Gå til innhold

Er det gammeldags med string?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg er 37 år og lurer på noe så enkelt som hvirdan undertøy er vanlig å bruke? Jeg bruker string da jeg fikk med meg slutten på 90 tallet og føler dette er helt normalt for meg, men hører stadig i andre sammenhenger at andre damer snakker det med og til harry style... Er det det? 

Anonymkode: d87e3...25c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske sånn sent 90-tall/tidlig 00-tall tenker jeg.

Anonymkode: 4c1d0...694

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei! 

Jeg er 37 år og lurer på noe så enkelt som hvirdan undertøy er vanlig å bruke? Jeg bruker string da jeg fikk med meg slutten på 90 tallet og føler dette er helt normalt for meg, men hører stadig i andre sammenhenger at andre damer snakker det med og til harry style... Er det det? 

Jeg er 40 og bruker string. Hva andre mener kunne ikke brydd meg mindre :) 

Anonymkode: 30021...ca9

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei! 

Kjæresten bruker kun det, fordi det er mest komfortabel for henne. Hva andre kvinner tenker vet jeg ikke, men dette er ikke noe menn bryr seg særlig om ihvertfall 

Anonymkode: 836be...fac

• Liker 1
Skrevet

Mye mulig. Er selv 35 og sluttet med string etter jeg fødte barn. Kunne ikke falt meg inn å begynne med det igjen etter at jeg oppdaget hvor behagelig det er å gå i undertøy som ikke kryper langt inn der solen aldri skinner 🙈

Anonymkode: 8c1e4...864

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei! 

jeg oppfatter det som gammeldags. Men moten går i 20-årssykluser, så plutselig er den tilbake igjen sammen med resten av Y2K-trendene!

Anonymkode: 66bf0...cf6

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er harry å VISE stringen, sånn som man gjorde før med bukser med lavt liv. Å bruke det er ikke harry. For min del syns jeg det er mest behagelig å bruke vanlige truser, men i en del bukser ser man konturene av trusa, så da bruker jeg string. 

Anonymkode: 490dc...cff

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er 40 og bruker string. Hva andre mener kunne ikke brydd meg mindre :) 

Anonymkode: 30021...ca9

Hva nytte gjør dette lille plagget?

Anonymkode: b75e9...b9b

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er harry å VISE stringen, sånn som man gjorde før med bukser med lavt liv. Å bruke det er ikke harry. For min del syns jeg det er mest behagelig å bruke vanlige truser, men i en del bukser ser man konturene av trusa, så da bruker jeg string. 

Anonymkode: 490dc...cff

Og hva er problemet med at man ser konturene? Sånn egentlig?

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

Det som er gammeldags er å bry seg om hva andre tenker om det man har på seg! 

Når man har blitt 37 år, så er man gammel nok til å bestemme selv og gå i det man liker best! 😂

Anonymkode: a646e...005

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er over 50 og bruker string. Vanlige truser er vonde å sitte på dersom det er dekor/søm på rompa, hotpants gir dobbel ræv…

Anonymkode: f550f...f79

• Liker 4
Skrevet

Så lenge jeg ikke ser at du bruker string er det ikke Harry. Mine venninner går kanskje med sloggi, kanskje string. Jeg vet ikke 

Anonymkode: f5f04...eef

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, hva er egentlig problemet med at trusekanten vises? 

Anonymkode: fafca...c34

• Liker 8
Skrevet

Dette må vel være helt opp til hver enkelt hva man foretrekker? Jeg bruker også string, det er det jeg er vant med. Det er ikke noe noen utenforstående ser 😅

Anonymkode: 70105...aff

• Liker 2
Skrevet

Kommando 👏🏼

Anonymkode: d45d7...954

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er over 50 og bruker string. Vanlige truser er vonde å sitte på dersom det er dekor/søm på rompa, hotpants gir dobbel ræv…

det er det dummeste jeg har hørt i dag. Og hotpants er ikke undertøy, et er shorts. Du trenger å oppdatere deg litt.

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva nytte gjør dette lille plagget?

det har jeg også lurt på siden 2001....

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er stygt. 

Anonymkode: d026b...9a8

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vonde å sitte på? 

Anonymkode: c515c...b9e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja, hva er egentlig problemet med at trusekanten vises? 

Anonymkode: fafca...c34

Ja, jeg spør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...