AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #1 Skrevet 21. september 2023 Jeg nærmer meg 50 og har alltid hatt ganske tørr hud, noe som betyr at jeg har fått ganske mange rynker de siste årene. Er det noen som har tips til en god og ikke altfor dyr ansiktskrem som passer min hudtype? Anonymkode: 4ff27...a1f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #2 Skrevet 21. september 2023 Om den gjør noe for rynker vet jeg ikke, men jeg liker ivy aya sin ansiktskrem, kjøpes på normal, ca 100 kr. Anonymkode: b8575...a74
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #3 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Om den gjør noe for rynker vet jeg ikke, men jeg liker ivy aya sin ansiktskrem, kjøpes på normal, ca 100 kr. Anonymkode: b8575...a74 Takk for tipset! Rynkene har nok kommet for å bli, men jeg vil gjerne ha noe som får huden til å se best mulig ut framover iallefall. Kan hende jeg prøver denne! Anonymkode: 4ff27...a1f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #4 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for tipset! Rynkene har nok kommet for å bli, men jeg vil gjerne ha noe som får huden til å se best mulig ut framover iallefall. Kan hende jeg prøver denne! Anonymkode: 4ff27...a1f Jeg har innimellom brukt den på kvelden, og om dagen cerave sin med solfaktor, da får man fin glød i huden. Anonymkode: b8575...a74
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #5 Skrevet 21. september 2023 Jeg har testet ut både mesoterapi og Revoke50. Gir en god boost til en guffen hud (er ikke fillers, men små nålestikk med naturlige ingredienser). Ellers så varierer det hvilken kremer jeg bruker. Bruker ofte serum og en krem med solfaktor etter at serumet er trukket inn i huden. Har også en maskin som gir strøm til huden og gjør at huden får et ekstra løft og markert og fint hakepartiet uten underhake (noe mannen har kommentert at jeg har fått så fine ansiktstrekk og markert og fine hake oh kinn). Maskinen fungerer som ansikt yoga og jeg bruker den før jeg skal ut (pluss om morgningen hvis jeg føler huden er litt slapp). Anonymkode: 2cd44...bf6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #6 Skrevet 21. september 2023 Dr.ankerstjerne sine et fantastiske Anonymkode: 88b6f...f32
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #7 Skrevet 21. september 2023 Skin food fra Weleda Anonymkode: faafc...bf0 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #8 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har testet ut både mesoterapi og Revoke50. Gir en god boost til en guffen hud (er ikke fillers, men små nålestikk med naturlige ingredienser). Ellers så varierer det hvilken kremer jeg bruker. Bruker ofte serum og en krem med solfaktor etter at serumet er trukket inn i huden. Har også en maskin som gir strøm til huden og gjør at huden får et ekstra løft og markert og fint hakepartiet uten underhake (noe mannen har kommentert at jeg har fått så fine ansiktstrekk og markert og fine hake oh kinn). Maskinen fungerer som ansikt yoga og jeg bruker den før jeg skal ut (pluss om morgningen hvis jeg føler huden er litt slapp). Anonymkode: 2cd44...bf6 Hvilken maskin er det? Anonymkode: b8097...9a8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #10 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 14.02): Jeg nærmer meg 50 og har alltid hatt ganske tørr hud, noe som betyr at jeg har fått ganske mange rynker de siste årene. Er det noen som har tips til en god og ikke altfor dyr ansiktskrem som passer min hudtype? Anonymkode: 4ff27...a1f Anbefaler deg en god krem som trekker inn å som gir effekt. Hudkrem fra normal er kun noe som blir liggende på overflaten. Dra til apoteket å hør med de som jobber der, bruk alltid hudkrem uten parfyme. Anbefaler også at du har rens tilhørende til din hudtype, gjerne samme serie som du bruker i dagkrem. Øyekrem gir å god effekt på linjene. Hilsen ei gammel hudpleier Anonymkode: ae749...372 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #11 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 14.02): Jeg nærmer meg 50 og har alltid hatt ganske tørr hud, noe som betyr at jeg har fått ganske mange rynker de siste årene. Er det noen som har tips til en god og ikke altfor dyr ansiktskrem som passer min hudtype? Anonymkode: 4ff27...a1f Jeg er 46 og har knusktørr hud. Bruker aldri antiage-produkter da de mest bare irriterer huden og gjør den tørrere, noe som gir flere fine linjer og etterhvert rynker. De beste kremene jeg har brukt er flere sør-koreanske merker som COSXR o.l. Av vestlige merker liker jeg Aloe-kremen fra BodyShop og nattmasken med E-vitamin fra BodyShop. Ellers har jeg i flere år brukt solfaktor i ansiktet hver dag hele sommerhalvåret for å minske solskader på huden og prøve å forebygge linjer og rynker best mulig. Anonymkode: cccbe...cb9 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #12 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er 46 og har knusktørr hud. Bruker aldri antiage-produkter da de mest bare irriterer huden og gjør den tørrere, noe som gir flere fine linjer og etterhvert rynker. De beste kremene jeg har brukt er flere sør-koreanske merker som COSXR o.l. Av vestlige merker liker jeg Aloe-kremen fra BodyShop og nattmasken med E-vitamin fra BodyShop. Ellers har jeg i flere år brukt solfaktor i ansiktet hver dag hele sommerhalvåret for å minske solskader på huden og prøve å forebygge linjer og rynker best mulig. Anonymkode: cccbe...cb9 Og La Roche Posay Toleriane øyekrem Anonymkode: cccbe...cb9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #13 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 14.36): Jeg har testet ut både mesoterapi og Revoke50. Gir en god boost til en guffen hud (er ikke fillers, men små nålestikk med naturlige ingredienser). Ellers så varierer det hvilken kremer jeg bruker. Bruker ofte serum og en krem med solfaktor etter at serumet er trukket inn i huden. Har også en maskin som gir strøm til huden og gjør at huden får et ekstra løft og markert og fint hakepartiet uten underhake (noe mannen har kommentert at jeg har fått så fine ansiktstrekk og markert og fine hake oh kinn). Maskinen fungerer som ansikt yoga og jeg bruker den før jeg skal ut (pluss om morgningen hvis jeg føler huden er litt slapp). Anonymkode: 2cd44...bf6 Hva heter den maskinen? Anonymkode: 6d853...e76
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #14 Skrevet 22. september 2023 Om pris ikke er noen hindring så elsket jeg denne. Men om det kun er fukt du vil ha så var miniderm fra apoteket helt kurant på min tørrre, og sensitive, hud. Anonymkode: da8ef...690
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #15 Skrevet 23. september 2023 Hva med led-masken til dr Grossmann? Jeg har fått dype rynker (fra nese til munn) men er ikke giret på injeksjoner🫣Salongbehandlinger er kjempedyrt, så vurderer en slik maske. Men mener jeg hsr lest om en som er enda bedre(husker ikke merke). Er bare litt redd for at den kan påvirke øynene mine, har mye smerter og trøbbel med tørre såre øyne😌Ellers har jeg prøvd alt fra svindyre merker til billigmerker uten resultat… Anonymkode: 8b6a3...d6b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #16 Skrevet 23. september 2023 Et godt serum betyr "alt" for at min hud skal se bra ut. Dior har flere fantastiske serum, selv om de jo koster litt. Anonymkode: ad461...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå