Gå til innhold

Og hva syns vi om cargobukser på menn 55+?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg ikke fan.

Anonymkode: 47a10...608

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt du fikk sagt ifra her da👍

tror alle menn over 55 tar dette til seg nå

Anonymkode: 18453...87a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Godt du fikk sagt ifra her da👍

tror alle menn over 55 tar dette til seg nå

Anonymkode: 18453...87a

Håper det

Anonymkode: 47a10...608

• Hjerte 1
Skrevet

Man får gå i det man synes er best selv, noen er mindre lekkert en andre ting. Men cargo bukse er vel en ting som ikke er så nøye med synes nå jeg om folk går i uansett alder. 

Anonymkode: ef61c...42c

Skrevet

Bryr meg ikke om hva gamle menn gjør.

Anonymkode: 59673...06a

Skrevet

Kargobokkser er stygt på alle, uansett kjønn, alder, tykkelse, hudfarge eller religion.

Anonymkode: e2823...45b

Skrevet

Min mann er nettopp passert 50 år, dødssexy, og bruker gjerne cargo-bukser.

Spiller ingen rolle om alder så lenge en kler det.

Er ikke dermed sagt at en mann som er 30 år kan gå i cargo-bukse, kommer helt an på kropp og klestil. 

Anonymkode: 8763a...f14

Skrevet

Kroppsfasong og stil har mye mer å si for om ett klesplagg ser bra ut enn alderen. 

Anonymkode: 01a50...f23

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kroppsfasong og stil har mye mer å si for om ett klesplagg ser bra ut enn alderen. 

Anonymkode: 01a50...f23

Cargobukse ser forjævlig ut på alle menn. 

Anonymkode: 57a7d...5dd

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på cargobuksa, men så lenge det er en "klassisk" cargobukse som denne, så synes jeg det kan passe fint til en voksen mann med en litt sporty stil :) Men nå er jo jeg en gammel kjerring på 53, så min mening teller vel ikke, jeg er jo snart klar for gamlehjemmet😄

Skrevet

Ingenting. Jeg har absolutt ingen mening om hva ei spesifikk gruppe mennesker i samfunnet skal kle seg i, ei heller menn over 55. Hilsen kvinne, 46, for øyeblikket iført arbeidsbukse fra Felleskjøpet. Den har "cargolomme" på den ene sida og smal lomme til kniv på den andre. Hva synes trådstarter om denne typen bukser på kvinner midt i førtiåra?

Anonymkode: 6979b...e6a

Skrevet

Jeg liker cargobukser. 

Anonymkode: b5f3b...ddb

Skrevet

Usexy. Egentlig rett ut stygt.

Anonymkode: 563d9...9bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 12.50):

Bryr meg ikke om hva gamle menn gjør.

Anonymkode: 59673...06a

Takk. Og jeg mener det oppriktig. Håper egentlig at mine jevngamle kvinner og egentlig gjør det. 

Anonymkode: a6daf...870

Skrevet

Cargobukser kan være både fine og praktiske. Spesielt fine på damer som er kraftig bygd, med litt korte bein. Samme med slike butikkuniformsbukser. De er litt samme stil, og kler kraftige damer. Eldre menn kan gå i det de vil. Trenger ikke bry seg om yngre damer som har fikse ideer de ønsker å gjøre til noe stort og viktig.

Anonymkode: fcf49...b07

Skrevet

Drit sexy, da er han mest sannsynlig litt handy fyr. Menn i arbeidsbuker er best

Anonymkode: ad5ed...b7f

Skrevet

Det er nok en mann som trenger en del lommer, fordi han ikke tripper rundt med veske. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...