Gå til innhold

Jeg klarer ikke komme over exen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt jævlig, unnskyld språkbruket. Det har gått en stund nå siden det ble slutt, men det var helt uforventa. Jeg elsket han veldig og savner han ekstremt. Det er snart 1 år siden nå.. så ikke altfor lenge, men forsatt så tenker jeg på han daglig.. drømmer om han :( 

Jeg har lyst å komme meg over dette, jeg har gjort alt.. Har gjort mye med livet mitt de siste månedene. Jeg har flørta, jeg har hatt sex med andre, jeg har reist. Livet har egentlig vært ganske greit etter det ble slutt. Det tok tid før jeg følte meg klar til å flørte igjen, men hver eneste gang jeg kommer hjem, sitter alene. Så kommer alle tankende i hodet mitt. Jeg har ingen kontakt med han, jeg har kutta ut alt som har med han å gjøre i livet mitt for å unngå å bli såret.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre mer, i dag er en dag jeg synes er ekstra tung. Første gang jeg har grått på noen måneder 😕 

Anonymkode: 9459c...4d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan egentlig ikke gjøre noe annet enn å akseptere at du er singel nå. 
Er det han eller det å ha en partner du savner? De aller fleste går igjennom et slikt brudd, du overlever nok du og!

Er i ganske lik situasjon selv altså, men vet at livet mitt kan bli like bra uten den personen

Anonymkode: 87dcf...120

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan egentlig ikke gjøre noe annet enn å akseptere at du er singel nå. 
Er det han eller det å ha en partner du savner? De aller fleste går igjennom et slikt brudd, du overlever nok du og!

Er i ganske lik situasjon selv altså, men vet at livet mitt kan bli like bra uten den personen

Det er han, jeg har mulighet til å få meg kjæreste igjen. Jeg har en venn som jeg vet liker meg skikkelig godt og han behandler meg bra, men dessverre er jeg jo ikke interessert i han på den måten. Det er veldig slitsomt å føle på dette, jeg har hatt kjærlighetssorg før. De andre gangene føltes det ikke som nå, var jo såklart lei meg da også.. men føler nå at jeg får nærmere angst av tanken på han, får fysisk reaksjon om noen snakker om han. Unngår gamle aktiviteter jeg likte fordi jeg klarer ikke møte på han. Hjertet mitt bare føles ut som det blir knust på nytt hver gang jeg hører/ser han.. uff

Skrevet

Det kan være vanskelig. Jeg var singel i ti år etter brudd med exen. Glemte henne ikke, og prøvde å følge med på hva hun drev med og hvor hun var i verden. 

Så, etter ti år, traff jeg ei ny dame, som jeg giftet meg med. Vi har det fint sammen, men klarte fortsatt ikke å glemme exen. 

Plutselig dukket exen opp sammen med min bror, og de forlovet seg. Det var vanskelig i starten å se min kjære sammen med min bror, men etter hvert har det rettet seg. Etter å ha blitt kjent med henne på nytt, forstår jeg nå at vi to ikke ville fungert godt sammen. Men det tok 20-30 år å finne ut av det....

Anonymkode: cc5d3...3f8

Skrevet

Har det på helt lik måte som deg ts, å jeg er enig. Det er helt jævelig :(

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er han, jeg har mulighet til å få meg kjæreste igjen. Jeg har en venn som jeg vet liker meg skikkelig godt og han behandler meg bra, men dessverre er jeg jo ikke interessert i han på den måten. Det er veldig slitsomt å føle på dette, jeg har hatt kjærlighetssorg før. De andre gangene føltes det ikke som nå, var jo såklart lei meg da også.. men føler nå at jeg får nærmere angst av tanken på han, får fysisk reaksjon om noen snakker om han. Unngår gamle aktiviteter jeg likte fordi jeg klarer ikke møte på han. Hjertet mitt bare føles ut som det blir knust på nytt hver gang jeg hører/ser han.. uff

Fortsatt mye med eksen? Jeg var helt knust i mange måneder, men uansett hvor vondt det gjør linner jeg meg på at det finnes flere der ute. 
Denne personen er ikke så flott som du mener han er, han er jo tross alt eksen din, og det er grunn nok til å skjønne at det finnes noen du passer bedre med

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fortsatt mye med eksen? Jeg var helt knust i mange måneder, men uansett hvor vondt det gjør linner jeg meg på at det finnes flere der ute. 
Denne personen er ikke så flott som du mener han er, han er jo tross alt eksen din, og det er grunn nok til å skjønne at det finnes noen du passer bedre med

Det finnes flere grunner til at en ex er en ex. Ikke alle er fæle.

Anonymkode: 4958e...f7e

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det finnes flere grunner til at en ex er en ex. Ikke alle er fæle.

