AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #1 Skrevet 21. september 2023 Jeg har mensen og har denne uka hatt ganske kraftig blødning. I dag hadde jeg det som så ut som mørkt blod, nesten svart på pairet når jeg tørket meg etter avføring. Kjente skikkelig frykt et øyeblikk for usikker på hvor det kommer fra. Sjekket i forhold til mensblod og det var også helt mørkt. Ble litt paranoid for mørkt blod i avføring og tarmkreft er noe jeg frykter veldig mye. Tok en q-tip ( for å unngå blod fra mensen) og sjekket endetarmen. Avføringen som var på q-tipen var helt normalt i fargen. Sjekket tre ganger. Ville dere tatt sjansen på at alt er ok, eller sjekket med lege for sikkerhets skyld. Tror dere det hadde vist på Q-tipen om det var noe. For ordens skyld. Ja, jeg har litt helseangst og blir veldig usikker i slike situasjoner. Tenker lett det verste. Hilsen meg Anonymkode: 631ff...8c2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #2 Skrevet 21. september 2023 Tenker at du ikke trenger å stresse. Se åssen bæsjen er neste gang du skal på do.. Anonymkode: cdbb9...8c4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #3 Skrevet 21. september 2023 Om du blør mye kan det renne blod bakover mot endetarmen, spesielt etter at du har ligget, og dermed får du blod på papiret når du tørker deg bak. Og ikke stikk qtips opp i endetarmen din! Anonymkode: 59043...6f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå