tussi84 Skrevet 21. september 2023 #1 Skrevet 21. september 2023 Hmm oppdaget forrige torsdag at jeg er gravid, men siden jeg har pcos og uregelmessig menstruasjon så er det umulig å vite ca hvor langt jeg er på vei. Derfor tok jeg en ny graviditetstest på fredagen med uker på. Den viste 2-3 uker siden unnfangelse. Tenkte det passet bra siden det stemte med torsdag 31 august, da jeg hadde sex sist. Idag tok jeg en ny test med uker på, og trodde det kom til å stå 3 +, men det står fortsatt 2-3 uker. Det gjorde meg litt bekymret. Jeg lurer derfor nesten på om utviklingen kan ha stoppet? Jeg har ingen tegn til blødning eller spontanabort så det er sagt. Hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #2 Skrevet 21. september 2023 Nja.. 2-3 uker passer jo veldig godt med eggløsning for 3 uker siden. Prøv om noen dager igjen Anonymkode: 85776...a89
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #3 Skrevet 21. september 2023 3+ får man først når hcg er over 2753.. så kommer ann på hvor rask stigning du har. 2-3 får man ved hcg over 153. Anonymkode: fd1d8...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå