Gå til innhold

HVORFOR vil jeg ha han her....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kribler det i magen og jeg kjenner at jeg bare vil HA han her...som er helt feil for meg...

Pluss

En fysisk tiltrekking som er helt vill. Vi har hatt en greie (FF/Fwb) i flere år😅

Men...

Sexen er ok+

Klassisk ungkar, bor i et rottereir, eier nesten ingenting....

Sliter med å snakke om følelser og er dårlig på kommunikasjon, 

Han har hatt mye dårlige dameerfaringer, utroskap...

Jobber mye og er generelt travel med alt av prosjekter på fritiden... så han har ikke mye tid til meg/oss

15 år yngre enn meg.... 

HVORFOR vil jeg bare ha han her, når alt peker mot at vi ikke er noe match for et forhold/samliv.?

Det stopper all annen Dating, da jeg ikke er interessert i å møte andre....så lenge han er i livet mitt. 

Anonymkode: f5e87...bbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen !! Helt håpløst ! 

Anonymkode: c6ba0...b5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjenner meg igjen !! Helt håpløst ! 

Anonymkode: c6ba0...b5d

Kjenner meg igjen her og. Det er bare noe spesielt når det skjer .. kanskje slik kjærligheten egentlig skal være. Elske noen betingelses løst fordi alternativet føles verre? Vet ikke. Hvem har sagt alt skal være basert på fornuft? Man blir vel forelsket uten å ha kontroll på det. 

Anonymkode: db209...a91

Skrevet

Den handler om din egen dårlige selvfølelse. Etter å ha hatt en greie med ham i flere år uten å få ham helt, har du trigget din egen følelse av å ikke være verdig et forhold. Ved å vinne ham, vil du bevise overfor deg selv at du er verdt å være i et forhold med.

Samtidig er han helt håpløs og ditt behov for å fikse ham blir aktivert. Din underbevissthet finner det tryggere å være med en som er litt håpløs og kan være et prosjekt. Da slipper du å fokusere på dine egne issues. Og ved å fikse ham vil du føle deg bra nok. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
ESFP skrev (7 minutter siden):

Den handler om din egen dårlige selvfølelse. Etter å ha hatt en greie med ham i flere år uten å få ham helt, har du trigget din egen følelse av å ikke være verdig et forhold. Ved å vinne ham, vil du bevise overfor deg selv at du er verdt å være i et forhold med.

Samtidig er han helt håpløs og ditt behov for å fikse ham blir aktivert. Din underbevissthet finner det tryggere å være med en som er litt håpløs og kan være et prosjekt. Da slipper du å fokusere på dine egne issues. Og ved å fikse ham vil du føle deg bra nok. 

Ts her.

Du skriver noe klokt, men er litt usikker på om dette er tilfellet her.

Jeg  tenker ikke at jeg har dårlig selvfølelse, eller mindre verdt. Jeg tenker ikke at jeg "tar til takke" med han her og .... og jeg vil egentlig (ihvertfall det jeg sier til meg selv) at jeg trives som singel og vil være singel. 

Hvis jeg skal ha et forhold så synes jeg det mest fornuftige skulle være å finne en som kan snakke om følelser, kommuniserer bra, fungerer sammen med meg og barna mine....

Jeg trenger ingen mann, men han her vil jeg HA, selv om ...alt jeg skrev over.... 🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts her.

Du skriver noe klokt, men er litt usikker på om dette er tilfellet her.

Jeg  tenker ikke at jeg har dårlig selvfølelse, eller mindre verdt. Jeg tenker ikke at jeg "tar til takke" med han her og .... og jeg vil egentlig (ihvertfall det jeg sier til meg selv) at jeg trives som singel og vil være singel. 

Hvis jeg skal ha et forhold så synes jeg det mest fornuftige skulle være å finne en som kan snakke om følelser, kommuniserer bra, fungerer sammen med meg og barna mine....

Jeg trenger ingen mann, men han her vil jeg HA, selv om ...alt jeg skrev over.... 🤣

Hva du tenker spiller ikke så stor rolle. Realiteten er at du ikke kommer deg videre fordi du er opphengt i denne mannen som ikke gir deg noe av det du egentlig ønsker. Og her er det underbevisstheten din som styrer, ikke det du er bevisst på. Om du virkelig hadde hatt en god selvfølelse, ville du ikke ofret denne mannen en tanke. Du ville gått videre og funnet deg den mannen du visste kunne gi deg det du trengte. 

• Hjerte 1
Skrevet

Hvordan ser du for deg, rent realistisk om det blir dere to, hvor dere feks skal bo, han som stefar for dine barn, hverdagen, osv? 

Du greier ikke forestille deg det, nei?

Isåfall, kutt ham ut. 

Anonymkode: aff67...466

Skrevet

Ikke bruk så mye tid å spekulere om hvorfor. Du må bestemme deg om du skal kaste bort mer tid på han, eller om du skal komme deg videre i livet. 

Hvis du velger det andre, så må du være steinhard. Null, absolutt null kontakt. Strategier med å fokusere på negative med han hvis tankene om han kommer. 

Skrevet

Kanskje det bare er fordi han er kjekk?

Noen ganger blir vi avhengig av utilgjengeliget?

Rotete liv uten eiendeler trenger ikke bety at ham ikke har sjarm, vi er mer enn hva vi har. 

Anonymkode: bd4bc...ddd

Skrevet

Selv har jeg en ff hvor jeg selv har sagt at det ikke kan bli noe mer, han er for ung og vi er for forskjellige. 

De siste ukene har vi hatt ganske massivt med kontakt, og så har det liksom dabbet litt av etter helgen. Jeg craver mer oppmerksomhet, og føler meg kanskje litt avvist. Lurer på om han ikke er interessert lenger, og vil ha bekreftelse. Samtidig så prøver jeg å minne meg selv på utgangspunktet og prøver å roe ned hodet. Jeg ønsker jo ikke at han skal bli forelsket tross alt.

Anonymkode: d58e0...17c

Skrevet

Biologi. Dere hadde fått bra avkom sammen. 

Anonymkode: 95221...79d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...