AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #101 Del Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du roter veldig. 340 000 i ufør i året er ikke tilsvarende 35 000 netto i mnd. 35 000 netto i mnd er mer enn jeg har i full jobb, da er det heller ingen problem å få boliglån. Hvis du roter like mye på andre områder forklarer det ganske greit hvorfor du ikke får lån. Når jeg legger inn tallene dine i div kalkulatorer får jeg ut at du ikke får lån til noe som helst før du faktisk har solgt din nåværende bolig og har egenkapitalen på bok, for du har ikke råd til mellomfinansiering. Slik boligmarkedet er en del steder i dag kan det gå svært lang tid å få solgt, og du må også regne med lavere pris enn håpet/trodd/ønsket. Og selv etter boligen er solgt får du ikke mer enn ca 450 000. Tviler på husbanken gir deg lån med egenkap i 2,5 mill, kanskje du bare skal forsette å bo der du bor? Anonymkode: 5ec46...2cc Ja ja. Vedkommende spurte hva har du etter barnet er fylt 18 år. Da vil jeg ha 346 000 kr . I dag har jeg mer . Jeg har bidrag og forsørgertillegg, å barnetrygd. Så netto inn nå i dager faktisk 35 000 kr. Men når barnet fyller 18 år så har jeg bare uføretrygden. Anonymkode: 62c9a...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #102 Del Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja ja. Vedkommende spurte hva har du etter barnet er fylt 18 år. Da vil jeg ha 346 000 kr . I dag har jeg mer . Jeg har bidrag og forsørgertillegg, å barnetrygd. Så netto inn nå i dager faktisk 35 000 kr. Men når barnet fyller 18 år så har jeg bare uføretrygden. Anonymkode: 62c9a...f06 Brutto. Anonymkode: 036b4...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #103 Del Skrevet 23. september 2023 Ta å søk lån i to banker til. Hvis du har avslag fra 3 banker og er ufør så oppfyller du kriteriene til Husbanken, ihvertfall i kommunen jeg bor i. Du kan også ta kontakt med boligkontoret i kommunen din for å spørre om deres kriterier. Anonymkode: 03b65...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå