AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #2 Skrevet 21. september 2023 Nosework, godbitsøk, aktivitetsleker, trener alltid innkalling eller opp på/over/rundt/balansere på gjenstander på tur. Anonymkode: 0d5af...f73 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #3 Skrevet 21. september 2023 Ber han bli når jeg går på jobb og roser han dersom han enda sitter pent når jeg kommer hjem. Anonymkode: 36128...933 1
LadyGrey Skrevet 21. september 2023 #4 Skrevet 21. september 2023 Snuseturer, råfôr i kong/aktiviseringsleke, søk etter tørrfôr i hagen, trene på triks og trening med balanseputer for styrke og koordinasjon.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #5 Skrevet 21. september 2023 Jeg samler alt vi har av pappemballasje og lager spennende pakker. Lærer seg å åpne esker og eggekartonger, finne gjemte pakker i huset. Gjemmer også godbiter i huset eller ute. Lar hunden få følge spor på tur. Lydighet og impulskontroll. Anonymkode: 7b163...d92
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #6 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg samler alt vi har av pappemballasje og lager spennende pakker. Lærer seg å åpne esker og eggekartonger, finne gjemte pakker i huset. Gjemmer også godbiter i huset eller ute. Lar hunden få følge spor på tur. Lydighet og impulskontroll. Anonymkode: 7b163...d92 Glemte å nevne mye sosialisering. Merker at hunden bruker mye tankevirksomhet på å leke med og tolke andre hunders kommunikasjon. Anonymkode: 7b163...d92
Mardina Skrevet 21. september 2023 #7 Skrevet 21. september 2023 Godbitsøk stort sett. Gjerne i skogen, hvor han må jobbe litt for å finne godbiten. Han syntes det er kjempegøy og han logrer hele tiden han holder på 😊 Hender også at han får en fylt kong. Trener litt på triksene han kan også. Han er 13 år gammel, så det er ikke alt han klarer like godt lenger. Men han prøver i hvert fall ❤ 🐕
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #8 Skrevet 22. september 2023 Søk og spor Anonymkode: 452c2...1c2
Tabris Skrevet 22. september 2023 #9 Skrevet 22. september 2023 Godbitsøk på tur, gjerne også i skråninger slik at han får trent balanse og styrke i beina. Trener en del søkstrening, både inne og ute. Trener også triks, lydighet og brukstrening (feltsøk og spor).
Myrmica Skrevet 22. september 2023 #10 Skrevet 22. september 2023 Har dem med i stallen og skogen nesten daglig, hvor de løper løse og utforsker verden. Da får de trent både kropp og hode, særdeles lite ekstra hjernetrim utover det.
Gjest Linny111 Skrevet 22. september 2023 #11 Skrevet 22. september 2023 Driver med nosework, mantrailing og trener ulike typer lydighet. Kan også gjemme godbiter rundt i huset, men siden hun er trent på ulike lukter, driver vi mest med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå