AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #41 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det virker som han blir litt plaget av det. Anonymkode: cc5ff...cc4 Det virker som det plager deg aller mest. Han er voksen. Han kan si i fra selv. Han trenger ikke deg til å "redde" ham. Anonymkode: d2fbd...77f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #42 Del Skrevet 22. september 2023 Hvem er du i denne sammenheng, ts? Barnehageansatte eller forelder? Du er tydeligvis mann i allefall. Er det sånn at er litt misunnelig, kanskje? Hvis vedkommende har vært tidligere modell, har han nok også lært seg å være sosial ig utadvendt, og kanskje tilogmed flørtende. Da er det ikke rart at kvinner evt "flørter" tilbake, her er det nok en kjekk ung mann som SER dem, og som helt sikkert er superpopulær blant barna. Dét betyr ikke at kvinnene vil ha med seg fyren hjem og i seng, men rett og slett at de liker en mann som nok både er flink med barn, og som tar seg tid til å snakke med mødrene når barna hentes. Forøvrig tipper jeg det er LANGT flere unge, pene damer som jobber i barnehage, som får alskens sorter av flørting og slike kommentarer du nevner fra fedre som henter. Så du trenger vel ikke være overrasket over at det skjer motsatt vei også? Anonymkode: 16662...8a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 22. september 2023 #43 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tipper du innbiller deg ting. Positiv oppmerksomhet er ikke det samme som flørting. Anonymkode: 55e42...451 Dette, og fedrene hadde nok gjort det samme hvis en kjent, pen ung dame hadde begynt der. Sånt skjer overalt, ikke bare i barnehager. Og de som får oppmerksomheten, trenger ikke å være kjente engang, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #44 Del Skrevet 22. september 2023 Jeg som kvinnelig barnehagelærer har også opplevd at fedre flørter litt med meg når de leverer og henter barna. Aldri noen store greier, og helt harmløst. Tviler på at barna oppfatter det som noe annet enn hyggelig prat. Jeg tenker at denne mannlige assistenten må kunne sette grenser selv om det er ubehagelig for ham. Uansett, dette er ikke noe du ts bør legge deg bort i. Anonymkode: 24270...88a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #45 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): "Kanskje du kunne passet barna hjemme hos meg" "Har du kjæreste" etc. etc. Anonymkode: cc5ff...cc4 Om dette stemmer, må du jobbe i en barnehage med rimelige spesielle foreldre. At en mor som av en eller annen grunn er kognitiv svak kan si sånne ting i en flørtende tone, kan jeg tro på. Men ikke at det gjelder flesteparten av mødrene. Men, det jeg har sett i barnehager jeg har jobbet i mens jeg studerte, er at mange barn elsker de mannlige ansatte, og foretrekker å være sammen med de fremfor de kvinnelige. Særlig de nye mannlige ansatte kan barna se veldig opp til. Det er ulike grunner til det, menn er ofte mer med på uteleker som er morsomme for barna, og oppfører seg gjerne på en mer leken og «tøffere» (etter barnas synspunkt) måte enn enn kvinner. Derfor kan det tenkes at barna akkurat nå snakker mye om deg hjemme, og at mødrene derfor har inntrykk av at du er den voksne som er mest sammen med barnet sitt (uavhengig om det er realiteten). Derfor er det også naturlig at de derfor da ønsker å prate med deg når de henter barna. Anonymkode: 3ae70...8f9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #46 Del Skrevet 22. september 2023 Og jeg som far, er hyggelig mot de kvinnelige ansatte. Altså flørter jeg. Anonymkode: aa3e8...41b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 22. september 2023 #47 Del Skrevet 22. september 2023 lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #48 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): "Kanskje du kunne passet barna hjemme hos meg" "Har du kjæreste" etc. etc. Anonymkode: cc5ff...cc4 Ja sørlig 🙄🤣🤣🤣 Anonymkode: a569c...224 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #49 Del Skrevet 22. september 2023 Tiuren skrev (16 timer siden): Sant, men om de gifte mødrene er påtagende mer "blid, hyggelig og engasjert " ovenfor den unge mannen en resten av de ansatte så er det jo litt.... rart? Jeg er det med ei av de ansatte i "min" bhg, hun nærmer seg pensjonistalder, er veldig blid, hyggelig og engasjert selv, det er smittende og jeg foretrekker å snakke med henne enn de andre. Det jobber en kjekkas i bhg, han sier jeg bare hei til som de andre som jobber på andre avd. enn der mitt barn går. Anonymkode: d09bf...dee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #50 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg jobber i barnehage og det er nok flere pappaer som sikler på de unge jentene/assistentene altså. Anonymkode: 50e8d...1a9 Der må jeg si meg enig! Er ofte på grensen. Kan ikke skjønne at det skal være galt å snakke med en person som er hyggelig og imøtekommende og i tillegg er pen å se på? Tenker nå hvis motsatsen er damer som deg, som tydeligvis har mista livsgnisten og gleden over å jobbe i barnehage? Anonymkode: edd3c...