Visla Skrevet 22. september 2023 #21 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når bestilte du? Anonymkode: 03f95...b1c Fredag 15.september, rett etter de lanserte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 22. september 2023 #22 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): MmeLøNår fikk du beskjed om det? Anonymkode: 28a49...f27 Fikk det opp i postnord appen. Og epost om at gratis mobilforsikring som skulle følge med i 2mnd ble aktivert torsdag. Men nå er det plutselig poppet opp en pakke til. Så de sender tydligvis mobilen, airpods, lader og deksel i 2 forskjellige pakker🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #23 Del Skrevet 23. september 2023 Har ikke noe i mot å vente, men liker ikke at det er ingen informasjon om når jeg kan forvente å få den er jo frustrerende! Anonymkode: 28a49...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #24 Del Skrevet 23. september 2023 Visla skrev (11 timer siden): Fikk det opp i postnord appen. Og epost om at gratis mobilforsikring som skulle følge med i 2mnd ble aktivert torsdag. Men nå er det plutselig poppet opp en pakke til. Så de sender tydligvis mobilen, airpods, lader og deksel i 2 forskjellige pakker🤷♀️ Ja det er nok mulig de gjør ja. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke noe i mot å vente, men liker ikke at det er ingen informasjon om når jeg kan forvente å få den er jo frustrerende! Anonymkode: 28a49...f27 Nei det er nettopp det jeg og savner. Anonymkode: 03f95...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #25 Del Skrevet 25. september 2023 Visla skrev (På 23.9.2023 den 0.32): Fikk det opp i postnord appen. Og epost om at gratis mobilforsikring som skulle følge med i 2mnd ble aktivert torsdag. Men nå er det plutselig poppet opp en pakke til. Så de sender tydligvis mobilen, airpods, lader og deksel i 2 forskjellige pakker🤷♀️ Husk å avbestille mobilforsikringen når 2 mnd har gått da eller så belastes du videre tror jeg. Hvis du ikke fortsatt skal ha forsikring da 🙂 Anonymkode: 69e5a...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå