AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #1 Skrevet 21. september 2023 Kjenner det gyser deilig når det begynner å mørkne nå, og at oktober er rett rundt hjørnet 😊👻🍁🍂 I fjor laget jeg spøkelseslykter, så gleder meg til å bruke dem igjen. Hvordan er det med dere? Noen som lager kostymer selv og sånn? Anonymkode: 8a924...611
skreppamedleppa Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 (endret) Elsker halloween 🧡 Det blir selvsagt gresskar utskjæringer, litt pynting i huset med spøkelser, lys, osv. Helgen før inviterer jeg venner og har mat, film helg, masse digg og bare kos. Gleder meg til skrekkfilmer jeg ikke har sett og de vante som Hocus pocus, Nightmare before christmas, Ondskapens hotell med de. Det blir halloween fest med jobben (ennda litt usikker på hva jeg skal kle meg ut som,) men jeg jobber med utrolig mange kreative mennesker, det var så mye forskjellig ifjor og veldig gøy. Jeg jobber seint på den 31. og kommer ikke hjem før 21 så jeg er ikke hjemme når alle barna kommer, det er litt kjipt men sånn er det jo innimellom. Endret 22. september 2023 av skreppamedleppa 2
Fame Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 (endret) Har satt ut falsk gresskar sammen med høstplantene mine gleder meg masse Endret 22. september 2023 av Fame 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Skrevet 22. september 2023 Ja gleder meg masse. Pynter huset med halloween ting: spøkelser, skjeletter, gresskar. Skal på en privat fest og tenkte å kle meg ut enten som Postman Pet eller Super Mario ( Viss ikke det blir heks da😅 ). Halloween lyser litt opp på høsten så gleder meg til den Anonymkode: dbaf8...8ed
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 Gleder meg masse, har hengt opp skiltene mine av svarte katter falsk gresskar. Anonymkode: caa74...3aa
Gjest Lykkedykker Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 Hatet halloween før. Det var ikke noe særlig stor greie da jeg var ung. Vi gikk julebukk. Men nå som jeg har barn selv så er det noe jeg gleder meg til.
Mollie Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 Ja! 🎃🎃🎃 Syns det er kjempegøy å pynte til Halloween og lage litt creepy stas for barna! Har allerede satt ut et lite pyntegresskar på trappa sammen med lyng og lykter. Vi kommer nok til å skjære ut gresskar å sette ut når det nærmer seg. Har en eske med innepynt også, div gresskarlykter, oransje lys og lyslenker med gresskar.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 Ja! Første år i rekkehuset vårt, og vi skal gå all in! Har investert i utendørs belysning til huset, kjøpt 20 meter med stoff som jeg skal lage masse creepy med og henge opp utenfor. Har en del greier fra i fjor, blant annet røykmaskin. Har kjøpt strobelys til glassgården vår. Inspo: Anonymkode: 80025...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 21.02): Kjenner det gyser deilig når det begynner å mørkne nå, og at oktober er rett rundt hjørnet 😊👻🍁🍂 I fjor laget jeg spøkelseslykter, så gleder meg til å bruke dem igjen. Hvordan er det med dere? Noen som lager kostymer selv og sånn? Anonymkode: 8a924...611 Hva mener du med "gyser deilig" egentlig? Anonymkode: ee86c...654
Fru Uperfekt Skrevet 24. september 2023 #10 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 21.02): Kjenner det gyser deilig når det begynner å mørkne nå, og at oktober er rett rundt hjørnet 😊👻🍁🍂 I fjor laget jeg spøkelseslykter, så gleder meg til å bruke dem igjen. Hvordan er det med dere? Noen som lager kostymer selv og sånn? Anonymkode: 8a924...611 Gleder meg til Allerhelgens og vi har alt fra gravstøtter i hagen til automatisk lys og lyder. Kostymene er vi nesten ferdige med til hele gjengen.
Fru Uperfekt Skrevet 24. september 2023 #11 Skrevet 24. september 2023 Mollie skrev (17 minutter siden): Ja! 🎃🎃🎃 Syns det er kjempegøy å pynte til Halloween og lage litt creepy stas for barna! Har allerede satt ut et lite pyntegresskar på trappa sammen med lyng og lykter. Vi kommer nok til å skjære ut gresskar å sette ut når det nærmer seg. Har en eske med innepynt også, div gresskarlykter, oransje lys og lyslenker med gresskar. Husk at av innmaten kan du lage mye god mat
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #12 Skrevet 24. september 2023 Halloween er knall gøy, har ikke barn men pynter likevel og ser skrekkfilmer 😅 Anonymkode: a908b...4df
Live88 Skrevet 24. september 2023 #13 Skrevet 24. september 2023 Jeg gleder meg kjempemye! I fjor kjøpte jeg snakkende dørmatte og skremmende ringeklokke blant annet, pyntet med masse gøye lys, edderkopper og «blodige» duker som barna måtte gå gjennom for å ringe på👻 kommer sikkert til å kjøpe enda mer pynt i år, må pynte gangveien enda mer enn i fjor slik at flere kommer bort hit, for i forhold til naboen kom det veldig få hit og gangveien var nok for lite opplyst rett og slett. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #14 Skrevet 25. september 2023 Live88 skrev (9 timer siden): Jeg gleder meg kjempemye! I fjor kjøpte jeg snakkende dørmatte og skremmende ringeklokke blant annet, pyntet med masse gøye lys, edderkopper og «blodige» duker som barna måtte gå gjennom for å ringe på👻 kommer sikkert til å kjøpe enda mer pynt i år, må pynte gangveien enda mer enn i fjor slik at flere kommer bort hit, for i forhold til naboen kom det veldig få hit og gangveien var nok for lite opplyst rett og slett. Blod på duken? Anonymkode: 5f1db...e8a
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #15 Skrevet 25. september 2023 Jeg elsker Halloween, spesielt etter å ha bodd over ti år i USA 😁 Her blir det Halloween-feiring i borettslaget som vanlig (bor i leilighet), der de som vil ha unger på døra kan melde seg på, og så organiserer vi ulike løyper. Avsluttes med grilling og fest på innergården. Og så skal jeg skjære ut gresskar med ungene, og lage litt diverse pynt tenker jeg. Og bake passe skumle småkaker 😊 Anonymkode: f8413...097 1
Live88 Skrevet 25. september 2023 #16 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blod på duken? Anonymkode: 5f1db...e8a Ja, det er tyllduker med "blodige" flekker https://www.europris.no/p-tyll-duk-halloween-158802 1
Peanut Skrevet 25. september 2023 #17 Skrevet 25. september 2023 Siden huset til Peanut er bygd som et Floridahus og Peanut er så tenkte Peanut & Butter at vi kanskje skal pynte litt ^^, 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå