Gå til innhold

Apollon - ikke mat på flyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Serverer ikke Apollon mat på flyet? 

Har bestilt chartertur til Kanariøyene nå i høst. Søstera mi, som er veganer, spurte hva det kostet med mat på flyet og om hun trenger å ta med egen mat.

Jeg ble litt rådvill her, siden jeg ikke fikk mulighet til å velge mat på flyet noen steder i bookingen. Bestilte i går. 

Anonymkode: fe31d...515

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener vel Apollo, det er et reisebyrå og ikke et flyselskap så de serverer ikke mat på flyet. Du må sjekke med flyselskapet dere skal reise med.

Anonymkode: e7c92...059

• Liker 4
Skrevet

En får vel ikke mat på flyet lenger.. kanskje en kjeks, skive eller bananbrød eller lignende? 

Ville tatt med noe.

Skrevet

Det må bestilles utenom/ekstra .. 

• Liker 1
Skrevet

Der kommer da opp om du vil ha mat når du bestiller gjennom apollo. 

Reist med de 2 ganger i år. Og mat liggerder du legger til baggasje og buss til hotell.

Anonymkode: 4c319...650

• Liker 3
Skrevet
Forundret.. skrev (23 minutter siden):

En får vel ikke mat på flyet lenger.. kanskje en kjeks, skive eller bananbrød eller lignende? 

Ville tatt med noe.

Joda, men det må du bestille i tillegg, slik som mat, transport, forsikring osv. Skal til Gran Canaria i vinter, med TUI, de serverer mat.

Anonymkode: 4814f...054

• Liker 4
Skrevet

Ok. Jeg var ute å reise i sommer men registrerte ikke at jeg kunne bestille mat. Men det var ikke charter.

Skrevet

Mener at man kan gå inn i bestillingen i ettertid å bestille tilleggsvalg. Tror vi gjorde det da vi reiste med apollo sist.

Anonymkode: 84ff8...de7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 12.38):

Du mener vel Apollo, det er et reisebyrå og ikke et flyselskap så de serverer ikke mat på flyet. Du må sjekke med flyselskapet dere skal reise med.

Anonymkode: e7c92...059

De er en totalleverandør. Logg inn og sjekk hva som finner av tilvalg ts. 

Anonymkode: b74e4...2df

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 12.57):

Der kommer da opp om du vil ha mat når du bestiller gjennom apollo. 

Reist med de 2 ganger i år. Og mat liggerder du legger til baggasje og buss til hotell.

Hmm. Ja gjorde det slik du beskriver da jeg reiste med Ving for en stund siden. Men fikk ikke dette valget med Apollo nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hmm. Ja gjorde det slik du beskriver da jeg reiste med Ving for en stund siden. Men fikk ikke dette valget med Apollo nå. 

Jeg prøvde nå og får det opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...