Gå til innhold

Kvinner MÅ kontrollere sine menns klesstil ved formelle anledninger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, det er så ille. Menn i dag kan ikke bruke en dress en gang. Voksne menn går rundt i dress som ikke passer i det hele tatt. De går rundt i dressjakke som det ser ut som de har lånt fra storebroren sin som er 30 cm høyere og 40 kg tyngre. Eller omvendt. Eller enda verre dress-synder. Og dette gjør de i bryllup, begravelse, konfirmasjon og andre formelle anledninger.

Menn flest har ikke evne til å forstå hvorfor dette er feil. Så her må konene og kjærestene trå til og hjelpe dem. 

Dere er klar over at andre kvinner og menn (som vet å kle seg) ler og baksnakker disse tusseladdene som kler seg som en boms. Og de gjør det samme med DERE, kjærester og koner, for at dere ikke gidder å hjelpe dem.

Anonymkode: 60757...a6a

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tror kvinner bare kan bestemme hva mannen har på seg? 

Anonymkode: 66476...f3e

• Liker 7
Skrevet

Min mann bestemmer selv hvordan han kler seg uansett. Det kunne ikke falle meg inn å prøve å kontrollere. 

Anonymkode: 37e1d...50e

• Liker 8
Skrevet

Det er relativt mange fugleskremsler blant damer også.

Jeg tror veldig mange ikke bryr seg nevneverdig om hva de har på seg. Mange bruker dress utelukkende fordi de må, og ser ikke grunn til å kjøpe ny selv om de har gått opp en del kilo siden de kjøpte den.

• Liker 2
Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å være sammen med en mann som ikke kan kle seg.

Anonymkode: 669f6...c8d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min mann bestemmer selv hvordan han kler seg uansett. Det kunne ikke falle meg inn å prøve å kontrollere. 

Det minste dere bør gjøre er å si fra om dressen er alt for trang eller for stor eller om den er skitten eller ødelagt. Om dressen ikke er så fin er en annen sak. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva folk har på seg og bryr meg heller ikke om å kle meg pent. Folk får le og baksnakke da. Hilsen kvinne.

Anonymkode: b718a...2a9

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

De fleste menn jeg kjenner har et visst begrep om å kle seg, særlig til formelle anledninger. Det er heller ikke en selvfølge at kvinner kan det, det er ikke medfødt kunnskap knyttet til x-kromosom og eggstokker...

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dere kan HJELPE ham. Forklare hvorfor han ikke kan gå med en dressjakke som ser ut som en frakk. 

• Hjerte 1
Skrevet

Det er da virkelig mennenes eget problem, hvis det er et problem.

• Liker 3
Skrevet

Da har man lite å tenke på om man baksnakker og ler av noen på grunn av det. For min del registrerer jeg det bare og så går jeg videre med livet mitt.

Jeg gidder ikke å kontrollere hva min partner har på seg, og de fleste klarer å kle seg selv uten problemer.

Anonymkode: 8145d...b22

• Liker 2
Skrevet

Dagens menn er stort sett kvinnestyrte i forhold....kvinner er så konforme, da blir det slik.

Anonymkode: cf140...262

• Liker 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Jeg bruker joggebukse og tskjorte, året rundt, til alle anledninger. Hender seg jeg slenger på en shorts på sommeren da.

Skrevet

At du synes det er verre med dårlig klesstil, enn å le av og baksnakke, sier veldig mye om deg som menneske.

Anonymkode: 05734...27c

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min er en voksen mann. Hvordan han kler seg bestemmer han da virkelig selv. Hvorfor i alle dager skulle jeg bry meg med det?

• Liker 4
Skrevet

Her må jaggu slike kontrollerende kjerringer jekke seg ned! La nå søren meg folk få bestemme sin egen stil. 

• Liker 2
Skrevet
Lykkedykker skrev (38 minutter siden):

Jeg bruker joggebukse og tskjorte, året rundt, til alle anledninger. Hender seg jeg slenger på en shorts på sommeren da.

Raff! 

Anonymkode: cec55...b2f

Skrevet
Brunello skrev (45 minutter siden):

Det er relativt mange fugleskremsler blant damer også.

Jeg tror veldig mange ikke bryr seg nevneverdig om hva de har på seg. Mange bruker dress utelukkende fordi de må, og ser ikke grunn til å kjøpe ny selv om de har gått opp en del kilo siden de kjøpte den.

Enig. Kvinner MÅ ingenting. Gå ved siden av mannen eller kona di med dårlig klessmak med stolthet! Det er vel ikke derfor du har valgt han/henne. Ber de om hjelp er det noe annet, men en partner bør aldri prøve å forandre den andre hvis de ikke selv vil.

Anonymkode: 2661b...281

Skrevet
Brunello skrev (56 minutter siden):

Det minste dere bør gjøre er å si fra om dressen er alt for trang eller for stor eller om den er skitten eller ødelagt. Om dressen ikke er så fin er en annen sak. 

Det sier seg selv.

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Dere kan HJELPE ham. Forklare hvorfor han ikke kan gå med en dressjakke som ser ut som en frakk. 

Tror de mennene som gjør dette ikke bryr seg så mye at de gjør noe med det. 

Skrevet

At kvinner er kontrollerende er hverken nytt eller unikt. 🤷‍♂️

Anonymkode: c55a1...dd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...