Gå til innhold

Mensentruse. String. Erfaringer og anbefalinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter mensentruser men som string/thong. Har lest litt her inne at folk sverger til det, og da ønsker jeg tips og anbefalinger!

Hvilket merke er dere mest fornøyd med?

Sereluna har èn stringvariant - Mia Tanga - noen som har prøvd den?

Lindex selger 3 forskjellige tangaer, er de gode?

De koster jo 300++ for èn truse så da blir det fort noen tusenlapper i innkjøp, har ikke råd til bomkjøp. Skjønner at de ikke absorberer like mye som mensentrusene i boxervariant, men jeg trenger stringtypene til bruk under treningstights. Svetter av meg truseinnlegg og har ustabil syklus enn så lenge.

Anonymkode: 6c408...800

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 23.55):

Er på jakt etter mensentruser men som string/thong. Har lest litt her inne at folk sverger til det, og da ønsker jeg tips og anbefalinger!

Hvilket merke er dere mest fornøyd med?

Sereluna har èn stringvariant - Mia Tanga - noen som har prøvd den?

Lindex selger 3 forskjellige tangaer, er de gode?

De koster jo 300++ for èn truse så da blir det fort noen tusenlapper i innkjøp, har ikke råd til bomkjøp. Skjønner at de ikke absorberer like mye som mensentrusene i boxervariant, men jeg trenger stringtypene til bruk under treningstights. Svetter av meg truseinnlegg og har ustabil syklus enn så lenge.

Anonymkode: 6c408...800

Er ikke egentlig menskopp tryggere? Og hvorfor bruke mens-truser når det finnes stringbind?  

Anonymkode: 4d8b8...1ac

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke egentlig menskopp tryggere? Og hvorfor bruke mens-truser når det finnes stringbind?  

Anonymkode: 4d8b8...1ac

Hun sier jo at hun svetter av seg bindet.

Har ingen erfaring med mens truser selv, men tenker også at kopp eller tampong er bedre til trening 

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har brukt Sereluna i noen måneder nå og jeg er veldig fornøyd. Bruker stringtrusen og denne: Sereluna - Nora High Waist Mensentruse 

Grunnen til at jeg valgte Sereluna er fordi de ikke bruker sølv eller PFAS i trusene. Lindex har nanosølv i sine truser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...