Frøkenfryden Skrevet 23. september 2023 #61 Del Skrevet 23. september 2023 (endret) KnekkeBørre skrev (1 time siden): Riddle me this ; "Legger du meg på siden symboliserer jeg evigheten. Deler du meg på midten er jeg ingenting" Hva er jeg? Evighetstegnet? Eller 8-tall? ♾️ Endret 23. september 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. september 2023 #62 Del Skrevet 23. september 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Evighetstegnet? Eller 8-tall? ♾️ Bingo! (8-tall altså. Liggende blir det infinitetstegnet, og delt i to blir det en 0) Endret 23. september 2023 av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #63 Del Skrevet 23. september 2023 KnekkeBørre skrev (7 timer siden): Tut om du ser en ravende mann med blå caps og termos i hånden Tuter og venter på deg på kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. september 2023 #64 Del Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (18 minutter siden): Tuter og venter på deg på kiwi Tut høyt og gjerne flere ganger. Det kan ta litt tid før jeg kommer da jeg bor 8km unna. Men ikke gi deg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #65 Del Skrevet 23. september 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Tut høyt og gjerne flere ganger. Det kan ta litt tid før jeg kommer da jeg bor 8km unna. Men ikke gi deg 😁 😆 Kan vi ikke bare møtes på baker Nordby klokka ni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. september 2023 #66 Del Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): 😆 Kan vi ikke bare møtes på baker Nordby klokka ni Det er vel i Høneby det? Det er ikke bare bare for en Hadlending å reise dit. Det er visum og papirer som må være i orden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #67 Del Skrevet 23. september 2023 KnekkeBørre skrev (1 time siden): Det er vel i Høneby det? Det er ikke bare bare for en Hadlending å reise dit. Det er visum og papirer som må være i orden... Kommer an på om det er business eller pleasure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #68 Del Skrevet 23. september 2023 Hvem sin tur er det til å lage hjernetrening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 23. september 2023 #69 Del Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Hvem sin tur er det til å lage hjernetrening Ta en du lurv 👍🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. september 2023 #70 Del Skrevet 23. september 2023 @Frøkenfryden knakk nøtta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #71 Del Skrevet 23. september 2023 Kvakky skrev (7 minutter siden): Ta en du lurv 👍🥳 Jeg er vikar for fryden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #72 Del Skrevet 23. september 2023 Om Man reiser med lysets hastighet, når vil man nå enden av universet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 23. september 2023 #73 Del Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Jeg er vikar for fryden. Var hennes tur ja 🥹 Sorry fryd. Men bra du er vikar lurv 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #74 Del Skrevet 23. september 2023 Hvor er @Frøkenfryden nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. september 2023 #75 Del Skrevet 23. september 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): Var hennes tur ja 🥹 Sorry fryd. Men bra du er vikar lurv 👍 Jeg er ikke like smart😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 23. september 2023 #76 Del Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Hvor er @Frøkenfryden nå ? Vet ikke 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. september 2023 #77 Del Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (5 minutter siden): Hvor er @Frøkenfryden nå ? Hun er i en stressless med Stjernekamp på pad! Etter å ha vært på vift i leopardkjole Spist masse godt. Takk for vikarjobben! Skylder jeg mye? Og ja, jeg må sove.. men fikk kaffe 21:30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. september 2023 #78 Del Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): Hvor er @Frøkenfryden nå ? Kvakky skrev (2 minutter siden): Vet ikke 🤔 Bare @Titania vet men hun holder godt på løyndommar🤐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. september 2023 #79 Del Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (20 minutter siden): Om Man reiser med lysets hastighet, når vil man nå enden av universet? Æhh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 23. september 2023 #80 Del Skrevet 23. september 2023 Lurven skrev (29 minutter siden): Om Man reiser med lysets hastighet, når vil man nå enden av universet? 4 April 🥹😆 Har ingen anelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå