AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #1 Skrevet 21. september 2023 Jeg er enig. Alt på listen skriker "lasaron". Han kunne like godt skrevet det i pannen. En slik liste burde vært pensum på skolen for gutter. Sandals Cargo shorts Matching tie & pocket square Short socks Necktie with a dress shirt when the top button of a dress shirt is unbuttoned Big shirt collars Square-toed shoes Tennis socks 05:09 Windsor tie knot Satin silk ties Sports sunglasses Jerseys Slogan shirts Regular necktie for black tie events Belt with a vest Backpacks Incorrectly sized ties Large armholes Big wristwatch Anonymkode: b92b2...078
Bålkaffe Skrevet 21. september 2023 #2 Skrevet 21. september 2023 Like lite som vi kvinner skal tolerere å få høre hva vi skal og ikke skal ha på oss, skal mannfolka få høre det samme. Jeg finnes overhodet ikke enig med lister som lister opp hva som liksom skal være innafor å kle seg i. 21 3 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #3 Skrevet 21. september 2023 Uenig, tenker menn skal få leve livet de også. Anonymkode: f5265...665 7
Miaiai Skrevet 21. september 2023 #4 Skrevet 21. september 2023 Bryr meg ikke, og heller aldri hengt meg opp i hva menn går i på den måten. Hva skal vi kvinner ikke gå i da?? 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #5 Skrevet 21. september 2023 Nei. Vi er frie individer. De som vil ha en tøffel ,uansett kjønn setter slike krav. Anonymkode: 9a6e6...59f 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #6 Skrevet 21. september 2023 Nei, helt uenig. Menn må få gå i det de vil, det gjør jeg også. Hvorfor i alle dager skulle noen ha noen interesse av å forholde seg til en liste med regler over noe så ubetydelig som klær? Anonymkode: 816ed...2de 5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #7 Skrevet 21. september 2023 Meh, noen ting er det jo ting man kanskje bør unngå, men 90% går fint, og de resterende 10% hadde jeg ikke akkurat dumpet noe for, eller syns var teit for den del.. Men, skal være ærlig å si det kommer litt an på alder da. En 40 åring med slogan t shirt er kanskje litt harry, men går fint for en 20 åring 😊 samme greie for damer, man går i det man vil og noen ting passer seg bedre for de yngre enn de eldre 🤷🏼♀️ uansett ikke noe man bør bry seg om, gå i det du vil. Anonymkode: ffb90...2fc 2
Numii Skrevet 21. september 2023 #8 Skrevet 21. september 2023 Alt sammen på én gang blir kanskje litt i overkant... 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #9 Skrevet 21. september 2023 Bålkaffe skrev (11 minutter siden): Like lite som vi kvinner skal tolerere å få høre hva vi skal og ikke skal ha på oss, skal mannfolka få høre det samme. Jeg finnes overhodet ikke enig med lister som lister opp hva som liksom skal være innafor å kle seg i. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Uenig, tenker menn skal få leve livet de også. Anonymkode: f5265...665 Miaiai skrev (7 minutter siden): Bryr meg ikke, og heller aldri hengt meg opp i hva menn går i på den måten. Hva skal vi kvinner ikke gå i da?? AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Vi er frie individer. De som vil ha en tøffel ,uansett kjønn setter slike krav. Anonymkode: 9a6e6...59f AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, helt uenig. Menn må få gå i det de vil, det gjør jeg også. Hvorfor i alle dager skulle noen ha noen interesse av å forholde seg til en liste med regler over noe så ubetydelig som klær? Anonymkode: 816ed...2de AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Meh, noen ting er det jo ting man kanskje bør unngå, men 90% går fint, og de resterende 10% hadde jeg ikke akkurat dumpet noe for, eller syns var teit for den del.. Men, skal være ærlig å si det kommer litt an på alder da. En 40 åring med slogan t shirt er kanskje litt harry, men går fint for en 20 åring 😊 samme greie for damer, man går i det man vil og noen ting passer seg bedre for de yngre enn de eldre 🤷🏼♀️ uansett ikke noe man bør bry seg om, gå i det du vil. Anonymkode: ffb90...2fc Kanskje dere misforstår 🙂 Alle er frie til å kle seg som en lasaron. Akkurat som alle er frie til å drikke fra doskålen. Men anstendige mennesker gjør ikke slikt. Om man ikke vil se ut som en lasaron, så må man følge noen veiledninger 🙂 Mange menn ser dessverre ut som lasaroner i våre dager. Anonymkode: b92b2...078 2
Bålkaffe Skrevet 21. september 2023 #10 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje dere misforstår 🙂 Alle er frie til å kle seg som en lasaron. Akkurat som alle er frie til å drikke fra doskålen. Men anstendige mennesker gjør ikke slikt. Om man ikke vil se ut som en lasaron, så må man følge noen veiledninger 🙂 Mange menn ser dessverre ut som lasaroner i våre dager. Anonymkode: b92b2...078 Veldig spesielt av deg å kalle andre for uanstendige pga hvordan de velger å kle seg. Anstendige mennesker dømmer ikke andre mennesker sine kvaliteter og egenskaper ut fra klesstil. 11
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #11 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje dere misforstår 🙂 Alle er frie til å kle seg som en lasaron. Akkurat som alle er frie til å drikke fra doskålen. Men anstendige mennesker gjør ikke slikt. Om man ikke vil se ut som en lasaron, så må man følge noen veiledninger 🙂 Mange menn ser dessverre ut som lasaroner i våre dager. Anonymkode: b92b2...078 Dw fleste men ser ut som de går i helt vanlige klær. Foruten uteliggere har jeg aldri sett noen sjuksete og møkkete kledd. Går rundt I joggebukse som er for stor seøc. Viktigste er trivsel, ikke hvordan andre ser på meg. Anonymkode: 9a6e6...59f 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #12 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje dere misforstår 🙂 Alle er frie til å kle seg som en lasaron. Akkurat som alle er frie til å drikke fra doskålen. Men anstendige mennesker gjør ikke slikt. Om man ikke vil se ut som en lasaron, så må man følge noen veiledninger 🙂 Mange menn ser dessverre ut som lasaroner i våre dager. Anonymkode: b92b2...078 Det sier vel mer om de som synes dette er viktig. Og det kan ikke sidestilles med å drikke fra doskålen. Anonymkode: 816ed...2de 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #13 Skrevet 21. september 2023 Anstendige mennesker bruker aldri ryggsekk? Hva slags bisarroverden er det du lever i? Anonymkode: c565b...71c 10 1
miss summers Skrevet 21. september 2023 #14 Skrevet 21. september 2023 Rene og hele klær er å foretrekke, utover det syns jeg folk skal få kle seg som de vil. Har mine "svakheter" når det gjelder menns bekledning (altså hva jeg syns er veldig tiltrekkende), men det betyr ikke at alt annet er dealbreakers. 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #15 Skrevet 21. september 2023 Det bryr meg veldig lite hva menn - eller kvinner - velger å gå i. Forhåpentligvis er det ingen menn som bryr seg om hva en fremmed anonymbruker på KG mener, og kler seg i hva de vil. Anonymkode: af840...fbe
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #16 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er enig. Alt på listen skriker "lasaron". Han kunne like godt skrevet det i pannen. En slik liste burde vært pensum på skolen for gutter. Sandals Cargo shorts Matching tie & pocket square Short socks Necktie with a dress shirt when the top button of a dress shirt is unbuttoned Big shirt collars Square-toed shoes Tennis socks 05:09 Windsor tie knot Satin silk ties Sports sunglasses Jerseys Slogan shirts Regular necktie for black tie events Belt with a vest Backpacks Incorrectly sized ties Large armholes Big wristwatch Anonymkode: b92b2...078 Enig i alt bortsett fra to ting. Ryggsekk er praktisk, selv om det ikke ser så bra ut. Og bør selvsagt ikke brukes sammen med dress. Men det gjør jo relativt få. Men jeg liker tennissokker. Ikke med rød og svart stripe, men for eksempel hvite Nike eller Adidas synes jeg er sporty, sprekt og litt sexy med fine sneakers til. Anonymkode: 6fc69...ed6 1 1
Lea Skrevet 21. september 2023 #17 Skrevet 21. september 2023 Jeg bryr meg ikke og det hadde vært kjedelig om alle gikk i det samme. 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #18 Skrevet 21. september 2023 Vet ikke hva 80% av listen er for noe engang😂😂😂 Anonymkode: d4cdc...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #19 Skrevet 21. september 2023 Den lista der utelukker flere stiler som er både classy og pene, mods for eksempel. Jeg finnes ikke interessert i å begrense hva mannen min går med, han har langt bedre klesstil enn meg og er veldig stilsikker. Det er ikke stilen for alle såklart men det er virkelig ingen fasit som passer alle individ. Anonymkode: f9c32...848 1
Com4t Skrevet 22. september 2023 #20 Skrevet 22. september 2023 Har aldri brukt cargo shorts men bestilte 2 på nett nå etter at jeg leste denne tråden. 2 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå