Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått streng beskjed om å tone ned antallet komplimenter rettet mot samboer. Hver bidige dag regulerer jeg meg selv fra å fortelle henne hvor tiltrekkende hun er på både ut- og innsiden. Nå begrenser jeg meg til et par ganger daglig.

I den forbindelse har hun gått med på at jeg lodder stemningen her inne: Har jeg rett i at det er et luksusproblem, med tanke på hvor mange av dere som er misfornøyde med mengden komplimenter fra mannen? Eller hadde dere blitt drevet til vanvidd av daglige påminnelser fra partner? Jeg skal selvfølgelig gjennomgå tråden med fruen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt med måte. Men alle har jo sin stil. Jeg liker komplimenter (og gaver) men jeg ELSKER kroppskontakt, kyss, orgasmer, opplevelser og tid sammen. 

Anonymkode: d3ab5...e8d

Skrevet

Det er fint med komplimenter når det kommer naturlig av og til. Gjerne hver dag. Men hvis det gis komplimenter mange ganger daglig, så blir det kunstig, krampaktig og slitsomt. Da høres det ut som en som bare spyr ut klisjeer uten å mene det. Og så skal hun liksom takke hver gang og være like takknemlig hver gang selv om hun har hørt at hun er vakker og fantastisk 30 ganger siden dere kom hjem fra jobb.

Anonymkode: 173aa...3c3

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det fort blir for mye av det gode med komplimenter. Bedre med kyss og kos for min del. Og komplimenter heller ved litt spesielle anledninger der jeg har ordnet meg litt ekstra ol. 

Skrevet

Min mann er veldig raus med komplimenter, men det er et av hans kjærlighetsspråk, så han setter også stor pris på komplimenter. Jeg er ikke like ivrig på det som han, men jeg liker godt å få komplimenter daglig; Jeg får bekreftet flere aspekter rundt hvorfor han vil ha akkurat meg. Jeg gir også komplimenter, men ikke påtvunget, det kommer alltid naturlig.  

Kanskje har dere bare ulike kjærlighetsspråk. Ville vært morsomt å sett resultatene deres ved en test (www.5lovelanguages.com) 😄

Anonymkode: 56a85...e12

• Liker 2
Skrevet

Hvis man ikke har det bra med seg selv er det vanskelig å ta i mot komplimenter. Evt en usikker person.
Er det tilfelle her? Eller ulike kjærlighetsspråk? Hva er i såfall hennes?

Personlig elsker jeg det. Alt for lite nå i mitt liv. 

Anonymkode: 273d4...815

Skrevet

Alt med måte, dette gjelder på alle tenkelige områder av livet ;) 

Skrevet

Jeg elsker å få komplimenter, men så er jeg ganske lidenskapelig og liker å gi masse komplimenter også. Det må selvfølgelig ikke fremstå krampaktig. Hvis mannen sier med lyst i blikket eller stjerner i øynene at jeg er så sinnsykt fin etc, så liker jeg veldig godt å høre det. Da får han komplimenter og/eller fysisk kontakt tilbake. Det tok litt tid før jeg fant en slik mann, eksen hatet å både gi og motta komplimenter. 

Anonymkode: 62c28...94a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...