Gå til innhold

Langt og stygt hår eller kort og fint?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet menn alltid svarer langt, men det er da ikke tatt med i beregningen at man har tynt hår. Siden barndommen har jeg hatt kjempetynt hår, det kan bli langt men er da bare tynne fliser fra skulderen og ned, som deler seg. Nå har jeg klippet håret til rett over skuldrene og håret ser fyldig og friskt ut, med volum. Men føler meg ikke supervel når jeg ser andre med langt og fint hår. Å bli avhengig av løshår ønsker jeg ikke, er allerede «avhengig» av sminke.

Så hvis dere kun kan velge hva som er finest av langt og tynt og skulderkort og fyldig, hva velger dere da?

Anonymkode: b4159...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulderkort og fyldig. Tynne tjafser nedover ryggen er ikke pent. Med skulderkort kan man likevel ramme inn ansiktet som det var langt. Dropp pannelugg. 

Anonymkode: 8579b...5c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulderkort og fyldig. Tynne tjafser nedover ryggen er ikke pent. Med skulderkort kan man likevel ramme inn ansiktet som det var langt. Dropp pannelugg. 

Anonymkode: 8579b...5c3

Takk for svar. Har vært fristet til pannelugg fordi jeg syns det er søtt men har klart å holde meg unna 😄 fint på min datter som forøvrig har så tykt hår at det må tynnes ut hos frisør, men sikkert ikke fint på meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Grüner said:

Velg den frisyren du selv liker best selv; ikke vær så opphengt i å please menn.

Visste denne kom, hele stilen min er basert på hva jeg trives med, men som singel er det jo ok å vite litt hva menn liker også :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt langt slitt hår mange ganger og de gangene jeg har klipt av alt det slitte og endt opp med skulderblad-langt hår har de mennene jeg har vært sammen med klaget på at jeg klippet meg og sa de ikke hadde tenkt over at jeg hadde slitt hår 

Anonymkode: d85d3...7c1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har hatt langt slitt hår mange ganger og de gangene jeg har klipt av alt det slitte og endt opp med skulderblad-langt hår har de mennene jeg har vært sammen med klaget på at jeg klippet meg og sa de ikke hadde tenkt over at jeg hadde slitt hår 

Anonymkode: d85d3...7c1

Samme her, mannen syns det var noe primitivt med det, som var positivt selv om det ikke høres sånn ut. Tidenes kråkereir? Barndomsforelskelsen hans var Ronja Røverdatter, så han liker det sikkert litt villt 😂

Anonymkode: 0e1c0...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langt, tynt og slitt hår, typen synes det er så fint - og ber meg ikke klippe det😄 Velger å beholde det fordi jeg føler meg fin uansett.

Anonymkode: f8246...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...