Momtobe399 Skrevet 21. september 2023 #1 Skrevet 21. september 2023 HCG 30.8 - 6230, 4.9 - 2600, 7.9 - 1850. Har jeg eggeløsning igjen nå?
Sjokoladekosmos Skrevet 21. september 2023 #2 Skrevet 21. september 2023 Det er mye mulig du har eggløsning nå! 😊 hadde selv eggløsning med svak positiv graviditetstest og hcg på 25, etter abort. Jeg fikk selv eggløsning 3 uker etter at jeg hadde hcg på 1790. Men her er det individuelle forskjeller over hvor raskt kroppen bruker på å komme seg, men ganske likt som meg, bare en uke tidligere 😊 Men endelig svar på om du har eggløsning nå eller ikke får du om to ukers tid, så det blir spennende! ✨
Amatariel Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 Hvis du ikke har fulgt med på en g-test etter SA'en så er det egentlig helt umulig å si nå om du har EL eller om det er gammel hcg som henger igjen. Hos noen henger hcg igjen rundt 1 måned etter SA, mens hos andre forsvinner streken etter kun få dager. Etter en tidlig SA er det ikke uvanlig at EL kommer på ca. samme tidspunkt som vanlig, kanskje noen få dager senere. Og den kan man jo fullt ut bli like gravid på som andre eggløsninger (jeg har opplevd befruktning på første EL etter begge mine SA'er). Hvis du hadde en SA den 1/9, så er det kanskje mulig at du hadde EL rundt den 14/9. Da betyr det at du var 8dpo i går da du tok testen. Det er veeldig tidlig å ta en g-test med ny graviditet. Altså kanskje mer sannsynlig at det er gammel hcg som henger igjen på den g-testen. Og hvis du har hcg i kroppen så kan EL-test absolutt slå ut falsk på det. Så jeg ville ikke stolt på tester på dette tidspunktet, men kjent på kroppslige tegn. Om du kjenner smerte i rygg/mage så er jo det bra for mulig EL 👍 Men ja, svaret får du nok ikke før om enda en stund. Om ikke mensen kommer om 2 uker så ville jeg absolutt tatt en g-test da. Lykke til ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå