Gå til innhold

Klær til en spesiell anledning for kvinne snart 50

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et litt merkelig spm som jeg håper noen kan hjelpe meg med: Til våren er det klart for 30-årsjubileum for russekullet mitt. På vgs var jeg av de kjedelige, skoleflinke jentene som aldri fikk kjæreste eller ble invitert på de kule festene. Jeg hadde ikke pupper, og klesstilen var helt håpløs. Nå kjennes det litt ut som «payback time». Jeg synes jeg kler alderen min ganske godt, og selv om jeg slettes ikke ser spesielt ung ut, har jeg holdt meg slank, og merkelig nok kom puppene etter graviditet.  Nå har jeg lyst til å vise meg fra min beste side på jubileet. Stilen min til vanlig, er stortsett jeans og cardigan, så nå trenger jeg tips til hva som vil passe til en slik anledning. Det må gjerne se litt «classy» ut, og det siste jeg vil, er at det skal være tacky. Tar gjerne imot konkrete tips om spesifikke kjoler, bukser el.l.

Anonymkode: ca01b...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har et litt merkelig spm som jeg håper noen kan hjelpe meg med: Til våren er det klart for 30-årsjubileum for russekullet mitt. På vgs var jeg av de kjedelige, skoleflinke jentene som aldri fikk kjæreste eller ble invitert på de kule festene. Jeg hadde ikke pupper, og klesstilen var helt håpløs. Nå kjennes det litt ut som «payback time». Jeg synes jeg kler alderen min ganske godt, og selv om jeg slettes ikke ser spesielt ung ut, har jeg holdt meg slank, og merkelig nok kom puppene etter graviditet.  Nå har jeg lyst til å vise meg fra min beste side på jubileet. Stilen min til vanlig, er stortsett jeans og cardigan, så nå trenger jeg tips til hva som vil passe til en slik anledning. Det må gjerne se litt «classy» ut, og det siste jeg vil, er at det skal være tacky. Tar gjerne imot konkrete tips om spesifikke kjoler, bukser el.l.

min umiddelbare tanke var en etuikjole, eller lignende enkel kjole, dvs som er ettersittende på en classy måte, men ikke trang på en tacky måte. Og enkel, siden du sier du har en nedpå stil til vanlig. Først tenkte jeg den lille sorte, men jeg tror en rød kjole er bedre for det uttrykket du er ute etter. Det du vil unngå er marengskjoler fra ByTimo, som det kommer til å være 13 av på dusinet ved en slik anledning. Her er noen forslag fra zalando:

Max Mara Leisure - CANDELA - Etuikjole - bordeaux - 0f89cfa4dae1c44b7acd43a6d71fb2767.jpg?imwidth=300c2286a40f16a400eb8a247af88538872.jpg?imwidth=300

Anonymkode: 3df06...4ae

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk! Disse kjolene er veldig min stil, og jeg er helt enig i det du beskriver! Likte spesielt godt den røde. Takk igjen! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk! Disse kjolene er veldig min stil, og jeg er helt enig i det du beskriver! Likte spesielt godt den røde. Takk igjen! 

bare hyggelig. Her er en lenke: https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-rylan-short-short-sleeve-cocktailkjole-red-sunstone-l4221c1kz-g11.html

Tipper den kommer på salg lenge før du skal på fest!

Anonymkode: 3df06...4ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...