Gå til innhold

Dere som snuser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere snust? 
Jeg har kjøpt min aller siste snusboks i går og har kun tatt 5 stk i dag. Mulig jeg sletter før boksen er tom. Har snust i 10 år ca.. litt usikker, kanskje mindre. 
Er super avhengig og ble skremt etter den nye forskningen om hvor farlig det er. 
Penger driter jeg i, har alltids råd til en boks snus, men tenker helse. Vil ikke ha kreft. 
Til dere som har sluttet, hvordan gjorde dere det? Tok det lang tid før suget gav seg? 
Jeg røyker fra jeg var 16-22, sluttet på dagen en gang jeg fikk spysjuka.. noen mnd etter ble jeg kvalm av lukten. Hadde aldri klart å røyke igjen. 
Men dumme meg begynte å snuse i 30 åra, noe så idiotisk!! Blir flau

kom med tips!! 

Anonymkode: a88a9...284

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvor lenge har dere snust? 
Jeg har kjøpt min aller siste snusboks i går og har kun tatt 5 stk i dag. Mulig jeg sletter før boksen er tom. Har snust i 10 år ca.. litt usikker, kanskje mindre. 
Er super avhengig og ble skremt etter den nye forskningen om hvor farlig det er. 
Penger driter jeg i, har alltids råd til en boks snus, men tenker helse. Vil ikke ha kreft. 
Til dere som har sluttet, hvordan gjorde dere det? Tok det lang tid før suget gav seg? 
Jeg røyker fra jeg var 16-22, sluttet på dagen en gang jeg fikk spysjuka.. noen mnd etter ble jeg kvalm av lukten. Hadde aldri klart å røyke igjen. 
Men dumme meg begynte å snuse i 30 åra, noe så idiotisk!! Blir flau

kom med tips!! 

Anonymkode: a88a9...284

Når snusuget kommer, kom på dag 4-6 for min del, så kjøpte jeg nikotinfri. En som er litt sterk, det roet ned endel.

Ellers hjalp det å kutte ned på den faste snusen etter mat, morgen og kveld i førsteomgang. Samt en lavest mulig styrke før snusslutt. 

Snussuget er på en måte alltid der, men det er bare vanen 

Anonymkode: 6d7c9...6ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...