AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #1 Skrevet 21. september 2023 I dag så jeg noe jeg syntes var utrolig grisete. En dame gikk i sokkelesten inn på toalettet på flyet som en av de aller siste før vi skulle lande. Tenk på alle som vanligvis skvetter utenfor på et fly. Og så gikk hun tilbake til setet og så først tok hun på seg skoene. Hvorfor i alle verden vill noen gjøre noe slikt? Anonymkode: 03b2c...933
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #2 Skrevet 21. september 2023 Hvorfor bryr du deg egentlig? Det er ikke dine sokker eller sko, og hun skal vel neppe på besøk til deg.. Anonymkode: b74e7...b9f 3 1
Forundret.. Skrevet 21. september 2023 #3 Skrevet 21. september 2023 Æsj!! Noen tenker ikke over hvor skittent det er. Hun var kanskje på sin første flytur.. hvem vet.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #4 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor bryr du deg egentlig? Det er ikke dine sokker eller sko, og hun skal vel neppe på besøk til deg.. Anonymkode: b74e7...b9f Det kan du jo for så vidt si. Men jeg aner jo heller ikke hva mine venner gjør, og du vet ikke hva dine venner gjør. Jeg tenkte ikke folk kunne være så grisete. Anonymkode: 03b2c...933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå