på pikken kan stimuleres på samme måte.. Roterende bevegelser, sideveis, opp og ned, hardt og lett trykk. Slikking og suging også.. absolutt alt en klitt blir stimulert😇

Jeg har masse andre ideer, men tenkte dette var nok i første omgang💙

Skrevet

Skjønner ikke hva som er flaut med det. Jeg har kysset, slikket og berørt hver eneste centimeter på hans kropp, og han elsker det. Slik har jeg også lokalisert hans erotiske/erogene punkter på kroppen. Han tenner utrolig på at jeg slikker ham på halsen, på brystvortene og under armene, blant annet. Pung og området ved siden av og mot anus elsker han at jeg koser med. Gjerne med tunge eller olje på hendene. 

Jeg har gjort denne oppdagelsesreisen på hver mann jeg har vært sammen med, og hver av dem var ulike, så det var nødvendig også. 

Et godt tips er å gi fullkroppsmassasje. Utforske ved å gjøre det, med rikelig olje og bruke hender, munn og egen naken kropp til å stryke og massere. Man finner ut mye om mannens kropp da, og ennå ikke truffet en mann som ikke elsker en slik opplevelse. 

Anonymkode: b3aaf...834

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det varierer mye hva vi menn liker jeg liker alt rundt pikken men også deilig i håret. har ikke følelser på pupper. liker å kysse. Deilig på innsiden av lårene. Det er ikke to som liker det samme så du må prøve deg frem.

Skrevet

Menn er ikke som kvinner. Du trenger ikke gå gjennom en prosess på 14 steg, sørge for at stjernene står i riktig posisjon og være sikker på at hormonene hennes er under kontroll og hun ikke hater trynet ditt akkurat nå. 

Det holder for menn at du stryker de på pikken. Menn blir like fort kåt som en kvinne blir om hun får muligheten til å ligge med en fysisk attraktiv mann. 

Anonymkode: 828eb...52a

Skrevet

Bruk tunga, den har en effekt over alt. Spesielt på hals og øreflipper. Fingrene er enklere, og kan vandre mer. Det viktigste er at du gnir deg mot han mens du holder på, at du har kontakt med kroppen hans, med kroppen din. La han få en touch av puppene dine, lårene og aller helst gni vulva mot lårene hans, mens du holder på. Da blir han medgjørlig skal du se.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Menn er ikke som kvinner. Du trenger ikke gå gjennom en prosess på 14 steg, sørge for at stjernene står i riktig posisjon og være sikker på at hormonene hennes er under kontroll og hun ikke hater trynet ditt akkurat nå. 

Det holder for menn at du stryker de på pikken. Menn blir like fort kåt som en kvinne blir om hun får muligheten til å ligge med en fysisk attraktiv mann. 

Anonymkode: 828eb...52a

Menn er nå engang nøyaktig like ulike som kvinner. Min mann liker ikke at jeg går direkte på pikken. En stor del av hva han synes er så fantastisk med meg og vårt sexliv er at jeg bryr meg om hele kroppen hans. Å gå direkte på pikken er hva ham mener er et amputert sexliv. 

Hver mann jeg har vært sammen med har vært svært ulike. Hvor mange menn har du erfaring med utover deg selv?

Anonymkode: b3aaf...834

Skrevet

Mannen min liker godt massasje av rompe og etterhvert noen fingre innenfor. Han liker også massasje og suging av penis. 

Ellers er ikke han av typen som liker lange runder med kyssing og kosing på hele kroppen, han er mer rett på sak (stikk motsatt av meg). 

Anonymkode: 2fe88...c00

Annonse
Skrevet

Jeg bruker både lepper, tunge, pupper og fingre. Ikke alle menn liker at man slikker på brystvortene, men du får jo fort en tilbakemelding om du prøver. 
Kysser og slikker øreflipper, hals, nakke, nedover brystet og magen mens jeg lar puppene massere penis og pungen litt. Lar fingrene følge etter og klorer gjerne litt om jeg vet han liker det.  Tar gjerne noen raske drag med tunga over penis når jeg kommer ned dit, men fortsetter ned lårene og over pungen. 
Som noen her sier, så liker noen menn at man bruker tid på anus og stimuli der. Om ikke konsentrer jeg meg litt om penis igjen og slikker/suger på den og pungen. 
Gnir gjerne underlivet mot låret hans i mens, og sørger for at han kjenner at jeg er våt. 

Anonymkode: b7b4d...2ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...