Tanuki Skrevet 21. september 2023 #21 Del Skrevet 21. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Det var nok helt sikkert bare en flørtende spøk ja. Anonymkode: cc5ff...cc4 virker som du legger veldig mye i dette, hadde jeg vært deg hadde jeg ikke brydd meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #22 Del Skrevet 21. september 2023 Just now, Tanuki said: ikke nødvendligvis. Hva hvis han er barnas favoritt, imøtekommende, engasjert etc. Hadde en slik ansatt i ungen mins bhg, veldig hyggelig og fortalte masse om dagen til barna, klart man ender opp med å snakke mer med ansatte som er så positive. Damene er også veldig imøtekommende og engasjerte, barna har hver sine favoritter. Anonymkode: cc5ff...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #23 Del Skrevet 21. september 2023 Jeg har opplevd fleipende fedre med litt vel mye glimt i øyet, men den som tok kaka var han som dukket unna slik at sønnen ikke skulle se at han var kommet da han stod å snakket med meg. Ped.leder i midten av 30-årene... Anonymkode: 43423...f46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #24 Del Skrevet 21. september 2023 Jeg husker vi fikk en ung person som lekte skikkelig med barna, og fortalte mye fra dagen uten at jeg måtte etterspørre. Husker jeg ga en tilbakemelding om at det var så fint å få høre om dagen, hvorpå hun ble overrasket over at ikke alle gjorde det samme. Oh nei du. Det er mange utslitte og utbrente arbeidere i barnehagen. Ferske krefter er bra. Anonymkode: 8520f...f74 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #25 Del Skrevet 21. september 2023 Tiuren skrev (43 minutter siden): Sant, men om de gifte mødrene er påtagende mer "blid, hyggelig og engasjert " ovenfor den unge mannen en resten av de ansatte så er det jo litt.... rart? Men fremdeles ikke flørting. Anonymkode: 55e42...451 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #26 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Den svært så positive oppmerksomheten rettes kun mot mannen, men okei. Anonymkode: cc5ff...cc4 Men det er fremdeles ikke flørting. Jeg ville nok også være ekstra hyggelig og positiv mot en nyansatt i barnehagen vår, betyr ikke at jeg flørter. Anonymkode: 55e42...451 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #27 Del Skrevet 21. september 2023 Så lenge han ikke føler han blir trakkasert eller syns det er ubehagelig, så går det sikkert fint. Som noen nevner skjer jo det akkurat samme mellom pappaer og kvinnene også. Anonymkode: c2712...451 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #28 Del Skrevet 21. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Men fremdeles ikke flørting. Anonymkode: 55e42...451 Jeg nevnte det tidligere, men "kanskje du kunne passet barna hjemme hos meg" eller "Har du kjæreste", høres en smule flørtende ut, selv om det er spøk. Anonymkode: cc5ff...cc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #29 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg nevnte det tidligere, men "kanskje du kunne passet barna hjemme hos meg" eller "Har du kjæreste", høres en smule flørtende ut, selv om det er spøk. Anonymkode: cc5ff...cc4 Tror jeg ikke noe på. Tulletråd. Anonymkode: 55e42...451 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #30 Del Skrevet 21. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tror jeg ikke noe på. Tulletråd. Anonymkode: 55e42...451 Nå er det ikke sånn at de alle sier sånne ting, det var bare det mest drøye eksempelet. Anonymkode: cc5ff...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #31 Del Skrevet 21. september 2023 Jeg tror også du legger mer i dette enn det det er. Dessuten, hvorfor angår det deg hva andre sier til en barnehageassistent? Anonymkode: d2fbd...77f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #32 Del Skrevet 21. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg tror også du legger mer i dette enn det det er. Dessuten, hvorfor angår det deg hva andre sier til en barnehageassistent? Anonymkode: d2fbd...77f Det virker som han blir litt plaget av det. Anonymkode: cc5ff...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #33 Del Skrevet 21. september 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det virker som han blir litt plaget av det. Anonymkode: cc5ff...cc4 Hva med å ta det opp med han? Han kan enkelt få litt veiledning i hvordan svare foreldre. Er du like beskyttende ovenfor kvinnelige nyansatte? Noe sier meg nei Anonymkode: 8520f...f74 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #34 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med å ta det opp med han? Han kan enkelt få litt veiledning i hvordan svare foreldre. Er du like beskyttende ovenfor kvinnelige nyansatte? Noe sier meg nei Anonymkode: 8520f...f74 Dette! Anonymkode: 55e42...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #35 Del Skrevet 21. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Er du like beskyttende ovenfor kvinnelige nyansatte? Noe sier meg nei Anonymkode: 8520f...f74 De utsettes ikke for noe tilsvarende, de er mye eldre enn han, oppi 40-50 årene. Anonymkode: cc5ff...cc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #36 Del Skrevet 21. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: De utsettes ikke for noe tilsvarende, de er mye eldre enn han, oppi 40-50 årene. Anonymkode: cc5ff...cc4 Oja.. Disse mødrene som pusher 50 og har barnehagebarn 🤔 Anonymkode: 8520f...f74 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #37 Del Skrevet 21. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Oja.. Disse mødrene som pusher 50 og har barnehagebarn 🤔 Anonymkode: 8520f...f74 Ansatte oppi 40-50 årene. Det er ikke deres barn som er i barnehagen. Anonymkode: cc5ff...cc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #38 Del Skrevet 21. september 2023 Må spørre, liker du han? Anonymkode: c2712...451 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #39 Del Skrevet 21. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Må spørre, liker du han? Anonymkode: c2712...451 Nei, jeg er en heterofil mann. Anonymkode: cc5ff...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #40 Del Skrevet 21. september 2023 Jeg er en type mamma som blir veldig begeistret over de få mannlige barnehageansatte i barnehagen, men har aldri tenkt noe mer på de enn som ansatt. Har snakket mye mer med dem enn de kvinnelige ansatte, men skyldes mest fordi sønnen min er begeistret over den mannlige ansatte. Men å flørte, nei aldri i verden. Hadde heller ikke gjort det om jeg var singel. Anonymkode: 6c1a5...ba0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå