Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tid hatt en relasjon til ei som er noe yngre enn meg. 
Får noen kommentarer ang. aldersforskjell. 
Hva mener dere her inne er innaførr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No prob. M49 her, har ff på 27.

Anonymkode: e1ce9...133

• Liker 1
Skrevet

Kommer aller mest på alder på yngste for meg. Når begge er over 30 så er det liksom ikke så big deal. 

Men hvis du er i kateogiren godt voksen og dater en på 18, så tenker jeg at det er noe galt med deg.

Anonymkode: 59abb...ed4

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, Oldis said:

Det er snakk om 30 år.

30 års forskjell? Er dama 30 år?

Anonymkode: 1d6e4...f83

Skrevet (endret)

Damen er 30, og jeg er 30 år eldre

Endret av Oldis
Rettelse
Skrevet
8 minutter siden, Oldis said:

Damen er 30, og jeg er 30 år eldre

Hva så, kjør på, ikke la de bitre Pepsi Max drikkerne her inne styre livet ditt. 

Anonymkode: 752ce...891

• Liker 2
Skrevet

Ingen batikkhekser styrer meg.

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, Oldis said:

hvorfor spise rosiner når du har tilgang på druer? :)

Skrevet

Voksne folk får bestemme over seg selv. Hadde nok ikke anbefalt verken deg eller henne å bli for investert om jeg ble spurt til råds, ved 30 og 60 kan man kanskje føle at man er på nesten samme sted i livet, men når man blir 40 og 70 eller 50 og 80 er det veldig annerledes. Gøy her og nå derimot? Go for it ☺️ K40

Anonymkode: 409a4...819

• Liker 1
Skrevet

Stakkars dame. Lurer på hva slags problemer hun har som ikke heller er sammen med en snasen 27- eller 30-åring? Kanskje hun ikke har helt draget? Eller kanskje en haug digre problemer av typen psykiatri og overgrepshistorier?

Sett fra kvinneperspektiv: Hvorfor velge en sviske når du ksn plukke en duggfrisk og saftig plomme?

Anonymkode: e63c4...eeb

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
Gentleman1980 skrev (1 time siden):

hvorfor spise rosiner når du har tilgang på druer? :)

Why save the world when you can rule it.

Anonymkode: e1ce9...133

• Liker 2
Skrevet
Oldis skrev (12 timer siden):

Hvorfor spør du da?

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Oldis skrev (12 timer siden):

Sjarmerende. 

Anonymkode: 3ed79...786

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Stakkars dame. Lurer på hva slags problemer hun har som ikke heller er sammen med en snasen 27- eller 30-åring? Kanskje hun ikke har helt draget? Eller kanskje en haug digre problemer av typen psykiatri og overgrepshistorier?

Sett fra kvinneperspektiv: Hvorfor velge en sviske når du ksn plukke en duggfrisk og saftig plomme?

Anonymkode: e63c4...eeb

Dickgame. Beste sexen jeg har hatt er med 20år eldre menn. 

Anonymkode: 8879e...f64

• Hjerte 1
Skrevet
13 hours ago, Oldis said:

Ikke ta deg nær av det og føler du for å respondere så gjør du det med stor likegyldighet om hva de tenker om deg.

Jeg ser for meg en av attraksjonene med en eldre mann er selvsikkerheten, ferdig med å bli påvirket av den sosiale tau-drage-kampen og at han har funnet sin greie og driter litt i hva andre mener hans greie skal være.

Skrevet (endret)
umAxa skrev (52 minutter siden):

Ikke ta deg nær av det og føler du for å respondere så gjør du det med stor likegyldighet om hva de tenker om deg.

Jeg ser for meg en av attraksjonene med en eldre mann er selvsikkerheten, ferdig med å bli påvirket av den sosiale tau-drage-kampen og at han har funnet sin greie og driter litt i hva andre mener hans greie skal være.

Takk. Tar med meg den.
Ps. Ser det er noen som antyder at kvinnen er utiltalende. Det kan jeg på det sterkeste avkrefte. 
Kom å se å meg dame :)

Endret av Oldis
  • Liker 1
Skrevet

7-8 år er innafor. 30? NEI. Det er faktisk kun ekkelt. Du kunne vert faren hennes. Teoretisk sett faktisk også bestefaren.

Anonymkode: ce729...a92

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Voksne folk får bestemme over seg selv. Hadde nok ikke anbefalt verken deg eller henne å bli for investert om jeg ble spurt til råds, ved 30 og 60 kan man kanskje føle at man er på nesten samme sted i livet, men når man blir 40 og 70 eller 50 og 80 er det veldig annerledes. Gøy her og nå derimot? Go for it ☺️ K40

Anonymkode: 409a4...819

Nja, det kommer ann på. Noen menn i 50 årene ser bedre ut enn mange i 30 årene, samme gjelder 50 vs 70. Ang livserfaring og slikt så blir de stort sett bare mer fornuftige, så jeg vet ikke jeg... k33

Anonymkode: 45579...2b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...