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #51 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg jobber i barnehage og det er nok flere pappaer som sikler på de unge jentene/assistentene altså. Anonymkode: 50e8d...1a9 Så fedrene ser på unge kvinnelige ansatte mens mødrene ber de unge mannlige ansatte hjem? Anonymkode: a2013...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #52 Del Skrevet 22. september 2023 Jeg glemte å nevne all fnisingen fra mødrene når de er rundt han, det er helt over the top, nesten som skolejenter. Også den sukkersøte tonen når de snakker med han og igjen dette er kun når de snakker med han. Anonymkode: cc5ff...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #53 Del Skrevet 22. september 2023 Traktor skrev (23 timer siden): Hadde kjønnene vært omvendt ville dette raskt blitt sett på som seksuell trakassering. Mnei. Det er normalt, etter hva jeg ser pene jenter skriver Anonymkode: c8ed6...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #54 Del Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Så fedrene ser på unge kvinnelige ansatte mens mødrene ber de unge mannlige ansatte hjem? Anonymkode: a2013...e80 Men altså: hvis denne ansatte er kjempeflink med barna og moren til et barn ser at han har kjempegodt lag med ungen, kan det jo hende at hun er dritsliten og spøker med å få ham hjem rett og slett for å få hjelp. Som barnevakt, ikke som sexobjekt. Dette kunne jo damen i teorien ha sagt til en veldig dyktig kvinnelig ansatt også. Dersom mannen til en venninne er veldig flink til å lage mat eller gjøre husarbeide kan jeg godt spøke med at jeg vil låne ham hjem noen timer, men det er jo fordi jeg vil ha ham til å lage mat eller gjøre husarbeide så jeg slipper det. Ikke fordi jeg flørter og vil ha sex med ham. Jeg tror TS legger for mye i dette. Men om han er bekymret så er det jo mulig å snakke med den unge ansatte om hvordan han opplever det, og be ham om å si ifra om noen damer blir for drøye. TS kan også si ifra til damene om de går over streken. "Har du kjæreste?" er å gå over streken når man henter barn i barnehagen, så vel som i butikker eller andre serviceyrker. Å spøke med å ta med en dyktig ansatt hjem trenger ikke være over streken. Anonymkode: ca9f7...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.M. Skrevet 22. september 2023 #55 Del Skrevet 22. september 2023 Jeg blir ganske overrasket over svarene i denne tråden. Har alle her glemt #metoo eller tenker dere at det bare gjelder kvinner? Dette er arbeidsplassen til denne mannen. På samme måte som kvinnelige butikkansatte, servitører og frisører skal slippe å bli flørtet med på jobb, så skal menn slippe det. Det er ikke noe annerledes. Her har leder et ansvar og bør ta grep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsFurbyFurberson Skrevet 23. september 2023 #56 Del Skrevet 23. september 2023 Let people have some fun. Calm down ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #57 Del Skrevet 23. september 2023 On 9/21/2023 at 7:39 PM, AnonymBruker said: Jeg har opplevd fleipende fedre med litt vel mye glimt i øyet, men den som tok kaka var han som dukket unna slik at sønnen ikke skulle se at han var kommet da han stod å snakket med meg. Ped.leder i midten av 30-årene... Anonymkode: 43423...f46 Det gjør jeg ofte. For å faktisk kunne ha samtale med de ansatte. Snakker derimot minst med den mannlige ansatte, nesten bare et hei eller om han har vikariert på avdelingen Anonymkode: d625d...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #58 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (På 22.9.2023 den 2.02): "Kanskje du kunne passet barna hjemme hos meg" "Har du kjæreste" etc. etc. Anonymkode: cc5ff...cc4 Er DET kommentarene som kommer fra mødrene? Det høres jo veldig usannsynlig ut. Anonymkode: bdabc...f86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå