Gå til innhold

Stor glasskule - lampe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer glasskupler som lyskilde over spisebordet på hytta. Men lurer på om det er vanskelig å holde disse rene? Noen med erfaringer? Takknemlig for svar!

Kelly 40 cm @hytta_pa_lyserentoppen.jpg

Anonymkode: 39e38...a51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et skikkelig herk.

Anonymkode: 9c8fd...bad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er et skikkelig herk.

Anonymkode: 9c8fd...bad

TAKK! Er redd for dette. Kan du utdype?

Skrevet

Min er ikke disse på bildet, men de er i glass og bittelitt lysere. De blir støvete, skjoldete og får et fettlag hvis det er kjøkken i nærheten. Har vasket de med microfiber og vann, i oppvaskmaskin, med zalo, med eddik....de er like stygge. Må for all del ikke se de på nært hold.

Anonymkode: 987ca...3bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min er ikke disse på bildet, men de er i glass og bittelitt lysere. De blir støvete, skjoldete og får et fettlag hvis det er kjøkken i nærheten. Har vasket de med microfiber og vann, i oppvaskmaskin, med zalo, med eddik....de er like stygge. Må for all del ikke se de på nært hold.

Tusen takk for svar. Dere har spart meg for bomkjøp! Hilsen ts.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for svar. Dere har spart meg for bomkjøp! Hilsen ts.

Må legges til at alt dette får du på andre lamper også, det synes bare så utrolig mye bedre på glass.

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Må legges til at alt dette får du på andre lamper også, det synes bare så utrolig mye bedre på glass.

Ja, har lysekrone hjemme. Men har aldri hatt glasskuppel som jeg egentlig ønsket til hytta. Nå får jeg titte videre. 

Skrevet

Hvis du er glad i å vaske lampene stadig, vær så god :) Har en lampe over spisebordet med glass og tre lyspærer, de støver ned og jeg må vaske de stadig.🤪

Anonymkode: 6bb66...48c

Skrevet

Vi har den du har lenket til over spisebordet, to stk ved siden av hverandre. Jeg synes ikke de fort blir stygge - dvs støv synes selvsagt på dem slik som på en hver mørk overflate. Men jeg tørker raskt over dem med støvkost ved helgevasken en gang i uka, og da synes jeg de holder seg helt rene og fine.

Anonymkode: 518f1...f42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...