Anonymkode: 4958e...f7e

Men alle tilsier at dere ikke er sammen

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det føles som jeg passet med han, han var min bestevenn. Så bruddet kom som et sjokk fra hans side, jeg har enda ikke helt forstått hva som plutselig fikk han til å slå opp. Fikk ingen grunn, ingenting. Noe som gjorde at jeg slet ekstremt de første månedene. Føltes ut som han ble revet fra meg, som et dødsfall for plutselig var han en person jeg ikke kjente lenger. 

Har ingen kontakt med han, men har hendt jeg har sett han eller noen har snakket om han. Da sier jeg fort ifra at jeg ikke orker å snakke om han, siden det påvirker meg i så stor grad. 

• Hjerte 2
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Det føles som jeg passet med han, han var min bestevenn. Så bruddet kom som et sjokk fra hans side, jeg har enda ikke helt forstått hva som plutselig fikk han til å slå opp. Fikk ingen grunn, ingenting. Noe som gjorde at jeg slet ekstremt de første månedene. Føltes ut som han ble revet fra meg, som et dødsfall for plutselig var han en person jeg ikke kjente lenger. 

Har ingen kontakt med han, men har hendt jeg har sett han eller noen har snakket om han. Da sier jeg fort ifra at jeg ikke orker å snakke om han, siden det påvirker meg i så stor grad. 

Men ville du tatt han tilbake? Jeg er fortsatt glad i eksen, for å være ærlig. Men det har gått snart et år. Et år siden eksen sviktet meg og ikke ville være sammen med meg mer.

Vi hadde masse til felles, hobbyer og musikksmak de aller fleste i Norge ikke har, derfor gjør det ekstra vondt å miste noen som føles ut som sjelevennen din. Men det betyr ingenting om de slår opp, fordi da hadde faktisk ikke det forholdet livets rett, uansett hvor mye vi vil at det skulle fungere

Skrevet

Det er flere fisk i havet. Du må til psykolog, for dette er ikke normalt. 

Anonymkode: 3508e...5a2

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan bli knust og ikke se for seg å være med noen andre når HAN gjorde det slutt med deg. 

Om ei dame jeg likte hadde gjort det slutt med meg. Så hadde jeg blitt kvalm av trynet hennes og jeg hadde funnet med noen andre. Min kjærlighet forsvinner når de gjør det slutt med meg.

Endret av arvidhansen
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er helt jævlig, unnskyld språkbruket. Det har gått en stund nå siden det ble slutt, men det var helt uforventa. Jeg elsket han veldig og savner han ekstremt. Det er snart 1 år siden nå.. så ikke altfor lenge, men forsatt så tenker jeg på han daglig.. drømmer om han :( 

Jeg har lyst å komme meg over dette, jeg har gjort alt.. Har gjort mye med livet mitt de siste månedene. Jeg har flørta, jeg har hatt sex med andre, jeg har reist. Livet har egentlig vært ganske greit etter det ble slutt. Det tok tid før jeg følte meg klar til å flørte igjen, men hver eneste gang jeg kommer hjem, sitter alene. Så kommer alle tankende i hodet mitt. Jeg har ingen kontakt med han, jeg har kutta ut alt som har med han å gjøre i livet mitt for å unngå å bli såret.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre mer, i dag er en dag jeg synes er ekstra tung. Første gang jeg har grått på noen måneder 😕 

Kom heller ikke over min og valgte å gå tilbake. Aldri angret. Det er fem År siden

Anonymkode: 239b1...727

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er flere fisk i havet. Du må til psykolog, for dette er ikke normalt. 

Anonymkode: 3508e...5a2

Psykolog hadde kanskje vært en grei ide, men å si at jeg må til psykolog fordi dette ikke er normalt er noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Håper du troller, kjærlighetssorg er ganske normalt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men ville du tatt han tilbake? Jeg er fortsatt glad i eksen, for å være ærlig. Men det har gått snart et år. Et år siden eksen sviktet meg og ikke ville være sammen med meg mer.

Vi hadde masse til felles, hobbyer og musikksmak de aller fleste i Norge ikke har, derfor gjør det ekstra vondt å miste noen som føles ut som sjelevennen din. Men det betyr ingenting om de slår opp, fordi da hadde faktisk ikke det forholdet livets rett, uansett hvor mye vi vil at det skulle fungere

Jeg vet ikke, jeg savner han. Vet ikke om jeg ville tatt han tilbake, ting er jo ikke det samme lenger om han eventuelt skulle prøvd å kommet tilbake til meg.. Føler meg jo svikta, så ville tatt tid å bygge opp tillit igjen. Uansett så tenker jeg jo på han stadig dessverre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kom heller ikke over min og valgte å gå tilbake. Aldri angret. Det er fem År siden

Anonymkode: 239b1...727

Du som gjorde det slutt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...