AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #1 Del Skrevet 21. september 2023 Jeg har forhåndsbestilt iPhone 15 og i morgen starter det fysiske salget. Sist jeg kjøpte ny telefon (2år siden) var leveringstiden ganske lang, men da car det flere faktorer som spilte inn. Noen som vet noe om dette fra nyere tid, eller som jobber et sted som kanskje vet? Blir den sendt i morgen eller får jeg den i november som sist 😅 Har forøvrig bestilt fra Telia. Anonymkode: 03f95...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #2 Del Skrevet 21. september 2023 Står det noe dato hos deg? Jeg har også bestilt fra telia, og det står «ikke tilgjengelig» under forventet levering, og «venter på neste levering» under status. Når bestilte du din? Anonymkode: 28a49...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 21. september 2023 #3 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) Dere vs Apple: Endret 21. september 2023 av NakenPanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amistad Skrevet 21. september 2023 #4 Del Skrevet 21. september 2023 NakenPanda skrev (2 minutter siden): Dere vs Apple: unødvendig kommentar i en tråd om iphone. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #5 Del Skrevet 21. september 2023 NakenPanda skrev (5 minutter siden): Dere vs Apple: Herregud så latterlig! Du er langt fra original med den kommentaren der. Anonymkode: 28a49...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 21. september 2023 #6 Del Skrevet 21. september 2023 Amistad skrev (1 minutt siden): unødvendig kommentar i en tråd om iphone. Absolutt en nødvendig kommentar hos folk som kjøper nyeste Iphone hvert andre år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 21. september 2023 #7 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud så latterlig! Du er langt fra original med den kommentaren der. Anonymkode: 28a49...f27 Så bra at du er den orginale som snakker om hvor lang tid den nyeste gadget til 15000 NOK og hvor lang tid dette vil ta fordi livet ditt ikke er fulkommet uten den nyeste Iphone 1 uke etter launch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amistad Skrevet 21. september 2023 #8 Del Skrevet 21. september 2023 NakenPanda skrev (3 minutter siden): Så bra at du er den orginale som snakker om hvor lang tid den nyeste gadget til 15000 NOK og hvor lang tid dette vil ta fordi livet ditt ikke er fulkommet uten den nyeste Iphone 1 uke etter launch. Nå har ikke jeg snakket om det i det hele tatt denne gangen. Men du skjønner poenget med å føle glede av å krasje en tråd du absolutt ikke har noen interesse av og bare skulle gått forbi sant? Selv om du sitter med et tastatur i fanget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #9 Del Skrevet 21. september 2023 NakenPanda skrev (8 minutter siden): Så bra at du er den orginale som snakker om hvor lang tid den nyeste gadget til 15000 NOK og hvor lang tid dette vil ta fordi livet ditt ikke er fulkommet uten den nyeste Iphone 1 uke etter launch. ? Anonymkode: 28a49...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #10 Del Skrevet 21. september 2023 Vi forhåndsbestilte i butikk og fikk telefon derfra i dag om at vi kunne komme å hente i morgen. Så tipper den er på vei til deg ila morgendagen, uten at jeg er helt sikker. Anonymkode: f310b...3d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #11 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Står det noe dato hos deg? Jeg har også bestilt fra telia, og det står «ikke tilgjengelig» under forventet levering, og «venter på neste levering» under status. Når bestilte du din? Anonymkode: 28a49...f27 Takk for svar! Det samme står det hos meg også.. Jeg bestilte 6minutter etter lansering og bestilte Pro Max 512GB i Natural Titan, så håper den ikke er den tregeste modellen å få påfyll av. Men spørsmålet er jo om de får 2, 20 eller 200. Når bestilte du? Anonymkode: 03f95...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #12 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar! Det samme står det hos meg også.. Jeg bestilte 6minutter etter lansering og bestilte Pro Max 512GB i Natural Titan, så håper den ikke er den tregeste modellen å få påfyll av. Men spørsmålet er jo om de får 2, 20 eller 200. Når bestilte du? Anonymkode: 03f95...b1c Klarte ikke å bestemme meg for farge, så fikk ikke bestilt før kl 16 ca.. gikk for samme modell og farge som deg. Skal levere min gamle i pant, så er mest stressa for om Jeg klarer å knuse skjermen eller noe sånt i mellomtiden. Anonymkode: 28a49...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #13 Del Skrevet 21. september 2023 NakenPanda skrev (2 timer siden): Dere vs Apple: Du sitter vel foran kompjuteren din å limer inn disse memene, tipper jeg. NakenPanda skrev (2 timer siden): Så bra at du er den orginale som snakker om hvor lang tid den nyeste gadget til 15000 NOK og hvor lang tid dette vil ta fordi livet ditt ikke er fulkommet uten den nyeste Iphone 1 uke etter launch. 15.000kr bare? Nånei. Jeg har svidd av 21.000 føkkings kroner, i mine øyne vel brukte penger. Anonymkode: 03f95...b1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #14 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klarte ikke å bestemme meg for farge, så fikk ikke bestilt før kl 16 ca.. gikk for samme modell og farge som deg. Skal levere min gamle i pant, så er mest stressa for om Jeg klarer å knuse skjermen eller noe sånt i mellomtiden. Anonymkode: 28a49...f27 Ja var veldig i tvil på hvor mange GB som trengs, men bilder og film kommer til å dra avgårde masse plass med oppdateringene så 512 er nok er absolutt minimum om man tar endel bilder.. Jeg skjønner det er stressende. Jeg solgte min 13 Pro Max, så derfor jeg er utålmodig. Bruker en gammel telefon nå og den er sirup 😩 Anonymkode: 03f95...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 21. september 2023 #15 Del Skrevet 21. september 2023 Fikk beskjed fra onecall at de starter utsendelse i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #16 Del Skrevet 22. september 2023 Visla skrev (9 timer siden): Fikk beskjed fra onecall at de starter utsendelse i morgen Det står også på siden deres. Sa de også noe om man risikerer å vente lenge? Anonymkode: 28a49...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #17 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det står også på siden deres. Sa de også noe om man risikerer å vente lenge? Anonymkode: 28a49...f27 Det står de bruker kø-prinsippet men uten noen annen informasjon blir det meningsløs info. Da jeg kjøpte 13 bestilte jeg med en gang forhåndssalget startet 27/9. Så ble den sendt 2/11.. Anonymkode: 03f95...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 22. september 2023 #18 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det står også på siden deres. Sa de også noe om man risikerer å vente lenge? Anonymkode: 28a49...f27 Min ble sendt i går ettermiddag og er på vei i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #19 Del Skrevet 22. september 2023 Visla skrev (17 minutter siden): Min ble sendt i går ettermiddag og er på vei i posten Når fikk du beskjed om det? Anonymkode: 28a49...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #20 Del Skrevet 22. september 2023 Visla skrev (20 minutter siden): Min ble sendt i går ettermiddag og er på vei i posten Når bestilte du? Anonymkode: 03f95...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå