Gå til innhold

Utsending av iPhone 15

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når bestilte du?

Anonymkode: 03f95...b1c

Fredag 15.september, rett etter de lanserte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

MmeLøNår fikk du beskjed om det?

Anonymkode: 28a49...f27

Fikk det opp i postnord appen. Og epost om at gratis mobilforsikring som skulle følge med i 2mnd ble aktivert torsdag. 
Men nå er det plutselig poppet opp en pakke til. Så de sender tydligvis mobilen, airpods, lader og deksel i 2 forskjellige pakker🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe i mot å vente, men liker ikke at det er ingen informasjon om når jeg kan forvente å få den er jo frustrerende!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visla skrev (11 timer siden):

Fikk det opp i postnord appen. Og epost om at gratis mobilforsikring som skulle følge med i 2mnd ble aktivert torsdag. 
Men nå er det plutselig poppet opp en pakke til. Så de sender tydligvis mobilen, airpods, lader og deksel i 2 forskjellige pakker🤷‍♀️ 

Ja det er nok mulig de gjør ja. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke noe i mot å vente, men liker ikke at det er ingen informasjon om når jeg kan forvente å få den er jo frustrerende!

Nei det er nettopp det jeg og savner. 

Anonymkode: 03f95...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visla skrev (På 23.9.2023 den 0.32):

Husk å avbestille mobilforsikringen når 2 mnd har gått da eller så belastes du videre tror jeg. Hvis du ikke fortsatt skal ha forsikring da 🙂

Anonymkode: 69e5a...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...