AnonymousBruker Skrevet 21. september 2023 #1 Skrevet 21. september 2023 Hva legger dere i å "drive med noen"? Jeg vet ikke noe mer enn at han "driver med noen" og at det ikke er ordentlig seriøst, fordi etter at jeg prøvde å be han ut på "studydate", så ville han vite om det var ment som en date eller bare skole liksom (nettopp fordi han driver med noen). Jeg var ærlig og svarte at det var todelt. Så hva hadde dere gjort videre? Kjenner han ikke veldig, men han virker som en fin fyr. Er det noe sjans? Sikkert skikkelig klisjé det her, men her driver jeg da...
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #2 Skrevet 21. september 2023 "Å drive med noen" betyr vel at de henger sammen og har sex, men ikke ønsker å inngå et forhold. Kan være følelser involvert, eller kun sex. Om det er sjans eller ikke er det kun han som kan svare på, det er ingen fasit dessverre. Anonymkode: d8168...86d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #3 Skrevet 21. september 2023 Det kan bety at de holder på, og at det kan utvikle seg til noe mer. jeg hadde nok ikke invitert han ut på noe mer. Anonymkode: 99c2f...1c6 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #4 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det kan bety at de holder på, og at det kan utvikle seg til noe mer. jeg hadde nok ikke invitert han ut på noe mer. Anonymkode: 99c2f...1c6 Enig. Fin og ryddig fyr som var ærlig. Anonymkode: 2f764...3fa
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #5 Skrevet 21. september 2023 At han dater noen andre Anonymkode: 14479...1a1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #6 Skrevet 22. september 2023 Hvis han bruker det til å avslå en date så mener han at han dater noen han håper det skal bli noe mer ut av, men hvor han kanskje er usikker på henne. Uansett er han ikke interessert i deg som noe annet enn venn, så du må forholde deg til det. Anonymkode: bdb1c...1b5
KallePils Skrevet 22. september 2023 #7 Skrevet 22. september 2023 Fucky fucky, five dollas. Minus $5.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #8 Skrevet 22. september 2023 For meg betyr det at man dater noen, og ikke er åpen for date med noen andre. Anonymkode: 6bdcf...c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå