Gå til innhold

Hvilke forsikringsselskap er gode og kundevennlige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag alle forsikringer hos If men blir så provosert av at de alltid prøver å få en over på dyrere forsikringer.

Noen som kan anbefale et pålitelig forsikringselskap som er opptatt av kunders faktiske behov, med fornuftige priser?

Anonymkode: 27f56...907

Skrevet

bytt.no

Anonymkode: 5cf0c...ab2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har i dag alle forsikringer hos If men blir så provosert av at de alltid prøver å få en over på dyrere forsikringer.

Noen som kan anbefale et pålitelig forsikringselskap som er opptatt av kunders faktiske behov, med fornuftige priser?

Anonymkode: 27f56...907

Frende 

Anonymkode: 00359...75f

Skrevet

Jeg har fremtind, får aldri henvendelser fra de, så sånn sett veldig kundevennlig. 

Prøvde bytt.no i går, fikk to tilbud, ingen av de var noe særlig billigere enn fremtind. 

Anonymkode: 109af...65d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har fremtind, får aldri henvendelser fra de, så sånn sett veldig kundevennlig. 

Prøvde bytt.no i går, fikk to tilbud, ingen av de var noe særlig billigere enn fremtind. 

Har du brukt forsikringen din? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du brukt forsikringen din? 

Ikke etter at det ble fremtind, men en gang mens det enda var dnb. 

Skrevet

uten tvil TRYG. Har forsøkt flere selskaper, men TRYG er både billigst, gode betingelser og utrolig rask og god kundeservice. Kommer aldri til å bytte!

Skrevet

Er veldig fornøyd med Gjensidige. Jeg sender inn forsikringskrav hver eneste måned, og de er utrolig raske med saksbehandling og utbetaling. 

Anonymkode: c8e07...056

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...