AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #1 Skrevet 21. september 2023 Vi vurderer glasskupler som lyskilde over spisebordet på hytta. Men lurer på om det er vanskelig å holde disse rene? Noen med erfaringer? Takknemlig for svar! Anonymkode: 39e38...a51
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #2 Skrevet 21. september 2023 Det er et skikkelig herk. Anonymkode: 9c8fd...bad 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #3 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er et skikkelig herk. Anonymkode: 9c8fd...bad TAKK! Er redd for dette. Kan du utdype? Anonymkode: 39e38...a51
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #4 Skrevet 21. september 2023 Min er ikke disse på bildet, men de er i glass og bittelitt lysere. De blir støvete, skjoldete og får et fettlag hvis det er kjøkken i nærheten. Har vasket de med microfiber og vann, i oppvaskmaskin, med zalo, med eddik....de er like stygge. Må for all del ikke se de på nært hold. Anonymkode: 987ca...3bd
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #5 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min er ikke disse på bildet, men de er i glass og bittelitt lysere. De blir støvete, skjoldete og får et fettlag hvis det er kjøkken i nærheten. Har vasket de med microfiber og vann, i oppvaskmaskin, med zalo, med eddik....de er like stygge. Må for all del ikke se de på nært hold. Anonymkode: 987ca...3bd Tusen takk for svar. Dere har spart meg for bomkjøp! Hilsen ts. Anonymkode: 39e38...a51
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #6 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for svar. Dere har spart meg for bomkjøp! Hilsen ts. Anonymkode: 39e38...a51 Må legges til at alt dette får du på andre lamper også, det synes bare så utrolig mye bedre på glass. Anonymkode: 987ca...3bd
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #7 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Må legges til at alt dette får du på andre lamper også, det synes bare så utrolig mye bedre på glass. Anonymkode: 987ca...3bd Ja, har lysekrone hjemme. Men har aldri hatt glasskuppel som jeg egentlig ønsket til hytta. Nå får jeg titte videre. Anonymkode: 39e38...a51
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #8 Skrevet 21. september 2023 Hvis du er glad i å vaske lampene stadig, vær så god Har en lampe over spisebordet med glass og tre lyspærer, de støver ned og jeg må vaske de stadig.🤪 Anonymkode: 6bb66...48c
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #9 Skrevet 21. september 2023 Vi har den du har lenket til over spisebordet, to stk ved siden av hverandre. Jeg synes ikke de fort blir stygge - dvs støv synes selvsagt på dem slik som på en hver mørk overflate. Men jeg tørker raskt over dem med støvkost ved helgevasken en gang i uka, og da synes jeg de holder seg helt rene og fine. Anonymkode: 518f1...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå